Осма глава

628 57 19
                                    

Седя на стола в чакалнята и се взирам в една точка откакто пристигнах в болницата. Според парамедиците показателите на Касандра са лоши и нямам представа каква информация да очаквам от доктора.Колкото и да не я познавам,очаквам добри новини и този припадък да не е нещо сериозно.

Поглеждам към вратата,от която минаха докторите и стискам силно зъби от непрестанната вибрация в джоба ми. Изваждам телефона и го оставям да звънни.  В момента не ми се разговаря с Елиса. Нейните драми ми идват в повече и знам, че за една минута ще ми надуе главата с глупости, а точно сега не ме интересува нейните прищявки.

-Sr. Romero! (Г-н Ромеро!) -

-Soy yo doctor. (Аз съм, докторе!) - ставам аз, подавайки ръка на доктора. Той я поема и погледна към папката в ръката му.

-Es pariente del paciente?(Роднина ли сте на пациентката?)

-No, amigo!(Не, приятел!)

-Puedes contactar a su familia?(Можете ли да се свържете със семейството ѝ?) - поклащам глава за отрицание.  - El paciente tiene un tumor recurrence.(Пациентката има рецидивиращ тумор.)

-Qué significa esto? (Какво означава това?)

-Significa que ha habido tratamiento, pero el tumor ha vuelto.(Означава, че е имало проведено лечение, но туморът отново се е възвърнал.) - Какво?! От кога се бори с този тумор? - Hicimos una biopsia y pronto sabremos la etapa de desarrollo.(Направихме образни изследвания за да проверим дали туморът е първичен или е метастаза и за наша радост не се е разпространил в друга част на тялото.)

-Puedo verla? - (Може ли да я видя?) - трябва да бъде някой до нея за да ѝ даде кураж в този труден момент.

-No! Actualmente está descansando y cuando reciba los resultados nos operaremos para extirpar el tumor.( Не! В момента си почива и скоро ще направим операция за премахване на тумора. ) - Исках да я видя, да хвана нежната ѝ ръка ,прошепвайки в ухото ѝ успокоителни думи. Да знае, че не е сама.

-Es probable que aparezca?(Има ли вероятност отново да се появи? - сведе глава и погледна към листите.

-Sólo el tiempo dirá. (Само времето ще покаже.) - кимам с глава,макар да съм притеснен за нея. - Quiero conocer a sus padres. (Искам да се срещна с родителите ѝ.)

-No viven aquí, pero intentaré conectarme con ellos.(Те не живеят тук, но ще се опитам да се свържа с тях.) - стисна рамото ми и решително изрече.

На гребена на любовта 🔞Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt