1. Ateş 🔥

2.8K 307 331
                                    

Okumadan önce ufak bir açıklama yapmam lazım LÜTFEN BURAYI ATLAMAYIN ÖNEMLİ!

2. Kitap, tabii ki ilk kitap ile benzerlik gösterecek fakat tıpa tıp da aynı diyemeyiz. Bu defa Cor Meum modern bir Krallık. Kast sistemi tamamen aynı fakat eş seçme töreni resmi bir şekilde yapılmıyor. Seçilmişler ve doğuştan mistik olanlar artık dönüşemiyorlar. Temelde olan çoğu şey değişti diyebiliriz. Kurgu hemen hemen aynı fakat ayrıntılar  farklı. Lütfen bunu dikkate alarak okuyun ❤

*Nihil: Hiç
**Iunae Lumen: Ay Işığı
***Cor Meum: Kalp
Kelimelerin hepsi Latince.

***
"Hazır mısınız çocuklar?" Annen içindeki heyecan ve telaş ile evin içine doğru bağırdığında gözlerini devirerek derin bir nefes aldın ve isteksizce saçına altın renkli ve beyaz taşlar ile süslü anka kuşu tokasını taktın. Bu tokayı abin Chanyeol hediye etmişti.

"Ben yaş törenine gelmek istemiyorum." Dudaklarını büzerek konuştuğunda kardeşin Tao oturduğu yatağın üzerinde gözlerini devirdi.

Bugün veliaht Prens Wu Yifan'ın yaş töreni vardı. Eski zamanlarda bir prens 22 yaşına geldiğinde eş seçme töreni düzenlenirdi.

Törende Prensler dönüşerek eşlerini seçer ve ritüellerden sonra evlilik tamamlanırdı. Ancak artık Ejderha soyu dönüşemediği için 'Eş seçme' töreni yerine 'Yaş töreni' yapılıyordu.

"Sence annem veya babam bunu kabul eder mi? Üstelik abimiz Seçilmiş Kadim Muhafız iken. Hem Chanyeol de seni orada görmek isteyecektir."

Umutsuz bir şekilde onun yanına oturduğunda kollarını sana sardı.

"Ben bir *nihil'im Tao. Bütün ülke sakinleri bunu biliyor. O küçümseyici gözleri tekrar görmek istemiyorum."

Kardeşin derin bir iç çektiğinde sende onu taklit ettin.

"Onların söylediği gibi ailemizin ya da ülkemizin yüz karası değilsin **Iunae Lumen. Farklı oluşun seni bu duruma düşürmez."

"Beni avutmaya çalışma ZiTao. Annem, babam ve sen 3. Kademesiniz. Chanyeol ise Seçilmiş bir Kadim. Ben ise son kademeyim. Bir hiçim." Ellerini kucağında birleştirip konuştun.

Ülkeniz çok keskin bir soy sistemi ile ayrılıyordu. En tepede Kadim Ejderha soyu vardı. Bu soy Ülke ruhu tarafından Ülkenizi en iyi şekilde yönetmesi için yaratılmıştı.

Ikinci sırada Seçilmiş Kadimler vardı. Bunlar Doğduktan hemen sonra Ülke ruhu tarafından Ülkenizin bekâsı için seçilen kişlerdi. Farklı görevlere verilmeleri mümkündü.

Üçüncü sırada Melez soylular vardı. Yarı yarıya Ülke ruhundan bir şeylere sahip olanlar bu sırada yer alıyordu.

Ve son olarak nihil'ler vardı. Soy sisteminin en sonunda olanlar. Hiç bir güce ve hiç bir asil soya sahip olamayanlar. Sende bu sınıfa dahildin. Annen ve Baban Melez soylu olmasına rağmen sen bir Nihil olarak doğmuştun. Bu çok nadir gelişen bir şeydi. Ülkede Nihiller oldukça azdı ve Ülke sınırları içinde olan fakat insanlardan uzak olan bölgede yaşarlardı. Fakat sen istisnaydın. Abin Chanyeol gitmek için yaşının dolmasını beklemeden saraydaki bağlantılarını kullanarak kalmanı sağlamıştı.

Bu bütün soy ayrımına ülke ruhunun kendisi karar vermişti. Ülkenin bir ruhu ve kendi iradesi vardı. Kadim olan ya da olmayan bütün varlıklar ondan gelmişti.

"Çocuklar hadi artık gitmemiz gerek." Annen odanın kapısını açıp kafasını uzattı ve ikinize bakarak konuştu.

"Geliyoruz anne." ZiTao yerinden kalkıp seninde kalkmanı bekledi. Son kez ayna da kendine baktın ve boynundaki ateşe benzer silik doğum lekesinin sanki biraz koyulaştığını fark etmiştin.

Selection of the Dragon²[Wu YiFan OC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin