10. Ateş 🔥

2K 243 486
                                    

Italik yazılar, Kris
Kalın yazılar, Yifan.
Hem italik hem kalın yazılar, Kris ve Yifan.
***

"Yixing kolumu da sök bu az oluyor çünkü." RiJin huysuz bir ses tonu ile konuştuğunda şifacı kıkırdayıp arkadaşının yanağına bir öpücük kondurdu.

"Huysuzlanma işimi yapıyorum işte." Oku çıkarmaya işine geri döndüğünde Kızıl Muhafızın sinirli bir nefes aldığını duymuştu.

"Ben uyurken yapsaydın mis gibi olurdu işte. Canımın acısından bayılacağım şimdi."

"Benimle kafa bulma güzelim. Kendini uyuşturabildiğini biliyorum. Ayrıca oku çıkarmadan bir şişe panzehir yuvarladığını da biliyorum. Beni kandıramazsın yani." RiJin yanaklarını şişirip gözlerini devirdiği sırada muayene olduğu odanın kapısı pat diye açılmış ve Chanyeol içeri girmişti. Elbette girebilirdi. Chanyeol sarayda Veliaht Prens kadar geniş yetkilere sahipti. Baş Muhafız ve Veliahtın Hususi Muhafızı olması ona sarayda her yere erişebilme imkanı veriyordu. Şu an ki tek sorun RiJin'in sadece sütyenle oturuyor oluşuydu.

"Oha." Chanyeol şaşkınlık içinde konuşup kocaman gözlerle arkasını döndüğünde RiJin de şaşkınlıkla bakakalmıştı. "Özür dilerim ben işiniz bitti zannetmiştim." Yixing kıkırdayıp sonunda okun ucunu RiJin'in kolundan çekip çıkardı. Kızıl Muhafız kendini uyuşturmuş olsa da bu çok canını yakmıştı. RiJin genizden gelen bir şekilde acı içinde inleyip derin bir nefes aldı.

"Yarayı dağlar mısın Chanyeol? Ateşin hükmedicisi olduğunuz için dağlamak iyileşmesine daha çok yardımcı olur." Yixing elindeki okun ucunu incelerken konuştu. Normal bir oktan daha farklı üç kanatlı bir oktu bu. Şifacının kaşları hırsla çatıldı. Kullanılması katiyen yasak olan bir şey daha kullanmışlardı demek ki.

Chanyeol sesli bir şekilde yutkunup arkasını döndü. RiJin'in yüzünden başka bir yere bakmamak için büyük bir çaba sarf ediyordu.

"Merhaba." Şef gergin bir şekilde konuşup sol elinin iki parmağında ateş yaratıp RiJin'e yaklaştı.

"Merhaba şef." RiJin acı içinde titrek bir şekilde konuştuğunda Chanyeol derin bir nefes aldı.

"Neden bunu uyurken yapmıyoruz Yixing?" Chanyeol parmaklarının ucundaki ateşle dikilirken biraz ötesindeki şifacıya dönerek konuştu. Yixing kaşlarını düzeltip gülümseyerek uzun boylu muhafıza döndü.

"Panzehir, Elf Zehrini yok edemez Chanyeol. Sadece baskılayabilir. Elf Zehri çok güçlü bir zehirdir. Eğer RiJin uyursa zehir tekrar gücünü gösterir. Bayıldıktan sonra uyandırmamın sebebi bu." Chanyeol yenilgiyle sıkıntılı bir nefes verip RiJin'e geri döndü.

"Bu biraz acıtacak." RiJin çenesini sıkı Chanyeol'un dediğini onayladı. Uzun adam parmaklarının ucundaki ateşi yaraya değdirip dağlamaya başladığında RiJin gözlerini yumup dudaklarını dişlemeye başladı. Chanyeol işine devam ederken boştaki eliyle RiJinin elini sıkıca tuttu. Kendini daha fazla dik tutamayan RiJin alnını Chanyeol'un omzuna yaslayıp derin derin nefesler almaya başladı.

Chanyeol kafasını omzuna yaslayan kadına şaşırsa da işine devam ederken o da çenesini onun kafasına yasladı ve RiJin'in elini daha sıkı tuttu.

Yixing ikiliyi bilmiş bir gülümseme ile izliyordu.

***
"Ona mühürlendin mi?" Kris, eşinin acısını almaya devam eden Alfaya bakarak konuştu. Jongin kan kırmızı gözleri ile ona dönmüştü.

"Ejderhayla mı konuşuyorum?" Alfanın yarı sırıtır tonda konuşmasıyla Kris huysuz bir homurtu bıraktı.

"Ben de buradayım." Bu sefer Yifan kontrolü ele alıp konuştuğunda Jongin yatakta yatan kadının saçlarını okşadı. Bu yatağın diğer tarafında oturan bedenin göğüsünün körük gibi şişmesine sebep olmuştu.

Selection of the Dragon²[Wu YiFan OC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin