Крис
Лежа сам в леглото и си мисля колко бързо отлетяха две години. Две години без Касандра. Слагам ръцете си зад врата и за миг затварям очи. Липсва ми, но съдбата реши да ни раздели. Може да е за добро. Думи, които изричам в ума си ,а са толкова неверни.
Всеки месец пътувам до Билбао с надеждата да я видя,но последният път бях съкрушен,когато разбрах от майка ѝ, че няма тумор. Как можа да ме излъже за такова нещо? Разбирам ,че и аз се държах нелепо ,но става дума за живота ѝ,по дяволите. Не беше правилно да постъпва така с мен.
Тръшването на вратата прекъсна мислите ми за Касандра,връщайки ме към реалността. Да играя ролята на влюбеният Крис. Съпругата ми влезе в стаята с поредната прилепнала рокля и пазарни чанти в ръцете. Само това я вълнува. Да отиде с приятелки по магазините.
-Cariño como estas?(Скъпи, как си?) - попита с пискливият си глас. Преди да срещна Касандра не ме дразнеше, но сега го ненавиждам.
-Bien, y usted?(Добре, а ти?) - остави чантите на пода и бавно пристъпи към мен.
-Perfecto! Tengo buenas noticias. (Перфектно! Имам страхотна новина.) - повдигам вежда въпросително, но тя започна да се съблича,сваляйки ципа на роклята си. Първоначално пенисът ми не реагира, но когато роклята падна в краката ѝ, се разшава в боксерките, но пак ми трябва стимулация за да е напълно еректирал. Стиснах го през боксерките и изсъсках. Избягвам тези моменти, но като всеки мъж имам нужди и някой път се налага.
-Giro de vuelta(Обърни се!) - завъртя се и показа голото си дупе. Откакто сме женени напълня и вече не е същата Елиса, която успяваше да ме възбуди само като я видя. Масажирам пениса си за да се втвърди, но по дяволите не реагира. - Muéstrame tu gatito mojado. (Покажи ми влажното си котенце.) - стисна бузите си с две ръце и леко се приведе. Когато виждам двете дупки да се разтварят пред очите ми и пенисът ми се събуди. - Inserta tu dedo en el ano. (Вкарай пръста си в ануса.) - изпълнява и за моя изненада вкара не един, а два. Изохка и бавно ги задвижи. В повечето пъти искам да тласкам в дупето ѝ отколкото във вагината. Все още не искам да забременее и гледам да избягвам това място, но когато се прибирам пиян ,не мисля къде го вкарвам.
-Estoy listo para ti!(Готова съм за теб.) -
-Ven aquí!(Ела тук!) - изръмжах като животно,карайки я да се обърне с лице към мен и да се качи на леглото .Обкрачи ме,а аз слагам ръцете си на кръста, натискайки главичката в ануса. В началото съм внимателен,но като целия е вътре ,започвам грубо да тласкам.
VOCÊ ESTÁ LENDO
На гребена на любовта 🔞
RomanceЕдин мъж с объркани чувства и лъжа, която излиза наяве след инцидент от миналото. Той не подозира за нея и пет години е живял с мисълта за мир и спокойствие. Наслаждавайки се на живота досега, всичко ще се сгромоляса, когато се появи някогашната му...