5 rész

117 9 0
                                    

-Rendben-válaszolt Naoki és fel is állt az asztaltól. 

A többiek is összeszedték a cuccaikat és közösen elindultunk a parkoló felé.A Nap épp lemenőben volt.Nagyon tetszett ahogy az élénk sárgás és rózsaszínes sugarak megvilágítják az amúgy is mesébe illő kertet.

-Stip-stop most nem az én ölemben ül Shoto-jelentette ki Határozottan Natsuo amikor oda értünk az autókhoz. Most ők is egy 5 személyes autóval jöttek mivel Enji már pár nappal előbb itt volt és csak Rei és a gyerekek utaztak. 

-Natsuo ne variálj már ide fele is a te öledben ült most se lesz máshogy-vágta oda neki Dabi

Mi őszintén kicsit megmosolyogtuk ezt a kis családi jelenetet mivel tényleg vicces volt.

-Nálunk még van egy plusz hely ha valaki szeretne át jöhet végül is úgy is egy hotelbe megyünk.-ajánlott fel apa amikor látta, hogy nem igazán tudták eldönteni , hogy ki hova üljön

-Ez biztos nem zavar?-kérdezte Rei de látni lehetett rajta, hogy örül a felajánlásnak-Gyerekek titeket sem zavarna?-nézett rám és Naokira. Mi persze csak megráztuk a fejünket ezzel jelezve, hogy nem zavar. -Hát akkor megköszönnénk ha az egyiküket elvinnétek-mondta halkan Rei

-Rendben szívesen-válaszolta anya-Döntsétek el ki jön aztán akkor indulhatunk is

-Na ezt majd inkább én döntöm el mielőtt veszekedés lesz -jelentette ki Enji-Natsuo menj te ha már te kezdted a variálást 

-rendben- válaszol a fiú és oda lépett hozzánk 

Beszálltunk az autóba, Naoki ült az egyik szélen , én középen és Natsuo a másik szélen.El is indultunk.A bátyám nem csinált semmi érdekeset csak az ablak felé fordulva zenét hallgatott, ezt most jelezte, hogy "ne szólj hozzám mert nem érdekelt. akarsz mondani",ezért azt néztem, hogy Natsuo mit csinál a telefonján. Ez neki is feltűnt, hogy nézem így direkt úgy fordította a telefonját, hogy rendesen lássam én is. Ezt egy mosollyal jutalmaztam mivel jól esett amit tett, ugyan is ha Naoki lenne akkor ő biztos csak még jobban elfordítaná, hogy semmit se lássak.

-Nézd ezt a pályát nem tudom megcsinálni-mutatta -megpróbálod? 

-Aha de először...-kezdtem bele mondatomba aztán kiléptem a játékból és rá mentem a snapchat-re a telefonján.Kiválasztottam egy nekem tetsző filtert és csináltam egy képet amin ő is és én is rajta voltunk.

-Tessék csinálj még nyugodtan-nyújtotta nekem a telefonját-aztán meg próbáld meg a pályát hátha te ügyesebb vagy

-Köszi-mosolyogtam rá majd én is oda adtam neki az én telefonomat, hogy csináljon rajta amit szeretne.

Mire a hotelhez értünk Natsuo snapchat-e tele lett idióta képekkel amiket csináltam magamról, róla vagy mindkettőnkről amiken ő nyilván nem figyel ide de mindketten vagyunk rajta. továbbá sikerült megcsinálnom a játékban a pályát ami neki nem ment.Kiszálltunk a kocsiból és visszacseréltük a telefonokat. Elindultunk be a hotelbe majd mikor felértünk a mi szintünkre egy köszönés után mindenki be ment a saját szobájába átöltözni.Én is gyorsan átvettem a ruhát és egy kényelmesebb felsőt és nadrágot húztam magamra, majd lefeküdtem az ágyamra. A telefonomat kezdtem nyomkodni és az üzeneteimet néztem mikor is megláttam hogy üzenetet küldtem magamnak. Vagy is gondolom Natsuo irt le valamit. Kíváncsian nyitottam meg a fiú által hagyott üzenetet.

