Тридесет и втора глава

547 58 10
                                    

Крис

Усещам прохладния вятър да докосва топлата ми кожа,а слънцето да си пробива път ,карайки ме да отворя очи. Снощи с Касандра останахме на балкона и се любихме с часове. Не мога да се отделя от нея. Тя е всичко за мен и ,когато телата ни се сливат в едно ,показваме любовта си, която в такива моменти е чувствена и безкрайна.

Издърпвам чаршафа и прикривам гърдите ѝ , слизайки надолу за да докосна с устни кожата ѝ. Изкарвам езика си и бавно го плъзвам около едното зърно след това около другото.

Тя се размърда и започна да издава онези звуци,които ме побъркват и пенисът ми веднага реагира. Слизам надолу и нейният специфичен мирис нахлу в ноздрите ми,подтиквайки ме да раздалеча краката ѝ и да захапя вътрешността на бедрото.

-Chris! - пъшка тя и издърпа одеялото за да виждам лицето ѝ. Изглежда като мокър сън в момента с рошавата коса, разтворени устни и премрежен поглед. Не откъсвам очи от нейните, когато засмуквам пъпката след това вкарах два пръста в топлата ѝ вагина. Лек вик излезе от гърлото ѝ, повдигайки дупето си. Раздвижих ги и след секунди ги изкарвам, обикаляйки с тях около ануса.

-Quiero meterme en este pequeño agujero.(Искам да тласкам в тази малка дупка.) -  облизвам клитора.

-Chris, nunca he ...(Крис, никога не съм...) - спирам и повдигам главата си,засмивайки се на шокираната ми физиономия.

-Antes del accidente, nunca ...(Преди инцидента, никога ли не сме...) - след кратко мълчание реши да изрече думи, които още повече ме шокираха.

-Eres mi primero y te pedí que no lo hicieras allí.Tuve novio después del incidente, pero apenas tuvimos sexo. No pude seguir después de lo que te pasó.(Ти си ми първият, а и те помолих да не го правим там.След инцидента имах приятел, но почти не правихме секс. Просто не успях да продължа след случилото се с теб.) - Какво?! Надвесвам се над и силно я целувам,доволен от чутото. Аз съм ѝ първият.

-Confías en mí?(Имаш ли ми доверие?) - кимна с глава и това ми стигна за да прибегна към следващата стъпка. - Relájate y solo quiero que te sientas. Lo entiendes? (Отпусни се и искам само да усещаш. Разбра ли?) - отново кимна с глава.

Виждам, че е напрегната ,затова първо поставям целувки от врата  към гърдите после около пъпа и накрая стигам до любимото ми място. Без да се бавя засмуквам клитора и пъхам два пръста във вагината. Когато се навлажниха ги изкарвам и с върха на пръста влизам в ануса. Тя се стегна за момент, но бързо правя няколко кръга около пъпката като след всяка изминала секунда се отпуска и така пръста ми е вече в ануса. Бавно го изкарах след това отново тласнах.

На гребена на любовта 🔞Onde histórias criam vida. Descubra agora