-Ovo se moze desiti samo meni..-znoj se sljeva niz moja leđa dok nemilosrdno udaram u vreću za box.
Nisam izdrzala i svoj bijes,razočarenje i frustraciju sam odlučila izbacit u teretani!
-Mislim da pretjerujes!-progovori Renata dok sjedi na klupi i posmatra kako se iscrpljujem do krajnjih granica, sutra ću biti slomljena to je sigurno.
-Ma sta mi kazes!Ajde molim te sad ga jos i brani,evidentno je da nije nikakav svetac.
-Ma nisi dala čovjeku ni da objasni,jebo te!-cikne bijesna na mene.
Zaustavim se,skinem rukavice i odbacim ih negdje u stranu te stanem ispred nje s rukama na kukovima.
-Ajde objasni sta sam to trebala dozvolit?Koje objasnjenje,majke ti?Jasno je kao dan,da zna turski jezik,ja mu uopšte nisam bila potrebna sto navodi samo na jedno da je taj susret isceniran i unaprijed osmisljen.Čovjek me naveo da igram onako kako on svira,halo ja nisam ničija lutka!-pa jebe mu jednom sam bila marioneta i nikad vise.U kojem to mi dobu zivimo,nemam objasnjenje za njegov postupak jos dok smo se drpali u toaletu pita sta gospođa kaze,ma mozes mislit..uh!
-A jesi razmislila o tome da je htio da te upozna, čovjek poput njega ne gubi vrijeme na prazno muvanje.-ona ne popusta.
-Vidi drugarice i meni se dopao čak sam smatrala da je savršen mukarac,al jok vidi sta bi!Objasnio on ili ne poigrao se samnom!Zato me nije lijepo pozvao van odmah i to je to ,kratko jasno i direktno.
-A ti bi kao pristala odmah iako ga vidis prvi put u zivotu,ne seri!
Ova rasprava otegnut će se u nedogled,očito je čiju stranu drzi!
Odmahnem glavom i uputim se prema traci za trčanje,jos uvijek se pusi iz mene iako je proslo dobrih deset sati od naseg susreta.
Ko bi rekao onako markantan,uglađen jos s manirima,mukarac iz snova na kojeg sam pala kao pokosena, stvarno sam mislila da je savrsen ali ne on je morao da igra igre!
Vrtim se po krevetu dok pokusavam zaspati ali san večeras nije moj prijatelj,to sam više razmisljala o Sergeju to mi je više dolazila misao da sam mozda trebala ostati i traziti objasnjenje za onakav scenario!?
Mozda je Rena ipak bila u pravu,ali moj me bijes u tom trenutku zaslijepio da nisam mogla normalno razmisljat da je sve sto sam dozivjela s njim bili neka namjestaljka,igra!Ni sama vise ne znam, pomjesale su se razne emocije u mojoj glavi..
Stegne me u prsima na pomisao da ga više neću vidjet!Vidjeli smo se svega dva puta ne računajući ono u liftu uvukao mi se pod kozu kao najskuplja droga.
Jebem ti brzo sam se navikla na njegove meke usne,snazne ruke kojim je prelazio po mom tijelu,one oči nebesko plave boje,Boze ima li te da mi olaksas barem malo..
Joj,Sanja sta si uradila!Pao mi je kao dar s neba i sta ja uradim?Sjebem čim otvorim usta,stvarno sam trebala dopustit da da objasnjenje ,ali opet dugo je sutio mogao je da se izjasni.Gotovo je sad sto je bilo bilo je,posle jebanja nema kajanja!
**********
Kao pokisla sam ustala iz kreveta sa upalom mišića,svaki me dio tijela boli jebo li me box da me jebo!
YOU ARE READING
Sudbina
RomanceDa li možeš vjerovati dva puta istom muškarcu? Pitanje za milion dolara,pitanje koje će Sanja sebi da postavlja iznova i iznova! Da li je ljubav jača od ponosa,da li će uspjeti pobijediti demone prošlosti.. Ostaje nam da vidimo!