Oğuzhan Oppam ile KAOS'a doğru ksksdkkaieksjrej
***
Hector iyice sana yaklaşıp kafasını karnına yaslayarak sırnaşmaya başladığında kıkırdayarak onun kafasını okşadın.
"Ego te requiro, nimis, Hector (Ben de seni özledim Hector.)" Şimşek Kuşu halinden memnun bir ses çıkarıp geri çekildi. Herkes büyük bir şaşkınlıkla sizi izlemeye devam ediyordu.
"Iki Sihirli Yaratığa sahip olması normal mi? Bir tehlike arz etmez değil mi?" Kraliçe endişeli bir ses tonu ile konuştuğunda sesi alanda yankılanmıştı. Gözlerini tahtların olduğu yere çevirdin. Yifan, yüzünde gururlu bir gülümseme ile sana bakıyordu. Ah ve tabii ki Kris de. Bir gözü Zümrüt yeşili, diğer gözü ateş kırmızısı olan Veliaht gözlerini bir sana bir de elinde hâlâ yanmakta olan Mor ateşe çeviriyordu.
"Veliaht Prensesimiz ile ilk tanıştığımızda Nihil olduğundan o kadar emin olmamamız gerektiğini söylemiştim Majesteleri." Kahin kendinden emin bir ses tonu ile konuşup bir anlığına sana baktı.
"Lunae Lumen'in bir gücü olduğunu mu söylüyorsunuz?"
"Kadim Ejderha'dan bile daha kudretli bir güce sahip." Kahin'in kurduğu bu cümle ile birlikte büyük bir uğultu kopmuştu. Muhabirler telaşla konuşurken kameraların flaşları patlıyordu. Halk kafa karışıklığı ile tartışıyordu.
RiJin seni korumak istermiş gibi kanatlarını açarak Sol tarafına geçti. Ona gülümseyip Mor alevin yandığı elini kapattın. Alev sönmüştü.
Uğultular ve tartışmalar devam ederken çok zayıf da olsa bir tıslama sesi duyar gibi oldun. Kaşların çatıldı. Hector ve RiJin de aynı sesi duymuş gibiydi. Yifan'ın da oturduğu tahtta ayaklandığını görmüştün. Alfa Jongin de oturduğu yerden ayrılmıştı.
"Susun." Sesini duyurmak için yüksek sesle konuşsan da kimse seni duymamıştı. "SIZE SUSUN DEDIM!" Bu sefer daha üst perdeden bağırdın. Herkes susmuştu. Kulak kabartarak dinlemeye devam ettin. Gerçekten de bir tıslama duyuyordun.
"Bir terslik var. Alanı boşaltın! Hemen!" Yifan sana doğru gelirken bağırdı. Chanyeol emri üzerine hareketlenirken Alfa Jongin de sana doğru geliyordu.
"Kesinlikle bir tıslama duydum." Alfa, sana ve Yifan'a bakarak konuşurken Yifan da kafasını salladı.
"Bir değil birden fazla tıslama var." Yifan kuşkuyla etrafa bakarken sen RiJin'e döndün.
"Hector'u da al hem etrafa bir göz atın hem de kadın ve çocukların alandan çabuk ayrılmasına yardımcı olun." Anka seni onaylar gibi kafasını salladıktan sonra Hector ile birlikte havalanmıştı.
"Benim karşılama kutlamamı yapmadan mı ayrılıyorsunuz? Hem daha Majestelerini yaş töreni için tebrik bile etmedim!" Arkandan gelen tıslamayla karışık kadın sesi ile yönünü oraya döndün. "KIMSE HIÇ BIR YERE GITMIYOR!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selection of the Dragon²[Wu YiFan OC]
Fanfiction•2. Kitap!• Wu YiFan kadim Ejderha soyunun Prensi'ydi. Kendisi ve geldiği soy yenilmesi zor güçteydi. Öyleki Ejderha soyu neredeyse tüm Asya Kıtasına hükmediyordu. Sen ise bir 'Nihildin'. Bir anda kesişen yollarınız sizi bir araya getirmişti ve gal...