Skoro da sam jutro dočekala u suzama,tromo ustanem iz kreveta i uputim se prema kupaonici noseći usput i haljinu od sinoć.Mora da je via sila ali ne odolim i prinesem je licu dok udišem njegov miris s okovratnika,toliko opojan,muževan i upečatljiv definitivno pristaje njegovoj arogantnosti.
Podignem glavu i uhvatim svoj pogled u ogledalu naspram mene,oči su mi natekle,podočnjaci do pola obraza umor i iscrpljenost se odražavaju na licu kao i neosporivi mamurluk.
Ne,meni ovo ne treba!Hitro bacim haljinu u korpu kao da će me opržit i skinem pidzamu te uletim pod tuš da saperem sve sa sebe,miris i očaj koji osjećam na svom tijelu.
Obučena u helanke i siroku majicu spustim se u prizemlje da unesem potrebnu dozu kofeina za ovaj dan i popijem tabletu za glavobolju jer ne mogu da gledam na oči,sreća pa je subota i mogu da se izlezavam čitav dan.
-O,hoće malo rasola da ti majka da?-pita me kroz smijeh,jer se nisam trudila da sakrijem svoje lice.Hvala Bogu pa misli da me mamurluk radi uveliko..
-Neka,neka samo se ti zezaj samnom,radije mi daj kafu da progledam!
-Evo je svježa,čula sam kad si se tuširala.-svaka joj čast.
-Aferim,ti si moja kraljica.
-I kako prođe izlazak,vidim pogodila si kuću!?-taman da progutam kad me zatekne pitanjem te mi ode na pogrenu stranu krenem da kaljem kao luda pljujući na sve strane.
-Šta ti bi dijete?-zabrinuto me pita lupkajući me po ledima.
Podignem ruku dajući joj do znanja da je dosta..
-Kriva strana..-nekako progovorim između napada kašlja.
Saberem se i obrišem usne te se napijem vode.Njeno nevino pitanje me moglo koštati života!
-Uobičajeno majko,kako bi bilo vidi kako izgledam satrale smo se.-nabacim osmjeh na jedvite jade te nastavim s kafom.
-Vidim,vidim..-odmahne glavom te izađe iz kuhinje.Znam da mi nije povjerovala!
Ne znam dokle ću moći kriti od nje činjenicu da sam ga srela,ona me je rodila i odhranila stoga zna kako dišem bez da joj išta kažem.Ali moja Smilja će da prešuti sve i jedno pitanje dok sama ne odlučim da joj kažem šta je to što me tišti i zbog takvih stvari nema bolje žene od moje majke.
Uzmem telefon i prelistam društvene mreže,nista posebno po koja slika od sinoć.Taktički su snimljene još u trijeznom stanju jer kad smo pod gasom ne ličimo na sebe.Primjetim da od Renate nemam niti jedan propušteni poziv kao ni poruka.Sat pokazuje ravno dvanaest,sto posto je ustala do sad te je nazovem.
-Halo..-javlja se promuklim i pospanim glasom.
-Nemoj mi reći da si još u krevetu?
-Nisam,samo tako zvučim.-zakikoće se dok odgovara.
-Pazi da ti ne povjerujem!Pričaj šta je bilo nakon mog odlaska?
-Jao,čekaj da dođem kući pa te zovem ili još bolje ajde da se nađemo na kafi oko tri?
-Kako misliš dok dođeš kući?Gdje si,jebo te?
-Hmmm,prava zivuljka kad ti kažem!-smije se te zacvili,predpostavljam da i nju pegla mamurluk.
-Predpostavljam jedan od braće?
-Ahaaa baj,baj.-spusti slušalicu a ja osta kao popišana gledat u telefon.
Šta sad jel idemo na tu kafu ili ne!?Jebem li je ludu.
