Двадесет и пета глава

528 58 14
                                    

Касандра

Толкова съм уморена от всичко, което ми се случва, че с мъка взех сина си от г-жа Ривера. Диего спи в ръцете ми, а аз си мисля за вбесеният Крис и за разговора, който не доведе до нищо хубаво. Появата на бременната му съпруга ме увери,че не искам да съм любовницата му.

В онзи момент се почувствах наранена и поисках подкрепа от единственият човек, който не ме остави и е винаги до мен. С него имаме силна приятелска връзка, но последната седмица той ме гледа по друг начин. Има някакво пламъче в очите и знам, че отново ме желае.

След като правихме секс вече не обръща внимание на Карло, а очите му следят всяко мое движение. Съвсем ясно ми показва, че ме иска и не знам какво да правя от тази негова промяна. Аз съм виновна, защото изпитах нужда, която доведе до объркани чувства и непредвидими действия.

Влизам в къщата и Хулио се появява с подуто лице. Сложил е лед на бузата си и се взира в мен. Този поглед ми подсказа, че е време да проведем сериозен разговор за да изясним нещата веднъж завинаги. Оставям Диего на леглото, което Хулио купи специално за него и го завивам с любимото му одеало.

Връщам се във всекидневната и смутено свеждам глава, чакайки да започне.

-Quiero saber lo que siente por mí.(Искам да знам, какво чувстваш към мен? ) - шумно издишвам и продължавам да гледам към пода.

-No quiero perderte como amigo. Tu eres importante para mi.(Не искам да те загубя като приятел. Ти си важен за мен.)

-Esta no es la respuesta que espero. (Това не е отговора, който очаквам.) - седна до мен и повдигна главата, забелязвайки в очите му малка искрица надежда. - Dime, Cass! Y no quiero perderte.(Кажи ми Кас! И аз не искам да те загубя.)

-Si te quiero de nuevo lo entenderás de otra manera, y no quiero darte esperanzas vacías ..... sigo enamorado de Chris. (Ако отново те пожелая ще го разбереш по друг начин, а не искам да ти давам празни надежди. -спирам за момент след това тихо признавам. - все още съм влюбена в Крис.

-Pero tiene esposa y espera un hijo.(Но той има жена и чака дете.) - когато чувам тези неприятни думи очите ми се насълзяват.

-Dijo que se divorciaría de ella. (Каза, че ще се разведе с нея.) - държанието на Крис към съпругата си тази вечер беше меко казано грубо и шокиращо. Не очаквах да ѝ говори по този начин, но тя през цялото време му се натискаше и не обръщаше внимание на нападателните думи, които той използва. Нямах желание да бъда свидетел на семейният им скандал ,затова си тръгнах.

На гребена на любовта 🔞Where stories live. Discover now