- Két perced van, hogy kitold a pofád! - láttam szemem sarkából, ahogy Ádám fenyegetve mutat Bencére, majd becsapja az ajtót, és a terasz felé viharzik.
Feszülten a hajába túrt, majd megtámaszkodott a korláton. Csendben én is mellé léptem, így figyeltük Pestet a hatodikról. Az embereket, ahogyan egyedül, vagy éppen párban sétálnak. A dudáló, türelmetlen autókat, és még egy kóbormacskát is elcsíptem, aki egy sziréna hangjától megijedve szaladásnak eredt.
- Mért vagy így ki akadva? - szólaltam meg pár perc múlva még mindig élőre bámulva, ám ő rám nézett.
- Komolyan kérded?
- Igen! - néztem rá. - Bence jó srác, és a legjobb barátod. - értetlenkedtem.
- Ja, csak az időzítés szar. - nézett ismét el.
- Mármint?
- Nézd meg mekkora szarban vagyunk! Ezek meg...
- Pont mint mi? - szakítottam félbe, erre kissé meghökkenve nézett. Tán fejbe vágta a felismerés?
- Az más. - legyintett.
- Miben? - nevettem fel.
- Más, és kész! És te is tudod jól, miért.
- Óh, igen. Talán Bence nem fog lelépni, és hónapok után felhozni a témát! - csaptam combom oldalára.
- Tudom, hogy fáj. - nézett mélyen a szemembe, szinte már a lelkemben látott. - De ha...
- Ne gyere megint ezzel a dumával. - fordultam el. Szerencsére a telefonom mentett ki, ami egy apró kis hanggal jelezte, hogy üzenetem jött apától.
" Holnap reggel 8:45-re kértem neked időpontot Dr. Keresztes Zsoltnál, ő az egyik legjobb pszichológust a városban, ráadásul fiatal, úgyhogy jól ki fogtok jönni. És nem szeretnék kifogásokat!"
- Megint ők?
- Nem. - fordultam felé, miközben farzsebembe helyeztem a telefonom. - Apu programot szervezett nekem holnapra egy dili-dokinál. - erőltetem egy műmosolyt.
- Minek neked pszichológus? - ráncolta össze szemöldökét.
- Én sem akarom, de talán igaza van... történt egy s más.
- Ugye tudod, hogy velem is beszélhetsz akármiről.
- Ugye tudod, hogy nem bízom benned? - néztem rá hűvösen.
- Ádám... - dugta ki fejét Bence.
- Hívd fel Ferikét, hogy jöjjön át.
- Oké. - bólintott.
Ferike fél órán belül itt is volt a kupaktanácsra, amit Ádám szervezett be. Átbeszéltük ezt az egész dolgot a fényképekről, és fenyegetésekről hogy jobban vigyázzunk, figyeljünk de valójában sokra nem jutottunk. Hisz mire is juthattunk volna a nagy semmiből?
- Jól van, srácok én lépek. - néztem a telefonom kijelzőére, ami már 23:19-et mutatott
- Ki kísérlek! - pattant fel Szabri is. - Úgyis el akartam szívni még egy cigit. - szalad a cipője után. Tudtam, hogy Bencéről akar velem beszélni.
- De hisz ott a terasz. - értetlenkedett Ferike, mire mi ketten csak a szemünket forgattuk.
- Csá! - intettem mindenkinek, és már baktattunk is a lifthez, ahol kínos csend állt be.
- Na? - néztem rá, ahogy kiléptünk az ajtón.
- Nem tudom, hol kezdjem. - húzta össze magán a pulcsáját.
YOU ARE READING
A ROSSZAK
Teen Fiction- Szeretsz még? - nem bírtam tovább magamban tartani, muszáj voltam megkérdezni, hisz minden olyan kusza köztünk. Egy pillanatra meg is meredt, levegőt sem vett, majd tenyerét mellkasomon megtámasztva felült, és rám nézett. - Mindennél jobban, de...