❤Krajina zabudnutia RPG❤

33 3 0
                                    


Meno a priezvysko- Gilbert Pulvis

Druhé meno- Lycoris

Vek- 21 rokov

Rasa- Elementon- vzduch

Koľko už žije v krajine zabudnutia- prišiel len teraz

Zbraň- dýka

Zviera- behom hry získa bieleho draka, ktorý by sa dal povedať že je skôr čínsky drak ako normálny. Oči má modrej farby. Jeho výška bude spočiatku celkom malá, no postupom času sa začne zväčšovať. ✨Bude sa volať Zefiroth✨

Povaha-
Lycoris bol pomerne k ostatnýn odporný, hlavne kvôli jeho minulosti. Mal vždy znudenú tvár, a nerád sa usmieval. Avšak po príchode do Krajiny zabudnutia začal byť usmievavejší a trošku šibnutejší ako predtým. Má veľký zmysel pre humor, a rád si robí žarty s z ostatných. Niekedy sa zdá ako úplný hlupák, no vie kedy má prestať robiť hlúposti. K svojim nepriateľom vie byť niekedy hnusný, no ukázalo sa že je dosť citlivý ohľadom urážiek.

Niečo o-
Lycorisove detsvo nebolo veľmi najkrašie... Narodil sa v malej dedine, 'kde sa každý s každým poznal'. Lycoris si to nikdy neuvedomoval, no jeho matka sa zaňho hanbila. Nikdy ho nechcela, čím nikto z dediny poriadne nevedel o existencii Lycorisa. Lycoris bol veľmi malý aby si to uvedomil. Od vtedy čo nastúpil na školu, bol terčom šikany. Lycoris sa rozhodol držať to v tajomstve pred svojimi rodičmi. Čím viacej ho jeho spolužiaci urážali, či spôsobovali rany začala Lycorisa pohltať temnota. Nevšímal si nič okolo seba, čím si ani nevšimol to že sa jeho rodičia začali hádať. Lycoris dovŕšil vek 15 rokov. Posledný rok čo mal skončiť školu. No po príchode domov zistil krutú pravdu. Jeho itec zavraždil jeho matku. Lycoris sa prestal utápať v temnote- no začal topiť v šialenstve. Samozrejme, keď si jeho otec všimol prítomnosti Lycorisa, pokúsil sa ho zabiť. Lycoris sa v momente rozhodol utiecť z domu, so snahou zachrániť si život. Jeho otec vedel že nedokáže dobehnúť za ním, čím keď Lycoris dobehol na lúku, tak ju jeho otec zapalil. No stalo sa to čo by nečakal- jeho otec sa začal dusiť dymom. Napokom jeho otec zhorel na popol, Lycoris pomaly zomieral v ohni. Cítil že ho niečo pomaly ťahá do pekla a že je na pokraji síl. V posledných sekundách sa rozhodol, že sa ešte pokúsi zabojovať, a dokázal vybehnúť preč z horiacej lúky. Prežil, no odniesol si to s popáleninami. Odvtedy už nebol deň, kedy Lycoris nemal na tvári rúško, alebo dajakú šatku- jednoducho aby mal vždy na sebe niečo čo čo mu zakryje popáleniny.

Vzhľad- Lycoris je vyšší jedinec [198 cm] a pomerne chudý na jeho vek. Má bledú pleť, na ktorej sa nachádza pár popálenin. Presnejšie má popáleniny okolo pása a na krku ktoré zachádzajú až na začiatok tváre. Má biele vlasy, ktoré často krát skrýva pod kapucňou. Ofina mu sasahuje do očí, no nie tak aby mu zakrývali celé oči. Okolo strán má vlasy kratšie po dĺžku uši z vzadu ich má dlhé po krk. Oči mu nesú svetlo-modrú farbu, aj keď ľavé oko mu zachádza do trochu tmavšej než pravé. Jeho zvyčajným oblečením tvorí čierna dlhá mikina a tmavo-modré nohavice. Vždy musí nosiť šatku, alebo šál, aby zakryl popáleniny. Keďže mu popáleniný zachadzajú až na tvár, nosí čierne rúško.

Meno a priezvisko- Lilly Somajiri

Druhé meno- Amarylis

Vek- 17 rokov

Rasa- elf

Koľko už žije v krajine zabudnutia- prišiel tam len teraz

Zbraň- luk

Zviera- Amarylis bude chovať svetlo hnedú líšku, ktorá bude od krku po hlavu biela. Labky a brucho má biele. Konce uši má svetlo hnedé a na čele veľký červený znak. Na tvári má niečo červené, pripomínajúce kvapky dažďa. Medzi očami má modrú skvrnu. Nosí obojok na ktorom má rolničku.
✨Bude sa volať Konnosuke✨
[kto chce vidieť podrobnejšie ako vyzerá, ať si dá do googlu/pinterestu Konnosuke]

Povaha- Amarylis je dosť šibnuté dievča. Často vystrája a robí hlúposti. Avšak je veľmi citlivá keď na ňu niekto nakričí pre jej povahu. Vtedy je často náladová, a odmieta s niekym hovoriť. Niekedy je pomerne náladová, raz je šťastná, raz smutná a raz znudená z celého sveta.

Niečo o-
Amarylis sa narodila ako najstaršia zo svojich súrodencov. Mala mladšiu sestru a niekoľko mesačného brata. Jej otec sa venoval najmä ich najmladšiemu bratovi. Veril že raz niečo dosiahne, čím už mal prichistané peniaze na jeho strednú a vysokú. No žial ich najmladší brat zomrel. Ich otec bol z toho sklamaný. Všetky našetrené peniaze, ktoré chystal pre ich brata zrazu nemali zmysel. Preto sa rozhodol že tie peniaze venuje na štúdium Amarylis. Odvtedy bola Amarylis zapísaná na jedné z najlepších škôl, na najdrahšie krúžky, atd.... Tým že Amarylis bola na jednej z najdrahších škôl, čakalo sa od Amarylis veľa. Bola zapísaná na šerm, a na viacere krúžky, ktoré však veľmi nestíhala kvôli škole. Amarylis mohla vybuchnúť hlava od stresu, cím zvolila voľbu že utečie. Potom 'čo utiekla, niekoľko mesiacov blúdila po svete, až kym sa nedostala do krajiny zabudnutia.

Vzhľad- Amarylis je priemernej výšky (173 cm) s pomerne bledou pleťou a štíhlou postavou. Na to že je elf, má nezvyčajne špicaté dve predné a dolné vlasy. Čím bola často krát ľuďmi terčom posmechu že nie je elf ale mačka (aj keď to Amarylisina inteligencia považovala často krát za pochvalu, keďže mačky miluje.) Má čierne vlasy, ktoré často krát nosí zapnuté v konti. Končeky vlasov prechádzajú od hnedej, do tmavšej blond. Sú trochu kučeravé, aj keď nie až tak veľmi. Jej oči nesú žltú farbu, no Amarylis trvdí že farbu svojich učí nenávidí, čím sa ich niekedy snaží zakrývať ofinou. Zvyčajne nosí mikiny, no sem-tam sa stane že na seba zobere nejaké tričko. Alebo jednofucho chodí v tieklu. Nosí modré kraťasi, aj keď niekedy nosieva tepláky.

Ema_Luna

PrihláškyWhere stories live. Discover now