A nap többi része a tengerparton egyszerűen csodálatos volt. Sokat beszélgettünk, nevettünk, és még nosztalgiáztunk is. Csak arra eszméltem fel, hogy fázni kezdek, merthogy a nap is kezdett már lemenni.
- Menjünk lassan? - nézett rám.
- Igen. - ásítottam el magam. - Mondjuk egy zuhany azért jól esne... - sepertem le karomromról a rászáradt sót.
- Vegyünk ki egy szobát - dobta be. - Úgyis késő van már visszaindulni.
- Jól van. - próbáltam nem mutatni izgatottságom, ami nem tudom honnan és miért jött elő.
- Megkérdezhetném, miért egy egész lakosztályt foglaltál le egyetlen egy éjszakára? - léptem hátra fele a nappaliban, miközben rámosolyogtam.
- Nem szarra gurítok - felelte "nagyképűen"
- Viccelek. Csak még sosem voltunk úgy igazán együtt sehol.- És úgy voltál vele, megadod a módját.
- bólogattam komolyan.- Meg én - dobta le magát az ágyra. - Na, Báránykám... menj tusolj le, aztán húzzunk le enni, mert a liftben csak a te hasad korgása hallatszott - pillantott rám, aki vigyorogva indult is a fürdő felé a kaja hallatán.
Mikor kiléptem a forró zuhany alól, kinyitottam az ajtót, hisz teljesen belepte a helységet a pára, így fültanúja lehettem, ahogy telefonál.
- Minden oké, most vettünk ki egy szobát, majd reggel indulunk vissza. - gondolom Szabrival beszélt. - Olyan hülye vagy... - igen, tuti Szabri.
- Sofi? - érdeklődött, mire elmosolyodtam. - Jól van. Vigyázz a lányomra! Én is téged, szia. - tette le.- Szabri? - léptem ki.
- Aha. - ügyködött még valamit a teletefojnán, majd ledobta az ágyra.
- Te mit ennél?
- Letusolhatnék én is először? - kérdezte nevetve. - Te bélpoklos.
- Hé! - dobtam neki egy párnát, de elkapta.
Míg ő is lefürdött, gyorsan felöltöztem -hoztam váltó ruhát mind a kettőnek- és az ágyon heverve vártam.
- Nekem is hoztál ruhát? - látta meg az ágyra kikészített darabokat.
- Igen, mert reméltem, hogy lemegyünk a partra. - motyogtam
- És azt is, hogy itt éjszakázunk? - kérdezte sejtelmesen.
- Nos... - álltam fel. - Minden eshetőségre felkészültem.
- Persze - hunyorított. - Valld be, hogy csak engem akarsz! - hajolt közelebb, mire rácsaptam a vállára, erre ledobta a törülközőt és öltözni kezdett. Egyszerűen nem bírtam máshová nézni.
- Megkaphatod. - cukkolt tovább- Befejeznéd?
- Te bámulsz!
- Én nem bámulok! - néztünk farkasszemet, de elbuktam.
- Hopp! Bámultál!
- Felöltöznél? - sóhajtottam.
- A szád ezt mondja, de a tested nem! Meg hát megértelek... én mindig is bika voltam.
- drámázott, mire csak a szemem forgattam.- Figyi. - szóltam oda, miközben az étlapot bújtam. - Utána elmegyünk hajózni? - de nem értékezett válasz, szóval ránéztem.
- Mért érzem úgy, hogy randira hoztál? - nevetett.
- Jó, ha nincs kedved, akkor nem megyünk! - duzzogtam. - Evés után fel mehetünk a szobába, és bámulhatjuk a falakat akkor!
- Nem azért mondtam, na! - éreztem meg kezét az enyémen. - Csak ez aranyos. És igen, elmegyünk utána.
YOU ARE READING
A ROSSZAK
Teen Fiction- Szeretsz még? - nem bírtam tovább magamban tartani, muszáj voltam megkérdezni, hisz minden olyan kusza köztünk. Egy pillanatra meg is meredt, levegőt sem vett, majd tenyerét mellkasomon megtámasztva felült, és rám nézett. - Mindennél jobban, de...