-Dobar dan,direktore.-nakon jednog slobodno, uđem u kancelariju.
-Uđi Sanja.
Stanem ispred stola dok mu je pogled sputen u neke papire ispred njega.Anton Mrkić je čovjek u ezdesetim, osnovao je ovu kompaniju u svojim dvadesetim godinama i postao najbolji u svom poslu.Porodični čovjek koji ima razumijevanja za sve,čovjek iz naroda sasvim prirodan i poten,da sam sama birala boljeg direktora ne bih mogla izabrati.
-Eh Sanja,ovako..-ostavi papire koje je gledao i ustane do police te uzme fasciklu i doda mi je.
-Te papire treba prevest na turski i znam da si do sada samo dva puta bila lični prevodioc na moj zahtjev,ali mogu li opet biti bezobrazan i zatrait isto?-nemam nita protiv ličnog prevodioca iako to nije pisalo u mom ugovoru,stvarno mi nikad nije bilo teko raditi kao prevodioc na poslovnim sastancima ili večerama jer prosto oboavam jezike.Oba puta je sve prolo super,radila sam sa jako ozbiljnim i poslovnim ljudima koji dre do svog ugleda.
-Naravno direktore,nema problema.
-Zahvalan sam ti do neba.Sin mog starog prijatelja ima sutra poslovnu večeru i bit će mu potreban prevodioc,pa sam bez da tebe pitam rekao da je to sređena stvar.Naravno na račun će ti leći dodatni novac za ovaj posao.
-Uredu,stvarno nije problem.Samo mi recite kada i gdje treba da budem?
-U tim papirima sve pie i naravno i oni treba da budu gotovi do sutra,ponesi ih na večeru.
-Uredu,smatrajte rijeenim.
-Hvala ti jo jednom Sanja,spasila si me.
-Nista.Prijatno vam.
-Također.
Izađem i vratim se u svoju kancelariju te znatieljno otvorim fasciklu.U pitanju je ugovor o poslovanju firme iz Turske i nae domaće Atomik tekstil.Čitam dalje i vidim da se radi o nabavci nekih turskih materijala i tkanina.Svega tri lista u dva primjerka,za čas posla će bit gotovo.Prelistam dalje i na kraju nađem zalijepljen papirić sa adresom i vremenom sastanka.
Restoran hotela Emporio u dvadeset časova.
Neko sa stilom je očito birao mjesto sastanka,jer ovaj hotel odie luksuzom i elitom to znači da moram u oping čim zavrim s poslom, u ormaru nemam nita prigodno za takvo mjesto.
Odlučim uradit prevod kući,te fasciklu spakujem u tanu da kojim slučajem ne zaboravim usput vadeći i svoj i pečat firme pa spakujem i njega.Odkucam Renati poruku te prionem poslu.
-Ja gotova..-ulijeće Rena bez kucanja i sputa se u stolicu ispred stola.
-Daj nauči kucat,pa srčka će me strefit.
-Mlada si izdrat će,kad te danas nije opalila neće nikad!
-Aludiramo na..?
-Lift naravno.-podsmjehne se i zaigra obrvama.
-Ne počinji,sramota me jebo te kao da muko očima nisam vidjela.
-Sestro onakvo i nisi,budimo realni.
-Istina o nisam,ostala sam bez teksta.Moram priznat da je privlačan do bola.
-Odakle li je on pao,nismo ga do sad viđale u firmi.Jer ono bi sigurno zapamtila!E u zrelim godinama,onakvog izgleda uh zamisli tek kakav je u krevetu!-strese se na samu pomisao.Sad mi je zagolicala matu da se i sama zapitam isto!
-Ne znam.-nasmijem se zajedno s njom,kao prave sevde tračamo unutar firme.
Izvadim ogledalo iz tane i popravim ru,spakujem stvari te krenemo u oping.
YOU ARE READING
Sudbina
RomanceDa li možeš vjerovati dva puta istom muškarcu? Pitanje za milion dolara,pitanje koje će Sanja sebi da postavlja iznova i iznova! Da li je ljubav jača od ponosa,da li će uspjeti pobijediti demone prošlosti.. Ostaje nam da vidimo!