Pošaljem poruku da je čekam u tri u našem kafiću te ustanem s namjerom da se vratim u krevet da prikupim još malo energije.Ali pogled mi privuku novine na uglu kuhinjskog pulta otvorene na astrološkoj stranici,hah da vidim šta mi to zvijezde poručuju..
LAV
Za poslovni uspijeh zaslužne će biti vaša brzina, sposobnost dobre organizacije i odravanje skladnih odnosa s okolinom. Nečija podrška ili preporuka usmjerit će vasu karijeru u novom pravcu. Samci će osjetiti iskru prema nekome koga su dosad smatrali samo prijateljem.
Vidi ti to,pa ima ovde istine bar u ovom prvom dijelu poslovnog zivota,kakva preporuka,novi pravac i bakrači i ovo je idealno,a za ovaj zadnji dio su profulali skroz ja nemam muške prijatelje!
Odbacim novine u stranu i produžim prema sobi da odmorim oči i ispraznim mozak,imam osjećaj da me boli metar oko glave.
-Pa dobro,gdje si ti do sad?Kafić ti pod nosom..-siktim na Renatu jer kasni već dvadeset minuta!
-De,de ne ujedaj evo tu sam!-smješka se dok me ljubi u obraz i sjeda na stolicu pored mene.
Vratim naočale na lice jer me oči bole od ovog sunca koje svakim danom sve više i više grije,jebo te moli se april da ne glumi juli,stvarno.Inače volim ljeto i topline ali danas nije moj dan,sva sam naelektrisana.-I,pričaj?-trknem Renu po ruci motivirajući je da otpočne više priču jer izgorih od znatiželje.
-Uh,ni kafu ne da da popijem.
-Dovoljno je sto te čekala na stolu,pričaj!
-Kad si otišla on se vratio unutra i pitao me kako se zoveš?
-Nisi valjda rekla?-uspaničim se odmah.
-E budale,da rekla sam.. da se zoveš Anja,šta nisi tako rekla!?
-Dobro je,i?
-Pa onda je pitao da li mogu da mu dam tvoj broj,rekao je nešto u fazonu da dugo nije vidjeo djevojku poput tebe.
-Ma nemoj,folirant!Nadam se da nisi dala broj?
-Ma nisam,rekla sam da to nije moguće jer si zauzeta.Ali mislim da ga to uopšte nije pogodilo.
-Šupak,misli da su svi on!
-Uglavnom to je to,ubrzo se i on pokupio i otišao.A sekica i ja smo otišle u privođenje,Vedran je živuljka samo takva jebo te oboje smo popili i bilo je wau mogu samo zamislit kako bi nam bilo da smo
trijezni,jebote!-mase se rukom ,predpostavljam da joj je vruće i od same pomisli.-Ludačo!-posvetim se kafi dok je ona zadubljena u svoje misli predpostavljam da vraća film od sinoć.
Šta čovjek da radi,pametna nisam.Vidi ti to, njemu ne bi smetalo ni da sam zauzeta,uh arogantni kreten!Ma volila bih znat da li se vratio ili ne!?
-Vratio se,za stalno!-čujem Renatu ali ne kontam je.
-Molim?
-Rekla si da bi volila znat da li se vratio ili ne,kažem ti da jeste.Tu sam informaciju iskopala iz Vedrana,navodno su neki partneri nešto vezano za hotele i slično.Odatle ga više nisam mogla pratit,izvini!-nasmije se kao pokajnički.A meni zvoni samo njena prvobitna rečenica.
Vratio se ,za stalnoo
Uživajte uz ovako lijep i sunčan dan dok čitate Sudbinu...
P.S:Bar je kod mene sunčano 🌞
YOU ARE READING
Sudbina
RomanceDa li možeš vjerovati dva puta istom muškarcu? Pitanje za milion dolara,pitanje koje će Sanja sebi da postavlja iznova i iznova! Da li je ljubav jača od ponosa,da li će uspjeti pobijediti demone prošlosti.. Ostaje nam da vidimo!