3.poglavlje

1.3K 70 41
                                    


-Majko!-ulazim u kuću i s vrata dovikujem majku.

Nakon toliko godina jo uvijek zivim s majkom na istom mjestu, imam samo nju i nije mi padalo na pamet da je ostavim samu a i nisam imala potrebu da se selim, prethodnih godina bila sam svugdje a najmanje kući.

-Što se dereš,još uvijek dobro čujem!

-Sorry,ali u stisci sam s vremenom možeš li mi postavit da šta prezalogajim dok se istuširam?

-Mogu,ali gdje žuriš?

-Idem s curama napolje.-penjem se uz stepenice i u hodu skidam odjeću sa sebe. Zastanem na vrhu i dobacim joj ono bitno što želi da čuje.

-..s taksijem!

Jer mira nema kad idem u provod i vozim.A pošto je i Renata naglasila da idemo taksijem,lom je u najavi.

Sreća pa mi je kosa čista,istuširam se brzinski i obavim depilaciju, te se zaputim prema kuhinji gdje me na stolu dočeka pileća  salata.

-Majko ti si carica!-govorim između zalogaja, dok nisam počela s jelom nisam ni znala da sam u ovoj mjeri gladna.

-Šta ima novo?-iako znam da je to njeno uobičajeno pitanje,zalogaj mi je zastao na pola puta.Nemam namjeru da joj obznanim da sam vidjela Igora jer bi se samo bespotrebno nasikirala a to ne želim ni u kom slučaju.

-Nita posebno,izuzev činjenice da ću večeras da se oduzmem. -prebacim na šalu,da je prekinem u slučaju da je želila ozbiljno razgovarat.Danas stvarno nisam za teške teme.

- Sanja ne pretjeruj molim te,bar u mjeri da pogodiš svoja vrata ovaj put!-jaoo nikad mi to neće zaboravit!

Prije par godina smo se zapili da valja i ja od silnog alkohola završim na komšijinim vratima,čak sam ga uspjela i napasti šta će on u mojoj kući i to u kasne sate!To je bila provala epskih razmjera..

- Ne sikiraj se,budi sretna ako uopšte dođem kući!-nasmijem se i ustajem od stola,moram počet da se spremam jer nemam pojma ni šta ću obući.

-Neka,neka samo se ti zezaj.

-Volim te majka!-uzviknem  i potrčim uz stepenice.

Otvorim ormar i stanem razgledat,da vidimo za šta sam večeras!Kosu ću svezat u visoki rep,napolju i nije tako zima što znači da bi mogla bijela haljina bez rukava  s ruskom kragnom, top!Pribijena uz tijelo do koljena,još crne sandale i odkidam.

Našminkam se lagano,malo naglasim oči i stavim smeđi karmin pogledam se u ogledalo i zadovoljno klimnem.

Dok kupim torbicu i mantil začujem sirenu,cure su dole!

-Jesi javila da dolazimo?-pitam Renu dok ulazimo u našu kafanu u kojoj smo česti gosti.

-Još pita.

Atmosfera je već u punom jeku,predamo mantile i sjedamo za na sto gdje nas čeka hladna plata dobrodošlice.

-E što volim ovo mjesto,kao da sam kod kuće. -dobacuje Ivona.

- Dobro došli, za vas kao inače ili ima neke izmjene?-pita konobar i smješka nam se gledajući nas naizmjenično.

- Ma ne znam ni ja,šta je večeras na meniju?-pitam Renatu.Jer inače pijemo crno vino, ali večeras sam za nešto malo jače.

-Znaš šta, meni donesi flašu puškin votke crne i led!

-Ooo,znači ubistvo a?-vrišti Rena.

- Ma vala kad je dernek nek i hala gori,donesi meni onu gazdinu brlju od metvice i flašu mineralne.-naručuje Renata dok se konobar ķoči od smijeha.

-I meni isto.-Ivona potvrđuje.

-E mali, da ti odma kažem ti zoveš taksi.Kad utvrdiš da više ne možemo stojat na nogama šalji nas kućama.I nema pića sa strane!

