21.poglavlje

1.8K 63 22
                                    

Budi me aputanje i njeno milovanje po stomaku,provirim kroz kapke i ugledam Sergeja kako lei potrbuke dok apuće naoj mrvi.Osmjehnem se i zatvorim oči te pomno sluam ono to joj govori..

-Hoće ti biti tajina curica,a?Vezat će tebi tvoj tajo kikice,nosit če najljepe haljinice i pravit ćemo zijan,a onda ćemo zajedno da bjeimo od mame!Moe,mm?!

Sa toliko ljubavi priča dok sputa glavu i nie poljubac za poljubcem,on već sad ivi za nju,ovaj čovjek je rođen da bude otac!Jo oboje mislimo da će biti djevojčica!I ja sam matala o malenoj djevojčici kako veselo trčkara dvoritem u prelijepoj haljinici,a eto on joj vee kikice..

Progutam suze radosnice i dam znak da sam budna,da sam čula svaku njegovu riječ.

-Mogli bi vi dobit po dupetu od mame!-kao ozbiljno progovorim dok mi osmjeh titra na uglovima usana.

-Oo,ko se to nama probudio?!-osmjehne se podlo dok se primiče blie i spretno uzima bradavicu usta dok jezikom krui po njoj.

-Budna i piki mi se,bjei!-lupnem ga po ramenu jer imam osjećaj da će mi mjehur eksplodirat,postala sam kao protočni bojler majke mi!Ustanem i krenem prema kupatilu dok se on samo prevali na leđa.

-Čekam te,pouri!

Brzinski obavim higijenu i pourim nazad u krevet,ali zastanem na vratima posmatrajući Sergeja dok gospodari krevetom samo u boksericama,isklesanog tijela i fascinantnih crta lica koje se trenutno mrti nečemu,samo njemu znano!


-Sve bih dala da znam o čemu razmilja?

-Ba sve?!-gleda me zaigrano i sa eljom u očima.eli me jednako koliko i ja njega jebeno mi ga  nikad nije dosta!

-Sve..

Ustane se s kreveta i priđe mi poput predatora koji lovi svoj plijen,rukama pređe po mom golom tijelu koa mi se jei od ugode njegove ruke me tjeraju  da uzdiem,rasplamsajući ovu vatru u meni  sve vie i vie.

-Zato me muči?-jedva progovorim jer su mu ruke nemirne,dok me intenzivno gleda u oči!

-Ovo se ljubavi zove uivanje,ne mučenje!

-Mhm..kako za koga!

Potpuno se predajem njegovim spretnim rukama,usnama koje ljube najljepe na svijetu.Pored njega ja nisam ja već neka nova Sanja i ova mi se sviđa mnogo vie nego ona stara.Osjećam se voljeno i potpuno kada je pored mene,nikad ni s kim nisam osjetila ovo to sad osjećam i shvatam da bez ovog čovjeka ja ne mogu da ivim!

-Sergej,uzmi me..-tiho apnem na njegovo uho i izazovem reanje iz dna grla.

U trenu me podie i nosi prema krevetu,lagano me spusti i ljubi od nonih prstiju pa sve do prepona gdje započinje svoju igru a produava moje mučenje.On naprosto uiva u svakom milimetru dok polako oboava moje tijelo,a ja bih najradije vritala na sav glas da me uzme sad i odmah imam osjećaj da bih svrila samo od njegovog dodira!

Ova trudnoća od mene čini jednu veoma eljnu i nezasitu enu..

Posmatram kako me gleda ispod oka dok jezikom krui po mom sreditu i jebeno me tjera da ga molim,dok stenjem kao da mi je poslednji orgazam u ivotu.Nestrpljivo mu grabim lice i privlačim prema sebi,osjetim svoj ukus na usnama i jo vie me raspali,ruku mu uvučem u bokserice i obuhvatim ga cijelog dok ga stićem bokovima.

-Treba neto?

-Odlično zna ta mi treba,ne muči me vie!

Brzinom svjetlosti svuče bokserice i u jednom pokretu je u meni dok mi znoj rosi čelo,podiem kukove njemu u susret dok me pokuava zadrat na mjestu.

SudbinaWhere stories live. Discover now