Alfa Jongin'in Kurt formu. Gözleri kırmızı düşünelim *-*
***
"Tahmin etmiştim." Sonunda anlatacakların bittiğinde Kraliçe gözlerini yumarak konuştu. "Ahmak oğlum onun biriyle görüştüğünden haberim yok zannediyor. Tanrı aşkına, Kralla birlikte koca ülkeyi yönetiyorum ben!" Kraliçe hiddetlenip yerinden kalktığında kaşlarını kaldırarak odanın köşesinde bekleyen RiJin'e baktın. Kızıl saçlı muhafız sana gülümsemiş ve hafifçe kafasını sallamıştı."Majesteleri biriyle mi görüşüyor yani? O yüzden mi bağımızı reddetti?" Kraliçe bir o yana bir bu yana adımlarken kafasını salladı.
"Bir süredir biriyle görüştüğünü biliyorum ancak kim olduğunu bir türlü öğrenemedim. Her kimse hayalet gibi davranıp kendini gizlemekte oldukça usta." Kraliçe ayakta dikilmeye devam ederken konuştu.
"Majesteleri, cürretimi mazur görün ancak biz Prens Yifan ile bağlıysak başka birini sevmesi mantıksız değil mi?" Aklın tıkır tıkır çalışmaya başlamışken cümleler senden izinsiz ağzından çıkmıştı bile.
"Benim güzel kızım asıl olay da bu, sevmiyor. Sevdiğini zannediyor. Bak, hepimizin bir aurası vardır. Yani ruhumuzun yaydığı enerjinin rengi. Bunu herkes göremez tabii. Bazı kişilerin perdesi yoktur ve Aurayı kolayca görebilir." Kraliçe kalktığı yere, tam yanına otururken konuşmaya devam ediyordu. "Mesela RiJin, ikimizin de Aurasını söyler misin?" Muhafıza dönüp konuştuğunda sen de dikkatini ona verdin.
"Elbette majesteleri. Veliaht Prensesin aurası zümrüt yeşili ve az da olsa aralarda ateş kırmızısı görülüyor." RiJin konuşmasına ufak bir ara verip haylaz bir şekilde sana gülümsediğinde kaşlarını çatarak ona baktın. Kraliçenin yanında seni açık etmemeliydi yahu! "Sizin auranız ise asil bir mor ve kuzguni bir siyah karışımı." RiJin Kraliçenin de Aurasını tanımladığında merakla dikkatini Kraliçeye yönelttin.
"RiJin gibi auraları ben de görebiliyorum. Bu zamana dek Yifan'ın aurasında ateş kırmızısı dışında bir renk görmedim." Kraliçenin dedikleri ile derin bir nefes aldın. Demek Yifan birini sevdiğini zannediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selection of the Dragon²[Wu YiFan OC]
Hayran Kurgu•2. Kitap!• Wu YiFan kadim Ejderha soyunun Prensi'ydi. Kendisi ve geldiği soy yenilmesi zor güçteydi. Öyleki Ejderha soyu neredeyse tüm Asya Kıtasına hükmediyordu. Sen ise bir 'Nihildin'. Bir anda kesişen yollarınız sizi bir araya getirmişti ve gal...