-Naravno,znam proceduru!-dobacuje kao zajebanciju i odlazi po pića.

Vrištimo,pjevamo i uživamo u ovoj noći vodka me dobrano grije i sve lakše i lakše silazi niz grlo,skoro pa je ne osjetim.

Negdje oko ponoći dobro podkovana alkoholom,za naš sto prilaze dvojica frajera oku primamljiva.

- Da li prihvatate društvo?

-Reko ja da će dolijat!-Renata mi kao šapće a vjerujem da je čulo pola kafane te dodaje.

-..Naravno,pridružite se.

- Ja sam Vedran,a ovo je moj brat Aco.-zgodni,ljepuškasti čini mi se približnih godina i stvarno liče samo što jedan ima ožiljak na lijevoj obrvi,hm.. možda su i blizanci!?Vidim da se Rena založila za Vedrana jer se već gura između nas dvoje.

- Ja sam Renata, ovo je moja sestra Ivona i prijateljica Sanja.-pokazuje prstom prema svakoj objanjavajući koja je koja,samo klimnem glavom i posvetim se svom piću.

-Nadam se da vam neće smetati da nam se pridruži i moj prijatelj, trenutno telefonira napolju?

-Nismo cicije,jedan više manje!-govori mu Renata na šta mu oči bljesnu na njenu izjavu.Oo past će sex kao što gledam.

Zagrljene pjevamo i nazdravljamo dok Vedran nekome maše iza naših leđa, znatiželjna okrenem se i ugledam ni manje ni više Igora kako prilazi za naš sto.

Stisnem Renatu oko struka i očima joj pokažem na "prijatelja" na šta se ukoči pored mene.

-Pravi se da ga ne poznajemo i ja sam Anja!-progovorim joj na uho, klimne mi u znak slaganja.

-Zdravo djevojke.-stomak mi se zgrčio na taj glas,saberi se Sanja pod hitno!

Samo klimnem glavom u znak pozdrava,brzinski skrečući pogled s njega ne smijem dozvoliti da mi vidi oči na ovoj udaljenosti ne smijem rizikovati da me prepozna!

Dok se upoznaje s curama,zovem konobara da obrne turu.U punoj kafani sa muzikom uživo meni pada na pamet samo jedna pjesma te brze bolje dok me hrabrost nije napustila uzmem papirić sa stola i napišem ime pjesme,te spremno predam konobaru kad donese piće.

Pa Igore, ajde da se foliramo?!

Kao da je osjetio da mislim o njemu,pogleda me i u očima mu vidim prepoznavanje prilazi i staje tik do mene.

Jebem ti,ne želim da me se sjeća!

-Drago mi je da te opet vidim..ja sam Igor!-progovara na moje uho.Ne sjeća me se!Aaa moja Sanja pa vidjeo te jučer sigurno na to misli .

Taman kad se spremam da mu se lažno  predstavim započinju taktovi pjesme koju sam poručila,te podignem vodku u Renatinom pravcu namignem joj i stresem sav sadržaj na eks.Dok ona mase glavom da nisam normalna, znam da se to odnosi na pjesmu.Samo joj se nasmijem i nabacim onaj svoj neodoljivi izraz lica te se okrenem prema onom izdajničkom govnetu,strogo izbjegavajući kontakt očima.

I uživam u predstavi lično izabranoj samo za njega..

"Prilazi lagano za moj sto
Siguran u sebe sto posto
Pita dal' se znamo, oho
Hajde da se malo foliramo.. "

Vrtim guzom ispred njega i preko ramena ga pogledam s vremena na vrijeme pjevajući dalje..

"Znamo se iz grada, zar ne?
A na tebi Prada ba sve
Pravim se da padam na to
Putam te da misli da si uspeo..."

Osjetim njegov miris u nosnicama,suviše mi je blizu krenem da se odmaknem ali njegova ruka na mom stomaku i dah na uhu definitivno nisu dobar znak!








Dobro jutro,dragi moji...za sve vas a posebno za
Sretan rođendan 🥂

SudbinaWhere stories live. Discover now