Трета глава

722 68 10
                                    

Докато подавам на момчето малката дъска за сърф , чух някой да ме вика.  Обърнах се за да видя мистериозната блондинка да  върви към магазина с бял изрязан бански, който не оставя нищо на въображението.

-Puedes arreglarlo? (Може ли да я поправиш?) - вземам дъската от ръцете ѝ и разглеждам засегната част. Вдигам поглед и поклащам глава. - Maldita sea! Mi día comenzó de la manera más horrible, para romper lo único que quedaba de ti. (Мамка му! Денят ми започна по най-ужасяващият начин. Да се счупи единственото нещо останало ми от теб.) - преди да попитам за какво говори,тя изпуфтя и грабна дъската от ръцете ми,поклащайки малкото си дупе пред погледите на всички мъже в магазина.

-Quién era esta hermosa dama? (Коя беше тази красива дама?) - попита Емануел.

-La mujer que salvé. (Жената, която спасих.) -  очите му се разшириха .

-Qué piensas, tendré una oportunidad con ella?(Какво мислиш, дали ще имам шанс с нея? - Това ме ядоса и директно му отговарям.

-No! (Не!) - преди да каже още нещо го заобикалям и неочаквано се сблъсквам с гърдите на кмета. - Lo siento, señor Cortés! (Съжалявам, господин Кортес! )

-Chris, me tranquilizarás. - усмихвам се и правя крачка назад. - Cómo está mi hija? Él está escuchando? (Крис, по-леко... ще ме отнесеш. Как е дъщеря ми? Слуша ли те?) - прегърна ме през раменете и се засмя.

-Él está con amigos "Goika" (С приятелки е в "Goika") Cómo estás?(Вие как сте?)

-Estoy muy bien. Se acerca la competencia anual y espero que sea espectacular. (Аз съм много добре. Идва годишното състезание и очаквам да е зрелищно.) - потупа ме по гърба и се загледа в Касандра, която старателно почиства дъската си с вакса. - Es esta la chica que salvaste el otro día? (Това ли е момичето, което си спасил онзи ден?)

-Sí! (Да!)

-Llámala aquí para que te ayude. Mientras miro, ella está familiarizada con lo básico. (Извикай я тук за да ти помогне. Така като гледам е запозната с основните неща.) - поклащам глава за отрицание. Нямам нужда от нея. Тя само ще ме разсейва.- Yo insisto! (Настоявам!) - . Не мога да откажа нищо на бъдещият ми тъст. Отново ме потупа по гърба след това отиде към една група мъже.

-Casandra! -  Тя се изправи,а аз не пропуснах да я  огледам отгоре до долу. По дяволите. Това е лошо ама много лошо. - Podemos hablar? (Може ли да поговорим?) -  кимна с глава и ме поведе към една безлюдна улица.

-Estoy escuchando! (Слушам!) - скръсти ръце под гърдите и така съблазнително се повдигнаха.

-La carrera está a punto de comenzar y necesitaré ayuda. Quieres ayudar?(Скоро започва състезанието и ще имам нужда от още една ръка. Искаш ли да ми помогнеш?) -

-Me estás ofreciendo un trabajo? (Работа ли ми предлагаш?) - учудено попита.

-Algo como eso. (Нещо такова.) -  замисли се за момент, но кимна. - Tengo una condición. Por favor, no use tal traje de baño mientras trabaja.(Имам едно условие. Моля те, не обличай такъв бански докато си на работа.) - преди да се върна в магазина,Касандра  хвана тениската ми и ме придърпа към себе си,докосвайки устните си с моите. Това не го очаквах и буквално замръзнах.

-Dios, tienes el mismo sabor increíble! (Боже, имаш същият невероятен вкус.) - облизвам устните си,а тя се опита отново да ме целуне,карайки ме да се отдръпна .Тази жена е луда и трябва да седи далеч от мен. Обръщам ѝ гръб и се насочвам към магазина. Влизам в склада и  си мисля, че предложението да работи тук  е една огромна грешка. Проклятие. Трябва да ѝ кажа, че нямам нужда от нея и повече да не идва.

Търся я сред тълпата от хора и след малко се натъквам на русата ѝ коса. Решително вървя към нея, но се заковах на място, когато виждам да говори с кмета. Дебна момента за да ѝ кажа веднъж завинаги да не идва тук, но двамата се приближават в моя посока.

-Chris, esta chica hará un gran trabajo por ti. Conoce todos los detalles del deporte. (Крис, това момиче ще ти свърши страхотна работа. Познава всеки детайл в спорта.) - погледнах към Касандра, която в момента яростно хапе устната си.

-Pero yo.... (Но, аз...) -  прекъсна ме с вдигане на ръка. Прошепна нещо в ухото ѝ,а тя  кимна и отиде към един клиент. С усмивка показа една от най-скъпите дъски, които продаваме .

-Está bien, pero solo estará aquí hasta que termine la carrera. (Добре, но ще е тук само докато приключи състезанието.) - Кмета се съгласява,а аз не спирам да
наблюдавам красивата Касандра.

Колко ли време ще издържа за да не се поддам на желанието, с което се боря откакто я видях за първи път?

На гребена на любовта 🔞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora