Дванадесета глава

639 58 18
                                    

Откопчавам банския и плъзвам пръсти по гръбначният ѝ стълб. Кожата ѝ настръхна от допира ми,подтиквайки ме да го намокря с езика си. Тя простена и завъртя глава за да ме погледне. Затъквам няколко кичура зад ухото ѝ и когато устните ни се сблъскаха, взрив от емоции ни заляха за части от секундата.

Преплете езика си с моят, затанцувайки в ритъма на нежната мелодия, с която ни дарява природата. Пускам ръцете ѝ и свалям презрамките на горнището за да падне пред краката ѝ. Прокарвам ръце по заоблените ѝ гърди и започвам бавно да ги масажирам.
В отговор тя отърка дупето си в пениса ми,карайки ме да изпъшкам от възбуда. Не съм влязъл още във вагината ѝ, а усещам оргазма ми да наближава.

-Maldita sea! Terminaré si seguimos así. (По дяволите.Ще свърша, ако така продължаваме.)

-Quiero recordar tu gusto. (Искам да си припомня вкусът ти.) - рязко се завъртя и неочаквано бързо свали мокрите ми шорти. Плъзна червените си устни по пениса,а аз прехапвам устна от начина,по който го поема до гърло.

-Dios mío! Cassandra, adoro tu boca. Oh! Exactamente!( Касандра, обожавам устата ти. - плъзна пръстите си по натежалите ми тестиси. - Ох! - отдръпна се за кратко след това започна да го вкарва и изкарва от устата си. - (Точно така!) - серия от пъшкания се изтръгнаха от гърлото ми, когато го пое почти до края. Задави се и веднага се отдръпна ,изпомпвайки го. Не откъсва очи от моите и сега изглежда като една малка мръсница, която чака да бъде напляскана и точно това смятам да направя. Изправям я за да пъхна два от пръстите си в устата ѝ като я завъртях с гръб към себе си.
Свалям долницата и мокрите пръсти ги плъзвам през срамните ѝ устни.

-Chris, te quiero a ti!(Крис, искам те.) -

-Abraza el árbol y no te muevas.(Прегърни дървото и не мърдай!) - преди да го направи , поставям ръката си пред гърдите ѝ за да предпазя кожата ѝ да не се нарани. - Quiero ver tu cara. (Искам да виждам лицето ти.) - кичури руса коса погалиха лицето ѝ,когато завъртя главата си. Нежно ги премахвам и бавно влизам в топлата ѝ вагина,докосвайки устните си с нейните.- Dime, cuánto me quieres, Cassandra! (Кажи ми, колко много ме искаш, Касандра!)- плеснах я по дупето след това масажирах мястото.

-Te quiero mucho, pero esta será la última, Chris.(Много те искам, но това ще е за последно, Крис!)- намръщвам се и започнах бързо да тласкам в нея,карайки я едновременно да изписка и затвори очи.

-Abre los ojos y dime qué significa?(Отвори очи и ми кажи какво означава това?!) - отвори ги и видях сълзи да бликат. Спирам заровен дълбоко в нея и очаквам да ми обясни.

-Me iré y no me volverás a ver. (Ще си тръгна и няма да ме видиш повече.) - това ме ядоса и яростно се забих във вагината,хващайки я за гърлото. Chris, quiero que sepas que siempre estarás en mi corazón. (Крис, искам да знаеш, че винаги ще си в сърцето ми.) - игнорирам думите ѝ и силно я целувам за да ѝ покажа, че не ми е безразлична, но тя се отдръпна и извърна глава.

-Mírame! (Погледни ме!) - изсъсках в ухото ѝ преди да вляза рязко във вагината. Поклати глава и изкрещя името ми,когато оргазма я връхлетя. Не изчаквам да преминат конвулсиите, а я обърнах към себе си ,слагайки ръцете ѝ на тила ми. Побутвам единият ѝ крак за да се разкрачи повече и потърквам главичката по клитора.

-No te irás, Cassandra!(Няма да си тръгваш, Касандра!) - повиших тон и с един тласък влизам до тестисите.

-Oh! Chris! (Ох! Крис!) - извика тя и вдигна крака си,увивайки го около бедрото ми. Слагам ръцете си на дървото и започнах бързо да тласкам,стенейки в ухото ѝ. След три дълбоки тласъка свършвам, захапвайки рамото ѝ. След секунди усещам мокрота по врата ми и рязко вдигам глава.

-No llores!(Не плачи!) - излизам от нея и прибирам пениса в шортите,опитвайки се да избърша сълзите по лицето,но тя се отдръпна. - Cassandra?!

-Suficiente, Chris! Tomó lo que quiso y ahora me dejó solo. (Стига, Крис! Взе това, което искаше, а сега ме остави намира.) - По дяволите. Тя си мисли, че я използвам за секс.

-No! (Не!) - приближавам към нея,но тя сложи ръка между гърдите ми за да ме избута.

-No sientes nada por mí. Esta es una jodida atracción. (Ти не изпитваш нищо към мен. Това е едно шибано привличане.)

-No tan. (Не е така!) -

-No tiene sentido! ¡Me estoy muriendo, Chris!(Няма смисъл. Аз умирам, Крис!) - по изражението ѝ разбирам, че не се шегува. Не може да бъде. Не го вярвам.

-Estás mintiendo! Si las palabras de Alejandro ...(Лъжеш! Ако думите на Алехандро...) - прекъсна ме като изрече думи, които ме накараха да се закова на място и да изпадна в шок.

-Me llamaron esta mañana para que me dijeran que volvía a tener un tumor, que lamentablemente se había desarrollado muy rápido y tengo tres meses de vida.(Тази сутрин ми се обадиха за да ми съобщят, че отново имам тумор, който за съжаление се е развил много бързо и ми остават три месеца живот.)

На гребена на любовта 🔞Where stories live. Discover now