Осемнадесета глава

689 56 33
                                    

Касандра

Отпивам от червеното вино и се взирам в нощното небе, обсипано с многобройни звезди. Толкова е тихо в момента, че чувам разговора на родителите ми с Хулио. Само като се сетя за целувката ни и ме принуждава да отпия една дълга глътка. Главата ми се замайва, но не мога да спра.

Какво правя, по дяволите? Влюбена съм в мъж, който не ме иска, а от една целувка се наливам като алкохолик. И само за да премахна вкусът му,но без успех ,пак го усещам.

Не си омъжена, Касандра. Какъв е проблема да прекараш една нощ с него? - попита едно гласче.

Замислям се за миг и трескаво поклащам глава. Не! Ние сме приятели, а и той е влюбен. Това е лоша идея.

Не си правила секс от дълго време. - отново ме тормози този глас.

Изсъсках и слагам ръцете си на главата,сякаш така ще спра досадния световъртеж.  Докъде се докарах, да се напивам за едното нищо.

-Cassandra, estás bien?(Касандра, добре ли си?) - стреснато подскачам от мястото си,  поглеждайки към Хулио. Кимам с глава, а от това действие още повече ме заболя . - No te ves bien. Ven, déjame llevar a la habitación.(Не изглеждаш добре. Ела! Нека да те заведа до стаята.) - пред лицето ми се появи една ръка.  Поставям моята върху неговата и се изправям,усещайки как краката ми треперят.

Боже, едва вървя. Той усети това и веднага ме прегърна през раменете,сгушвайки се в него. Обичайният аромат на мускус смесен с одеколон изпълни ноздрите ми. Игнорирам този възбуждащ аромат и забелязвам родителите ми да влизат в стаята си. Усмихвам се и решавам да извикам "лека нощ" преди да затворят вратата. Засмях се. Определено съм пияна. Как можах така да се напия?

Хулио бутна вратата и след секунда се отзовавам на леглото,събувайки ми обувките. Преди да тръгне го хванах за ръката,умолявайки го.

-Él duerme conmigo.(Спи до мен.)

-No, esa es una mala idea. (Не, това е лоша идея.)

-Por favor!(Моля те!) - лягам на една страна за да му покажа ,че искам да е зад мен. Сложи ръката си на корема и се приближи, усещайки дъхът му да се блъска в кожата ми. Буквално се разгорещих,карайки ме да се размърдам.

-No te muevas!(Не мърдай!) - прошепна той. В момента съм толкова възбудена, че чак аз не мога да повярвам какви ги върша. От алкохола е.

На гребена на любовта 🔞Where stories live. Discover now