12.poglavlje

1.1K 62 63
                                    

Sjedim kući s glavom u oblacima,jo uvijek mi odzvanjaju njegove riječi "sad si samo moja" i iznova se najeim,koliko su u tom trenutknu zvučale poseseivno i dobro dolo tako sad zvuče pomalo zastraujuće.

 

Sex s njim je bio neto to do sad nisam iskusila,hemija između nas je toliko jaka da sam od same pomisli nanovo mokra.Jo jedan dokaz da su godine samo broj čovjek je maina,odlično zna ta i kako radi i radi to jebeno dobro.Znao je svaku slabu tačku na mom tijelu kao da nam ovo nije prvi put,toliko strastven i moćan u samom činu da ga poelim iznova i iznova.

to me tjera da zapitam samu sebe da li je ovo samo fizička privlačnost ili neto vie!?

 

Zapravo ne bih imala nita protiv da ga imam pored sebe na duge staze,oličenje je zrelog mukarca a takav primjerak mi je potreban.


Dok hodam po sobi kao u kavezu razmiljam ta bi mogla radit,iako je radni dan i ne praktikujem izlazak u sred sedmice  ne bi mi kodilo koje piće jer mi je sad prijeko potrebno.A ko je bolje drutvo uz alkohol nego moja Rena te je pozovem već traeći po ormaru odjevnu kombinaciju!

-O,gospodična gdje si se ti danas izgubila?

-To je priča uz čau vina!-odhuknem i vie joj nita ne moram objanjavati.

-Opa,sigurno je neto dobro čim trai piće u sred sedmice, popravlja se.

-Idem se spremiti i čekam te u Vinariji!

- To mi kai tamo sam za pola sata.

Bacim telefon na krevet i krenem sa spremanjem, Vinarija je na omiljeni restoran u kojem posluuju kvalitetnu hranu i jo kvalitetnije vino a vikendom je pretvaraju u kafanu ba po mom ukusu.

Nanesem sjaj na usne i popravim kosu koju sam odlučila raspustiti bijela haljina sa crvenim detaljima i crvene tikle oslikavaju moje savreno tijelo.Torbicu napunim sitnicama i dohvatim telefon,ugledam poruku koju nisam ni čula da je stigla!

"ta radi moja djevojka?"

Boga mi je direktan,sviđa mi se ovo prisvajanje ali ne odolim da ga zezam..

"Djevojka?" -smjekam se kao klinka dok eljno ičekujem odgovor.

"Dugo ti treba da odgovori na jednu poruku,djevojko!"

"Sorry,spremala sam se."

"Negdje?"

"Vratimo se na ono Djevojka!?"

"Naravno,eli li da te podsjetim?"

Uh,rado bih ja onakav podsjetnik stegnem butine i ujedem se za usnu da imam vremena sad bih leala na krevetu i sama sebe zadovoljila s njim u mislima.

Sergej je pa..intenzivan,opasan i zahtjevan mukarac a to me pali nenormalno!

Odkucam začas odgovor dok sjedam u auto i krećem,predpostavljam da me Rena uveliko čeka jer je tačna kao vajcarski sat.

"Rado,ali sad nemam vremena!"

Ubacim telefon u tanicu i izvezem se iz dvorita!


urnim korakom ulazim u restoran i ne gledajući ispred sebe zabijem se u neto tvrdo a potom osjetim ruke koje me dre da ne padnem na dupe.

-Jao,izvinite nisam gledala!

- Sve je uredu,lutko.-podignem pogled na taj glas i ugledam ni manje ni vie nego Igora kako me dri u svojim rukama.

-Moja greka. -izvučem se iz njegovih ruku i ugledam Vedrana i Acu iza njegovih leđa.

SudbinaWhere stories live. Discover now