"halika le írom ide az elérhetőségeimet ha gondolod írj nyugodtan. ja és hagytam meglepit a névjegyzékedbe"

Amint ezt elolvastam egyből a névjegyzékemet nyitottam meg mert kíváncsi voltam , hogy tényleg be írta-e a számát. Mikor elolvastam a neveket nem csak Natsuo hanem Dabi száma is benne volt. Nem voltam benne biztos, hogy valódi telefonszámokat adott ezért inkább csak hagytam és nem csináltam vele semmit. Le tettem a készüléket magam mellé és elgondolkodtam a ma történteken .Hogy én most tényleg egy Todoroki telóját nyomkodtam a kocsiba, sőt mellette ültem és valóban beszélgettem velük. Natsuo is 17 éves akár csak én ám fogalmam sincs miért de még mindig úgy érzem, mintha sokkal nagyobb tekintélye lenne nálam. Még emlékszem amikor az első napon láttam őket bemenni a szállodába. Sose hittem volna, hogy ennyire megkedvelem őket pedig még nem is nagyon ismerjük egymást. Nagyon remélem, hogy ők is éreznek és nem csinálok magamból teljesen hülyét. Mélyen a gondolataimba merülve feküdtem az ágyon. Csak a plafont bámultam és a mai napon járt az agyam. Egy kis idő után meguntam ezt a helyzetet és úgy voltam vele felhívom Natsuot, hogy leteszteljem valóban a saját számát adta-e meg. Kezembe emeltem a telefont és rányomtam a névjegyzékben szereplő Natsuo névre. 

Egy-két másodpercig kicsengett majd megszólalt egy ismerős hang:

-Helló

-szia-szóltam bele én is 

-Oo hát felhívtál 

-csak tesztelni akartam, hogy valódi számot adtál meg nem egy random idegen emberét-nevettem kicsit 

-ÁÁ nem tennék olyat, Touya száma is a valódi 

-Tényleg az ő számát miért adtad meg?-kérdeztem

-Mondtad, hogy kíváncsi lennél a jó fej Dabira gondoltam meg adom a szám ha lesz bátorságod felhívni és beszélni vele. telefonon keresztül talán könnyebb lesz mint élőben.

-Mondasz valamit 

-De nincs kedved át jönni Fuyumival filmet nézünk meg itt van Shoto is 

-komolyan? Nem zavarnék?-kérdeztem félénken

-nem dehogy gyere csak nyugodtan. 82-es szobaba vagyunk. 

-Jó akkor lehet átmegyek úgy is unatkozok

-na akkor főleg jönnöd kell

-rendben  megyek szia

-hali

Azzal kinyomtam a telefont majd zsebre tettem és kiléptem a szobámból. Még gyors szóltam anyának, hogy ha keresne írjon, mert nem leszek a szobámban és már mentem is. Kicsit izgultam a filmezés miatt mert nem tudtam mit néznek és személy szerint féltem, hogy horror film lesz amit nagyon nem bírok. Bekopogtam a 82-es szoba ajtaján majd egy halkabb "gyere" után bementem. 

-ÁÁ Kaori gyere ülj le nem rég kezdtük a filmet szóval nem nagyon maradtál le semmiről-magyarázta Natsuo.

-Rendben köszönöm

Azzal beljebb és leültem egy kanapéval. Amint a Tv-re vezettem a tekintetem egyből levágtam, hogy drága új barátaim bizony ijesztő filmet néznek. Hát ez fantasztikus még jó, hogy sötét van és egyedül vagyok a szobámban, hogy esélyem se legyen nyugodtan aludni. Próbáltam nem mutatni, hogy rohadtul parázok az ilyen filmektől mert hát még is csak ők hívtak át. Nem akarok variálni, hogy mit nézzünk.    

I'm sorry Dabi x OcWhere stories live. Discover now