Тринадесета глава

596 59 24
                                    

Натискам копчето на фотоапарата и разглеждам всяка снимка, на която е Касандра. Усмивката ѝ ме плени още от първият миг и не мога да спра да мисля за нея. Не съм я виждала от последният път в гората и започвам да се притеснявам. Вчера отидох до къщата ѝ, но беше празна.
Празна като душата ми. Откакто Касандра си тръгна, сякаш живота ми приключи.  Аз съм виновен. Не успях да я спра.

След последните ѝ думи стоях като закован за земята и не казах нито дума. Трябваше да я догоня, да ѝ кажа, че ще бъда до нея през тези три месеца, но не аз съм един глупак, който я остави да си тръгне.

И сега, какво следва? Как да продължа живота си като не знам къде е отишла? Сама ли ще се бори? Заравям ръката си в пясъка и силно изкрещях.
Не трябваше така да става. Не трябваше...... Проклети да са родителите ми. Проклет да е Алехандро, който проми мозъка ѝ с глупости. Проклети да са всички около мен.

-Chris! - извика Емануел. Не се обръщам. В момента не искам да виждам никого. Не ми пука и за собственият ми бизнес. Могат да го управляват и без мен.-Y usted? No ha estado solo en días. (Какво става с теб? Не си на себе си от няколко дена.) - свивам рамене и продължавам да гледам към морето. - Chris, habla conmigo. (Крис, говори с мен!)

-Estás involucrado en ese ridículo juego?(И ти ли участваш в онази нелепа игра?)

-En el cual? No te entiendo.(В коя? Не те разбирам.) -

-En el que participa Alejandro. (В която участва, Алехандро.) - клекна пред мен.

-No sé qué está pasando con ustedes dos, pero no me gusta. ¡Sois amigos, por el amor de Dios!(Не знам какво се случва с вас двамата, но не ми харесва това. Вие сте приятели, за бога!) - изправям се и разгневен повиших тон.

-Los amigos no se rinden, Emmanuel! Eres uno de ellos? (Приятелите не се предават, Емануел! И ти ли си от тях?) -  по погледа му разбирам, че е шокиран от думите ми.

-Chris, explícamelo! Es por esa chica?(Крис, обясни ми. Заради онова момиче ли е?) - кимам с глава, крачейки към магазина. - Alejandro me dijo que tenía un tumor y que estaba contigo por tu dinero. Es verdad?(Алехандро ми каза, че има тумор и е била с теб заради парите ти. Вярно ли е?) - рязко се обръщам с лице към него.

-No! (Не!)

-Chris, detente! Dime qué está pasando ?! quiero ayudarte. (Крис, спри! Кажи ми, какво става!? Искам да ти помогна. ) -хвана ме лакътя за да ме спре.

-Tenía una prometida antes del accidente. Durante cinco años, mis padres me mintieron y llenaron la cabeza de Alejandro con cosas falsas.(Преди инцидента съм имал годеница. Пет години родителите ми са ме лъгали и пълнят главата на Алехандро с неверни неща.) - отваря и затваря уста като риба на сухо.

На гребена на любовта 🔞Where stories live. Discover now