Касандра
Плача с глас, когато виждам да спускат ковчега, а попа продължава да говори като думите му зловещо кънтят в главата ми. Сгъвам чадъра и оставям дъжда да измие чувството на вина. Трябваше аз да съм на тяхно място. Какво ще правя сега? Любовта на живота ми и двете ни деца си отидоха, а аз останах сама. За какво да живея? Какъв е смисъла?
Усещам нечия ръка да докосва рамото ми и рязко се завъртях за да видя сълзите капещи по бузите ѝ.
-Madre, qué voy a hacer?(Майко, какво ще правя?)
-Lo que hago. Sufro y trato de vivir.(Това, което правя и аз. Страдам и се опитвам да живея.) - избърса с палец сълзите, които не спират да се изливат откакто разбрах, че най-важните хора в живота ми са мъртви. - Estas listo para ir?(Готова ли си да тръгваме.)
-Vete, estaré allí en un minuto.(Тръгвай, след малко ще дойда. ) - отново оставам сама. - Por qué me dejaste?(Защо ме оставихте?) -падам на колене и заплаках, заравяйки пръстите си в калта.
-Mamá! (Мамо!) - шокирана се обръщам към гласа на скъпият ми син.
-Cariño… pero cómo …(Скъпи.. но как…)- заеквам и се взирам в сина си. Не мога да повярвам, че го виждам и е напълно здрав.
-Mamá no llora. Nuestros buenos momentos están a punto de comenzar juntos, pero quiero que se den cuenta de que no hay nada más importante que la familia.Papá te está esperando(Мамо, не плачи. Тепърва ще започнат хубавите ни моменти, но искам от теб да осъзнаеш, че няма нищо по-важно от семейството.) -Какви ги говори? Да не би да сънувам!? - Татко те чака.) - завърши думите си и изведнъж изчезна. Ама какво става, по дяволите!?
-Cassandra! Cassandra! - рязко отварям очи, когато чувам името си. Сънищата с Диего ме притесняват и винаги ме довеждат до знаци, на които трябва да обърна внимание, но в момента изпитвам страх от истината, страх от неизвестното и страх от разговора, който трябва да проведа с Крис.
-Cómo entraste aquí?(Как влезе тук?) - попитах Хулио.
-Es eso lo que me vas a decir? Cuánto tiempo no nos vemos, Cassandra? Cuánto tiempo diablos?(Това ли ще ми кажеш? От колко време не сме се виждали, Касандра? От колко, по дяволите?) -
-Deja de gritar!(Стига си викал!) - поставям ръцете си на ушите, но той не ме чува и продължава да излиза гнева си върху мен. - Qué ocurre?(Какво ти става?) - надвиках го.
ESTÁS LEYENDO
На гребена на любовта 🔞
RomanceЕдин мъж с объркани чувства и лъжа, която излиза наяве след инцидент от миналото. Той не подозира за нея и пет години е живял с мисълта за мир и спокойствие. Наслаждавайки се на живота досега, всичко ще се сгромоляса, когато се появи някогашната му...