Pohled Vendy
Nakonec jsme si všichni vychutnávali lívance s medem.„hele je nám tu vážně dobře..Tedy mě, doufám že i Pětce, nemohli by jsme tu ještě pár dní zůstat?" Řekla jsem s úsměvem,Luther se na nás jen podíval a vyhrkl „nemyslim si že je to dobrý nápad" já se jen smutně koukla na zem a prohlásila „proč? Vždyť jsme asi rodina no ne?" Všichni se na mě podívali a souhlasně kývli a já se jen radostně usmála
Už uběhlo pár dní co jsme v budově jménem Umbrella academy,vážně se s nimi cítím jako s rodinou..Proto jsem se dneska rozhodla že uvařím oběd jako poděkování za to že si tu mě a mého bratra nechali..Na oběd budou toasty,asi jediný co umím na jedničku heh..Jdu dlouhou chodbou do svého pokoje kde si obleču červený svetr a modrý ryfle,nakonec si vezmu mojí vlastní kabelku ve které mám peněženku a vyrážím, už mi zbývají jen boty a mohu vyjít ven..Když jsem vyšla ven, ucítila jsem krásnou vůni čistého vánku,nakonec se mi tahle myšlenka ztratila z hlavy a šla jsem hledat nejbližší obchod..Najednou jsem spatřila menší obchod.. když jsem vešla dovnitř začala jsem hledat veku a kečup..“už jsem tady přes hodinu a stále nevím kde může být kečup,asi se někoho náhodně zeptám" řekla jsem si v hlavě,vzala jsem si kabelku do ruky a promluvila jsem na kluka co byl u mě nejblíže ze všech zaměstnanců „heh,halo?" Vyhrkla jsem a zaťukala mu na rameno..kluk se na mě otočil a prohlásil „hm?" Ja jen nervózně odpověděla „kečup" kluk se na mě podíval nechápavým pohledem a já si uvědomila že mě zřejmě nepochopil,tak jsem nervózně řekla „kečup,hledám kečup" usmála jsem se..Kluk mi úsměv oplatil, „támhle" prohlásil kluk a ukázal na poličku hned vedle mě „ou, děkuju mnohokrát" řekla jsem s úklonou,nakonec jsem vzala kečup a šla k pokladně..„Zase ty? Teda vy?" Řekla jsem nervózně když jsem uviděla kluka který mi ukazoval kečup, za pokladnou „jo zase já, můj táta má dneska volno takže "supluju" i jeho" řekl kluk který mi před chvílí ukazoval kečup,já se jen usmála a dala kečup a veku na "pás"...Jakmile jsem zaplatila vyšla jsem z obchodu a běžela zpět co domu jménem Umbrella academy ☂️ „kde jsi byla?" Řekla starostlivě Allison když mě zahlédla jak utíkám do pokoje s taškou,já se zastavila a odpověděla „chci vám připravit jídlo jako poděkování že jste tu mě i mého brášku nechali přespat dýl," usmála jsem se a Allison mi úsměv oplatila..Pak jsme obě sešly dolů ze schodů si dát stoprocentně dobroučký oběd,všichni přiběhli a sedli si ke stolu,zatím co Pětka mě chytil za ruku a přitáhl k sobě „nevím o co se snažíš ale měla bys s tím přestat" zašeptal Pětka a zmáčkl mi silně ruku..„hele, já nejsem děcko vím co dělám" zašeptala jsem mu s úsměvem,Pětka mě už jen pustil a sedl si za ostatními..„chutná?" Řekla jsem s úsměvem, „recept?" Vyhrkl na mě Klaus. „můj vlastní" odpověděla jsem a šla si dát také toust... Všichni jsme konečně dojedli a šli do svých pokojů si po obědě odpočinout..Když jsem ležela jen tak na posteli a přemýšlela co se dneska všechno událo, vstoupil mi do pokoje Pětka a posadil se na postel. Já si jen rychle sedla vedle něj a starostlivě řekla „stalo se něco?" Pětka se na mě jen podíval a zakroutil hlavou jako odpověď „ne„ Já jen chápavě kývla a koukala se společně s ním do zdi.Potom mi přišlo až moc velké a trapné ticho proto jsem vyhrkla náhodně „a jinak,Millie mi napsala,prej už je doma,super že?" Pětka jen souhlasitě kývl a chtěl odejít z mého pokoje. Když se Pětka blížil ke dveřím, rychle jsem vyhrkla. „vážne se nic nestalo?" Pětka se na mě otočil a odpověděl „ani ne" Potom odešel z místnosti. nechala jsem to na chvili být a šla si psát s Millie o všem, co se mi událo tento týden.
