Двадесет и осма глава

504 52 4
                                    

Крис

-Cassandra! Cassandra!

-Chris, cálmate y abre los ojos.(Крис, успокой се и отвори очи.) - казва женски глас. В следващият момент рязко ги отварям след това примигвам няколко пъти и се мръщя. Пъшкам, когато усещам силна болка в областта на корема и гърдите.-Ahora te voy a dar un analgésico. (Сега ще ти дам обезболяващо.) - погледнах към сестрата, която в момента влива някаква течност в системата.

-Elisa, está bien?(Елиса, добре ли е?) - с прегракнал глас попитах. Тя сведе глава и с тъга на очите ме погледна.

-Lo siento, pero ella murió. (Съжалявам, но тя почина.) - рязко се изправям, а болката все повече се засилва.

-Qué?  Ella estaba malditamente embarazada. (Какво? Тя беше бременна, по дяволите.) - крещя и слагам ръка на сърцето си. Внезапно усещам силни бодежи там и започвам да разтърквам мястото. След секунда се задъхвам, а сестрата извика и в следващият момент влиза мъж с бяла престилка.

-Chris, respira! Qué sucedió?(Крис, дишай! - главата ми докосва възглавницата и затварям очи за да се успокоя. Елиса е мъртва. По дяволите! - Какво се случи?) попита доктора.

-Se enteró de su esposa y …(Разбра за съпругата си и…) - мъжът грубо я прекъсна.

-Lamento lo de su esposa, pero debe tener cuidado.  Una vez que su corazón se detenga y si continúa cargándose, no podemos salvar lo.(Съжалявам за съпругата Ви, но трябва да се пазете. Един път спря сърцето Ви и ако продължите да го натоварвате няма да можем да Ви спасим.) - строго казва и това ме накара да отворя очите си.

-Quiero ver, Cassandra!(Искам да видя, Касандра.)

-Sr. Romero, la policía está aquí y quiere hablar con usted.(Господин Ромеро, полицията е тук и иска да говори с Вас.) - поклащам глава и троснато повтарям.

-No me importa!  Quiero ver, Cassandra.(Не ме интересува! Искам да видя, Касандра.) - доктора излиза със сестрата, а аз се замислям за Елиса и бебето в утробата. Проклятие! Внезапно спомена от катастрофата се завърна в ума ми.



Ретроспекция

-Qué estás haciendo aquí?(Какво правиш тук?) - изсъсках аз. Елиса се усмихна и погледна първо Касандра след това мен. Проследила ме е след поредният скандал в къщата преди да тръгна за Дуранго и сега иска да покаже на Касандра, че сме влюбени и тя няма място между нас.

-Vine a recogerte y hablarte de nuestro hijo que estamos esperando.(Дойдох да те взема и да поговорим за детето, което чакаме.) - завъртам очи от раздразнение, а Касандра ахна след това притича към вратата на бара. - Ves, ella no te quiere?  Estarás conmigo.(Виждаш ли, тя не те иска? Ще бъдеш с мен.) - извика тя.

На гребена на любовта 🔞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora