6. Ateş 🔥

1.9K 271 563
                                    

MEYDAN OKUMA KABUL EDILDI NIAHAHAHAHAHAHA***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MEYDAN OKUMA KABUL EDILDI NIAHAHAHAHAHAHA
***

Evden çıkıp koluna taktığın sepetle evinizin arka bahçesine doğru ilerledin. Niyetin, varsa biraz taze meyve sebze toplamaktı.

Baban işten arta kalan zamanlarında bahçeyle ilgilenmeyi sevdiği için evinizin arka tarafında ufak da olsa güzel bir bahçeniz vardı.

Kraliçe ile görüşeli 2 gün olmuştu ve o günden beri Sarayla bağlantısı olan kimseyle görüşmemiştin. Chanyeol bile sarayda sabahlar olmuştu. RiJin arada seni görmeye ve bilgi getirmeye gelse de o da fazla kalamadan saraya geri dönüyordu. 

Kızıl muhafızın dediğine göre ortalık karışmak üzereydi. Kurtların Cor Meum'da olduğuna dair dedikodular bile vardı.

"Of ZiTao kaç kere söyledim sana ŞU MEYVELERI DALIYLA KOPARTMA DIYE! KIT AKILLI MISIN ZITAO?!" Arkanı dönüp evin içinde keyif çattığına emin olduğun kardeşine bağırdın. Odasının bahçeye bakan penceresinden kafasını çıkartıp sana baktı.

"Gayet de normal kopardım bir kere?" Kaşlarını çatıp daldan kopardığın bir elmayı kafasına fırlattın.

"O yüzden mi ağaçta dal namına bir şey kalmamış? Bir daha bu bahçeye girmeyeceksin! Ağaç diye dikerim seni." Tao tam alnına isabet eden elmadan sonra sana kötü kötü bakmış ardından elmadan büyük bir ısırık alıp içeri girmişti. Olayların şokundan çıkıp eski moduna geri döndüğün her halinden belliydi.

Sakinleşmek adına derin bir nefes alıp kafanı gökyüzüne kaldırdın. Sepetini eline alıp meyve sebze toplama işine geri döndün. ZiTao'nun gazabına uğramış olsa da bahçede yine bir şeyler vardı. Eline ne geçerse bir bir koparıp sepete attın.

Bahçenin bitiminden ormana giden ağaçların ardından gelen bir hışırtı ve ardından duyduğun sızlanmayla olduğun yerde doğruldun.

"Kim var orada?" Elmalardan birini havaya atıp tuttun.

"Elmayı az evvelki gibi suratıma atmayacağına söz verirsen çıkarım." Duyduğun güçlü erkek sesi ile elindeki elmaya baktın. "Yaralıyım." Elmayı sepete bırakıp sesin geldiği yöne ilerledin.

"Şu an tamamen savunmasız geliyorum bak olur da ters bir şey yaparsan bütün Cor Meum'u başımıza toplarım." Bitkin bir kıkırdamanın ardından sonunda sesin sahibini görmüştün. Esmer tenli senin yaşlarında bir gençti ve gerçekten yaralıydı.

"Otur şöyle." Kolundan tutup bir ağacın gövdesine yaslayarak oturmasına yardımcı oldun.

"Normalde hemen iyileşirdim. Lanet elflerden nefret ediyorum." Üstündeki tshirt'ü kaldırıp yarasına şöyle bir baktın.

"Normalde iyileşir miydin? Kimsin sen? Ayrıca Elfleri kızdıracak kadar ne yaptın? Çok tatlı canlılardır aslında."

"Çok tatlılar mı? Polyanna mısın sen? Kim Jongin. Lupus° sürüsündenim." Şaşkınlıkla geri çekilip karşındaki adama bir baktın. Kurt Adamların Cor Meum'da olduğu gerçekti yani?

Selection of the Dragon²[Wu YiFan OC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin