-Mmm..oh!-otvorim oči i ugledam nasmijanog Sergeja između mojih nogu, oblizuje usne dok ja gorim.
-Dobro jutro,ljepotice.-promuklim glasom mi zavibrira po samom sredistu dok me tjera u ludilo.
-Boga mi je dobro!-zastenjem glasno dok nastavlja stručno da me obrađuje svojim jezikom.
Rukama guzvam postelju dok se sve vise izvijam njemu u susret, zadrzi me u mjestu dok ubrza tempo i posveti punu paznju onom sto radi,a licka jebeno dobro!
Obuhvatim rukama bradavice i ugrizem se za usnu dok se u dnu stomaka skuplja nadolazeći orgazam,kad doda i svoje prste poletim u vasionu i brojim sve zvijezde od siline koja me obuzima u ovom trenutku dok uzvikujem njegovo ime.
-Sergej!
Zatvaram oči dok sam okupana znojem,čitavo tijelo mi je drhtalo od jačine vrhunca koji je prosao kao uragan kroz mene.Svaki moj orgazam s njim je jedno novo iskustvo, svaki novi je jači i duzi od prethodnog do te mjere da me potpuno iscrpi da mi se noge oduzmu!
-Nema odmora..
Go,kao od majke rođen kleči ispred mene dok rukom prelazi po duzini svog uda koji je impresivan glatak i jebeno neodoljiv s kapljicom na samom vrhu koja se presijava pogled ne skidam dok oblizujem usne vratim pogled na njegove oči koje plamte od strasti.
-Izazivas,a?
Osmjehnem se i ne znam odakle mi tolika hrabrost ali uvučem prst u svoja usta i zasisem dok drugu ruku spustam na svoje srediste nanovo mokra,pulsiram od potrebe.
-Jebem ti..-prosikti i sasvim neočekivano se zabije svom duzinom i izbije mi dah,uhvati me za noge i odmjerenim pokretima se zabija do kraja.
Gledam mjesto gdje se spajamo,kako ulazi i izlazi iz mene tako lagano, erotično osjećam ga u svakoj pori mog tijela.
-Oh,Boze..
-Samo tvoj!-zasikti dok mu čelo postaje oroseno znojem.
-Brze,molim te!
Pusti mi noge i obuhvati me ispod guze blago me odigne i krene brze da se zabija,kad zavrti kukovima zacrni mi se pred očima od siline osjećaja.
Stipkam se za bradavice dok glasno stenjem,sve kontrole pucaju i ne suzdrzavam se ovaj osjećaj samo on izvlači iz mene,nemam ni stida ni srama dok se diram pred njim..djeluje mi tako prirodno.
-Na sve četri!-izvuče se iz mene i okrene me,zabijem glavu u jastuk kad me pljesne po dupetu iznova i iznova stvarajući osjećaj ugode da poletim i sama da se nabijem jos jače.
Uđe u mene naglo i miruje,rasteze me do novih granica osjecaj je tako intenzivan i dobar da me tjera na ludilo.Mrdnem dupetom nestrpljiva na sta dobijem jos jedan pljesak ali se i lagano pokrene milujući mjesta koja je maloprije sljapkao.
Rukom prelazi po sredini leđa od dna sve do vrata na sta sva zatreperim,ali kad mi obuhvati kosu oko svoje ruke uspravim se i pogledam ga preko ramena,krenem sama da diktiram tempo jer osjetim kako se blizi jos jedan razoran vrhunac,stegnem se i grčim dok se trljam po klitorisu.
-Oh,jebem ti!-kroz kičmu mi prostruji talas olaksanja te povučem i njega sa sobom.
-Sanja..jebem mu!-izvuče se iz mene i prospe svoje sjeme po mom dupetu i leđima.
Padnem ponovo na jastuke dok mi je dupe jos uvijek u zraku,totalno iscrpljena dok udisem duboko i dolazim sebi.
-Mojaa..-razmazuje svoje sjeme po mojoj zadnjici,shvatim da na neki način obiljezava teritoriju ali nemam snage ni da se pobunim opustosena sam maksimalno.
YOU ARE READING
Sudbina
RomanceDa li možeš vjerovati dva puta istom muškarcu? Pitanje za milion dolara,pitanje koje će Sanja sebi da postavlja iznova i iznova! Da li je ljubav jača od ponosa,da li će uspjeti pobijediti demone prošlosti.. Ostaje nam da vidimo!