/ Chat s Millie /
Millie: a co se stalo dál?
Vendy: no šla jsem do obchodu a potkala jsem vážně milého kluka :)
Millie: jen milého jo? ;)
Vendy: JO
Millie: a líbil se ti že jo? 😏
Vendy: ne!? Co!? Ne vůbec...
Millie: fakt? ;)
Vendy: spíš mi dělá starost brácha...
Millie: proč?
Vendy: dneska po obědě se choval divně a když jsem se ho zeptala jestli se něco stalo odpověděl: ani ne
Millie: asi se jen přejedl palačinek ;)
A nebo mu chybí DeloresVendy: taky možný..mají dobrý vztah
Millie: jdi se ho zeptat..já jdu zatím na oběd
Vendy: oki 💞
Po psání s Millie jsem šla do pokoje Pětky..„Pětko?" Řekla jsem. „hm?" Odpověděl mi Pětka stojící na posteli. „můžeš mi vysvětlit proč máš na stěnách nějaký výpočty?" Prohlásila jsem nechápavě, když jsem zahlédla příklady na zdi. Bráška neodpovídal a počítal si dál. „PĚTKO!" zakřičela jsem a Pětka se na mě otočil. „neřeš to..jak vidíš, teď nemůžu" řekl Pětka a šel si zase vypočítávat „fajn..ale pokud je to kvůli Delores,můžeme pro ni zajet" prohlásila jsem starostlivě. Pětka se na mě otočil a odpověděl „Delores je dobře tam kde je,a teď jdi" já jen souhlasitě kývla a zaklepala na pokoj Klause..„dáleeee" řekl mi Klaus a já vešla do jeho pokoje, kde jsem zakopla o jeho prádlovou věž „hejj! Jsi ji zničila.." řekl mi Klaus a šel si opravit svoji prádlovou věž, „tak já se tady málem zabiju o to smradlavé prádlo a ty tady řešíš jestli jsem to rozbila nebo ne? To jako fakt!?" Vyhrkla jsem naštvaně a zvedla se z podlahy..Klaus se na mě podíval „o můj bože Vendy jsi v pořádku" řekl starostně Klaus a začal mi mačkat tváře „HEJ PŘESTAŇ!" zakřičela jsem naštvaně a dala jeho ruce pryč z mých tváří..„proč jste tak naštvaná paní Hudson?" Zeptal se Klaus s úsměvem..„Pětka si tam počítá přes celou zeď ve svém pokoji a nechce mi ani říct proč! Jsem naštvaná.." odpověděla jsem mu a sedla si na jeho postel,Klaus se na mě jen lítostně koukl a sedl si zamnou „vůbec to nechápu,dneska mám nějaký špatný den.. Potkám hezkého kluka a možná už ho nikdy neuvidím a Pětka m-" nestihla jsem to ani doříct a Klaus mi skočil do řeči „mo-moment tobě se někdo líbí? Uuuu? Kdo to je? Znám ho?" Začal se mě vyptávat Klaus a já se na něj vražedným pohledem koukla aby zmlkl „joj, dobře promiň" řekl Klaus zesmutněle,nakonec jsme se oba začali spolu smát...
Pokračování příště ☂️😏
Pokračování nevím kdy vyjde ale budu se snažit aby to bylo co nejdříve ♥️ a také v poděkovat za aktivitu atd..
Zase se omlouvám za gramatiku 😂
5 část je trošku kratší,snad nevadí ale i tak doufám že se vam bude líbit 💞
-Vaše Vendy Hudson ☂️😉😂
ČTEŠ
o životě Vendy Hudson☂️
FantasyMladá 18 letá Vendy potká velmi zvláštního kluka do kterého se pozdeji zamiluje a také pozná své strýčky o kterých do teď nevěděla..nakonec zažije spoustu "dobrodružství"...a... víc najdeš v příběhu ☂️