22.poglavlje

1.8K 36 20
                                    


Trnci prolaze kroz moje tijelo,svaka dlaka na glavi mi se digla od tona Sergejeva glasa,stisnem zube i konačno promolim glavu u hodnik da svojim očima vidim kome se obraća tako ledeno,odbojno i grubo!

Na vratima ugledam ni manje ni vie nego enu,visoka crna i lijepa na neki svoj način ne i onaj upadljiv oku ali relativno prijatna pojava, izuzev vidljivih kulutova ispod očiju koje je pokuala prekriti minkom.

-Sergej,molim te...da..

-Ni jedne ne progovaraj već mi se gubi s očiju!-drekne toliko da je i mene prepao,ali ona se ni trznula nije.


Ko je ova ena?Da nije..ma nije!Ne bih imala hrabrosti poslije svega,nc sigurno nije!

Dok razmiljam i mislim se ko je ona,njeno pitanje me vrati u realnost tačnije ton s kojim je progovorila,onako s visoka.

-Ko je ova?-uputila mi je jedan dug i ohol pogled,na ta sam se samo nasmijeila.

Dok je Sergej pored mene znam da mi ne moe nita ma ko god ona bila,s njim sam sigurna i znam da neće dozvolit da mi naudi bilo ko pa čak ni pogledima.

-Dosta!!-pogura je naprijed i zalupi joj vrata ispred nosa.Uurbano se vrati po telefon i krene izdavat naredbe!

-Ko je pustio onu zmiju u moje dvorite,svi ćete dobit otkaz jo danas!Odma da ste je udaljili i njoj je strogo zabranjen prilaz,ne dozvolite da se ponavljam!-baci telefon na sto i duboko udahne,dok mi stoji okrenut leđima.

Sad me jo vie izjeda da saznam ko je ova ena kad ga je toliko izbacila iz kolosijeka,da je očigledno zaboravio da se i ja nalazim s njim u istoj prostoriji.Iskreno nikad ali nikad ga nisam vidjela ovako bijesnog i ljutitog kao sad,putam ga da se smiri,da se sabere iako u sebi izgaram od znatielje ali ipak ostajem tiha.Ovog momenta dajem prostora i njemu i sebi..njemu da me zamjeti u ovoj prostoriji da shvati svoju greku!A sebi.. ne bih znala,zbunjena sam njegovom reakcijom, eninom pojavom i mojom utnjom..ne znam.Smetena sam,moda i razočarana!

-Sanjaa..-u sekundi se okreće prema meni i blijedo me gleda.

Sad mi je jasno da je u svemu ovome zaboravio na mene,to me istini za volju pomalo i vrijeđa,shvatam bijes i ljutnju ali da ne zna da je jo jedna osoba s tobom u prostoriji i to tvoja zaručnica,majka tvog djeteta e to ne shvatam..

-O, zdravo!-sarkazam izbija iz mene i ne mogu si pomoći,ljuta sam jebeno sam ljuta!

-Jebi ga,izvini..-sputa ruke na moje lice i ljubi svaki centimetar moje koe. A ja, ja ga putam i shvatam da sam bespovratno odlijepila za njim!A to na njegovu alost nimalo ne utiče na moju znatielju.

-Ko je ena?

Vidim da razmilja da li da mi kae istinu ili ne,to samo rasplamsava moju ljutnju.

-Istinu Sergej,ni ne pomiljaj da slae!Onakvog te nikad nisam vidjela.-zadnju rečenicu izbacim s pomalo straha koji me obuzme na samo prisjećanje one hladnoće u glasu.

-Ljubavi ao mi je to jesi,stvarno jeste!Oprosti mi,molim te..-udahne poraeno pa odgovori na moje pitanje.

..Ono je...Melina.

Duboko u sebi sam znala odgovor,ali sam se nadala da grijeim!

-ta eli?

-Nisam stigao da je pitam i nije uopte ni bitno.Ali je bitno kako je prola obezbjeđenje!?-njegov bijes se ponovo rasplamsa.

I dalje je ljut i hoda kao zvijer zarobljena u kavezu iz kojeg ne moe izaći.

-Ljubavi..-zastane i njeno me pogleda,iskreno ne znam ta da mislim ni kako da mu priđem!Da li da pobjegnem glavom bez obzira pustim ga da sve svari i dođe sebi ili da stoički podnesem ono to slijedi!?

Znatieljna sam zbog njegove reakcije i istovremeno i ljuta zbog načina kojim se ophodio prema meni jer ja to nisam zasluila!Ali opet ne mogu a da ne pomislim kako se osjeća trenutno,znam ta mu je uradila,znam i to da je mrzi iz dna due ali sam iznenađena njegovom hladnoćom koju nikad ali nikad ne bih eljela osjetiti na svojoj koi!

Pomislim kako sam učinila ispravnu stvar kada sam mu rekla za trudnoću u suprotnom ne bih eljela da znam kako bi se ophodio prema meni da sam sakrila,a nije da nisam i na to pomiljala!

Udahnem duboko prijeko potrebni vazduh,pruim ruku prema njemu koju spremno dočeka i povuče me u svoj zagrljaj,stee me toliko da me u jednom momentu i zaboli.

-Sergej,boli..-prostenjem tiho.Automatski poputa stisak i gleda me izgubljeno.

-Izvini,jesi uredu?

-Dobro sam.

Spusti usne na moje čelo dok mi rukama obuhvata lice i ljubi me kao da sam jedina ena na svijetu.Taj mali gest izazove toliko emocija u meni jer opte je poznato da takav poljubac znači duboku emocionalnu povezanost,zahvalnost i potovanje!

Suze mi kliznu niz lice,to od nekog straha od nepoznatog to od poljubca jo jednom shvatim da su trudnički hormoni čudo,sve mi emocije rade sto na sat.Istovremeno paleći alarme u meni,ne znam kako ni zato ali imam osjećaj da će nam ova ena pravit probleme,da nije dola tek tako!





Nakon dugo vremena kratko ali ipak je tu..za one koji su pitali.Da,bit će nastavka samo eto sticajem okolnosti nije me bilo neko vrijeme ali se nadam da će sada biti čeće.

Uivajte i ostavljajte svoje utiskivanje..

Ljubi vas i grli vaa BNaNa

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 16, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SudbinaWhere stories live. Discover now