Касандра
Събуждам се с главоболие и болка в областта на бъбреците и под корема. Пъшкам, когато се размърдах на леглото и инстинктивно слагам ръката си на корема, но като разбирам, че е плосък и изкрещях от паника. На мига влиза медицинска сестра, а по погледа ѝ се чете единствено и само съжаление. Какво се случва? Къде е дъщеря ми?
-Señorita Sánchez, le duele en alguna parte? Quieres analgésicos?(Госпожице Санчес, боли ли ви някъде? Искате ли обезболяващо?) - взирам се в нея и не знам какво да кажа.
-Dónde está Chris? ¿Dónde está mi? (Къде е Крис? Къде е дъщеря ми?)
Тя се приближи и погледна към системата, записвайки нещо на листа в папката. Не ми обърна внимание, а започна да се суети около мен. След секунда най-безцеремонно излезе от стаята, а аз лежа като вцепенена и не мога да повярвам, че толкова грубо се държа.
Огледах наоколо и с пръсти опипвам чаршафа под себе си за да открия проклетото копче. През това време вратата се отваря и влиза видимо притесненият Крис. Ама какво става, по дяволите?
-Cariño como estas?(Скъпа, как си?) - Възползвам се за кратко да го огледам и това, което виждам ме навежда на мисълта, че се е случило нещо много лошо. Той изглежда съсипан и разтревожен.
-Me dirás qué está pasando? Dónde está Briana?(Ще ми кажеш ли какво се случва? Къде е Бриана?) - той сведе глава, а няколко кичура закриха очите му.
-Lo siento cariño! Su corazón se detuvo en el momento en que comenzó la operación.(Съжалявам, миличка! Сърцето ѝ спря в мига, в който започна операцията.) -Когато вдигна поглед и видях насълзените му очи се изправям на мига, пъшкайки.
-Me lo explico?(Ще ми обясниш ли?) - вместо да ми обясни,той ми обърна гръб. - Chris! - взирам се в него и след секунда изрича думи, които ме накараха да изкрещя от болка.
-Tuve que elegir entre Brianna y tú. Yo te elijo!(Трябваше да избирам между теб и Бриана. Избрах теб!) - загубила съм бебето. Загубила съм ,Брияна! Ридая и се свличам от леглото,падайки на пода. - Cassandra! - опита се да ме изправи, но ожесточено се дърпам,усещайки силна ярост да превзема всякаклетка в тялото ми.
-Cómo pudiste elegir? Cómo? Mataste a nuestro hijo.(Как можа да избереш мен? Как? Убил си детето ни.) - шокиращата му изражение ми подсказа, че не е очаквал такива думи от мен. - Tenía que vivir. Como pudiste?(Трябваше тя да живее. Как можа?) - Без Бриана аз съм мъртва.
-Cariño, relax! No puedo vivir sin ti.(Скъпа, успокой се! Не мога да живея без теб.)
-Y sin él puedes. Eres asqueroso. Irse!(А без нея можеш. Отвратителен си.- наранявам го, но сега съм толкова вбесена, че не мога да затворя устата си. - Махай се!)
-Cassandra, por favor! Entiéndeme.(Касандра, моля те! Разбери ме! ) - Поклащам глава и бавно се изправям, игнорирайки болката.
-Déjame! No te quiero ver.(Остави ме! Не искам да те виждам.)
-Te quiero!(Обичам те!) - проплака той. - No lo entiendes? No puedo vivir sin ti. Haré todo lo posible para estar a mi lado. (Не го ли разбираш? Без теб не мога. Ще направя всичко за да си до мен.) - сърцето ме заболя от изречените му думи. Не го разбирам, да убиеш собственото си дете и да ме остави жива. Тази, която може да умре след месец от нов тумор. Аз съм болна и това той трябва да го осъзнае. Живота ми е на кантар всеки божи ден и трябва да очакваме най-лошото.
-Te desprecio!(Ненавиждам те!) - изсъсках аз,натискайки няколко пъти копчето за да извикам сестрата.
-Cassandra, si tuvieras que elegir, cuál sería tu elección, eh?(Касандра, ако трябваше ти да избираш, какъв ще е твоят избор?) - попита той, а след секунда се отваря вратата и влиза същата медицинска сестра от по-рано.
-Estas bien?(Добре ли сте?)
-No! Llama a los guardias y sácalo de aquí. Quiero paz. (Не! Извикайте охраната и го махнете от тук. Искам спокойствие.) - лягам на леглото и докосвам лицето си,усещайки колко е подпухнало и мокро. Избърсвам го ,но отново сълзи бликнаха в очите ми. Дъщеря ми я няма.
-Me iré, pero primero responde a mi pregunta.(Ще си тръгна, но първо отговори на въпроса.) - вдигам поглед и с цялата си злоба го поледнах в очите,изричайки.
-Yo elegiría al niño.(Щях да избера детето.)
YOU ARE READING
На гребена на любовта 🔞
RomanceЕдин мъж с объркани чувства и лъжа, която излиза наяве след инцидент от миналото. Той не подозира за нея и пет години е живял с мисълта за мир и спокойствие. Наслаждавайки се на живота досега, всичко ще се сгромоляса, когато се появи някогашната му...