Mlp DOTS

26 4 0
                                    


Meno: Shadow Midnight

Pohlavie: on

Vek: .....

Povaha: Shadow Midnight venuje Night Eyesovi. Verne plní všetky Night eyes príkazy a zaisťuje, aby v domácnosti fungoval ako hlavný komorník. Nespí - démoni považujú spánok za luxus - a noci často trávi plnením svojich povinností. Niekedy je kritický voči svojmu pánovi a voči tomu, ako sa správa k svojim pracovníkom, ale kedysi pripustil, že napriek moderným každodenným ťažkostiam nie je v rozpore s majordómskym životným štýlom. Jedným z jeho vtipov je, že vždy reaguje na Night eyes príkazy slovami „Áno, môj pane.“ 

Shadow Eyesova komorná fasáda je objektívne bezchybná: neochvejne plní príkazy; úlohy plní dokonalou ľahkosťou a gráciou; a je zdvorilý. Napriek tomu je Shadow Midnight v skutočnosti bezcitný a sadistický démon; je bezohľadný, keď útočí na ostatných na rozkaz Night eyesa, a kvôli svojej vlastnej zábave dáva Night eyesovi občas nefatálne nebezpečenstvo. Keď sa zdá, že je Night eyes v nebezpečenstve, zvyčajne sa správa kavalírskym spôsobom, pretože si je istý svojou schopnosťou ho zachrániť, ale môže vyjadriť znepokojenie v prípade neistoty situácie, napríklad keď Angel predstavovali značnú ohrozenie života Night eyesa. Shadow Midnight je prefíkaný a morálne zbankrotovaný a nič ho nebráni klamať, podvádzať a zvádzať ostatných, aby získali prevahu. Striktne dodržiava svoju démonickú estetiku a princípy, z ktorých jeden neuzatvára viac zmlúv, pretože považuje za také ilegálne. Jeho prvoradým cieľom je získať Night eyesovu dušu. 

Shadow midnight je fascinovaný poníkmi a tým, ako sú zdanlivo nenásytní, pretože sú ochotní „strhnúť ostatných, aby dostali to, čo chcú, a to aj po smrti“. Všeobecne ich považuje za „ťažké tvory".

Shadow midnight považuje peniaze za „blbosť“ a „materialistické“. Hovorí plynule francúzsky a latinsky, aby mohol učiť druhú. Ovláda tiež nemecký jazyk  a východofranský jazyk , dialekt v južnom Nemecku. Okrem toho hlboko zbožňuje mačky a raz nechal najmenej trinásť schovaných vo svojom šatníku, aby zabránil Night eyes to zistiť. 

Druh: unicorn

Prezývky: ????

Niečo o:  Skutočný domov Midnighta je v alternatívnom svete, ktorý je celkom odlišný od sveta poníkov. Konkrétne spomenul, že bytosti chované ako domáce zvieratá nie sú v žiadnom prípade porovnateľné s mačkami. Ďalej, Midnight existoval pomerne dlhú dobu, a preto sa občas zamýšľa nad tým, že porovnateľný život Night eyes by vyzeral ako okamih.

V januári bol Midnight predvolaný k Night eyesovi Phantomhive, keď bol brat dvojčaťa obetovaný v rituáli, ktorý vyvolal kult v katedrále . Potom, čo presvedčil Night eyes, aby s ním uzavrel zmluvu , a umiestnil pečať na pravé oko Night eyesa, prikázal mu Night eyes zabiť kultistov. Shadow Mindnight sa rozhodol prijať „rolu, ktorá je najvhodnejšia na to, aby slúžila grófovi“. Preto prijal formu komorníka, kým Night eyes nedokončí svoje osobné poslanie pomsty - to je podstata ich zmluvy. Na oplátku dostane Midnight dušu Night eyes. Potom bol pomenovaný "Shadow Midnight" od Night eyes, ktorý býval jeho psameno po celú dobu jeho povinností ako Night eyesov komorník.

Po vypálení katedrály na príkaz Night eyesa sprevádzal Midnighy Night eyesa do nemocnice, aby sa stretol s Night eyesovov tetou Angel. Tam mu Tanaka dala hodinky, ktoré sa prenášali z jedného majstra ich rodiny na druhého. Po tom Angel zariadila prepravu, ktorá ich mala doviesť k ruinám jeho rodinenné domu. . Zatiaľ čo Night eyes smútil zo smrti ich rodičov, Midnight dom zrekonštruoval.

PrihláškyWhere stories live. Discover now