Selekcia RPG#2

22 1 2
                                    


Meno: Endry Castrol

Vek uchádzačky: 18 rokov

Provincia uchádzačky:  Lorencie

Kasta a práca uchádzačky: 5 kasta- pracujem ako herečka- aj keď nehrám až tak často, predovšetkým nie hlavné úlohy, pracujem v divadle Lôre. Vyštudovala som základnú školu, momentálne študujem na umeleckom konzervatóriu- aj keď vysokú školu nemusím mať pri herectve, plánujem si ju urobiť tak či tak.

Rodiná situácia uchádzačky:
-->Matka- Asta Castrol- 54 rokov, pracuje ako doktorka, býva v Lorencii.
--Otec- Kenzo Mori- 54 rokov, pracuje ako právnik, momentálne žije v Cecile.
-->Nevlastný otec- Daniele Castrol- 55 rokov, je majiteľom nie až tak veľkej továrne, žije v Lorencii.
-Starší brat- Demis Mori- 28 rokov- Doktor, Lorencia.
-Staršia sestra- Carin Mori- Študentka posledného ročníka vysokej školy, 25 rokov, Lorencia.
-->Jej rodičia sa rozviedli ešte vtedy keď som bola celkom maličká, so svojím biologickým otcom sa až tak často nestretávam.

Záujmy uchádačky: Ako divadelná herečka- milujem hranie a všetko okolo toho. Pracovanie v divadle tvorí najviac môjho času- čím to beriem ako možnosť zdokonaliť sa. Mám rada celkovo divadelnú kultúru- a pokiaľ sa mi naskytne príležitosť byť v inej provincii, rada chodím po divadlách. Zvyšok môjho času tvorí hlavne škola, ktorú síce ako každý normálny človek veľmi nemusím, patrím medzi jednou z najlepších študentiek.

Dôvod prihlásenia uchádzačky; Bez ohľadu na to či sa dostanem alebo nedostanem do selekcie- bude pre mňa česť pokiaľ sa raz budem môcť stretnúť s kráľovskou rodinou. Každý normálny človek by to asi tak bral, nie? Predsa len, nestáva sa to každý deň a pokiaľ človek dostane túto príležitosť, tak prečo ju nevyužiť?

Chcela by uchádzačka niečo vzkázať?: Bez ohľadu na to aké okolnosti sa stanú, prajem princom ať si zvolia správnu cestu, a aby boli šťastný.

__

Niečo o postave: Divadelné opony sa zdvihli a na scéne bolo vidno mladé dievča. Jej svetlá pokožka a blonďavé kučeravé vlasy roztápali mnoho srdcí. Robila svoju prácu herečky tak ako vždy-precízne a ladne, čo donášalo na veci prečo ju ľudia mali tak veľmi radi. Divadlo bolo plné, a za oponou v zákulisí sedelo malé hnedovlasé dievča- a v tichosti a v napätí sledovala pódium. Aj keď príbeh videla už tisíckrát, dej príbehu vôbec nebola vec ktorá ju zaujímala- vec ktorá ju tak veľmi zaujala, bolo to mladé dievča ktoré vystupovalo na pódium.
_
Malé hnedovlasé dievča- Endry bolo dosť samostatné na jej mladý vek. Vekový rozdiel medzi súrodencami dosť vstúpil do jej povahy, tým že bola od mladého veku vyspelá a hračky ani podobné veci ju nebavili, čím väčšinu nudných dní trávila sama vo svojej izbe. Jej rodičia pracovali, a jej starší súrodenci už s nimi dávno nebývali, a ona ostávala od ranného veku doma sama. Z dôsledku nudy začala robiť hlúposti, skákala zo strechy alebo okien domu aby vyskúšala ako ľahko sa jej zlomia kosti, lozila po stromov a naháňala na nich vtákov, raz sa snažila dačo uvariť a omylom skoro podpálila kuchyňu. Keď sa jej matka dozvedela o tom aké hlúposti Endry vyvádza, neostalo to len u slovných pokarhaniach. Preto jej mama dohovorila nejako Endrynej tete aby sa o Endry starala zatiaľ čo ona je v práci. Endryna teta nebola nadšená z toho nápadu, keďže predsa len aj ona mala prácu do ktorej musela chodiť. Neostávalo jej nič iné než brať Endry zo sebou do práce. Endryna teta bola vcelku známa herečka, a pracovala v divadle Lõre. Z Endrynej strany nikdy nebola vášeň pre divadlo ani nič podobné, avšak keď tam musela trpieť zo svojou tetou pomali každý deň, jej pohľad na to sa dosť zmenil. S napätím pozerala každú divadelnú hru, ktorú videla skoro tisíckrát, nezaujímal ju dej. Zakaždým ju zaujímala len jedna mladá herečka-jej teta, ktorá vyčnievala spomedzi iných hercov a Endryno srdiečko sa chvelo len pri pohľade na ňu ako hrala. Takto to pomerne chodilo až do jej 13. Jej matka začala pracovať menej a mala viacej času venovať sa Endry, čím už nemohla chodiť s tetou do divadla. Rozhodla sa to nejako rok so svojou mamou pretrpieť, a pri prvej možnej príležitosti odišla z domu. Presťahovala sa ku tete, s výhovorkou že to bude mať bližšie ku škole, a jej rodičia jej na to prikývli. Aj keď sa nasťahovala ku tete, chodiť do divadla jej však dovolila málo krát a musela sa sústrediť na školu. Aj keď ju to otravovalo, rozhodla sa nenamietať a nejako sa venovala učeniu a škole. Jej život išiel ako po masle, v škole mala dobré známky čím ju jej teta začala brať do divadla a sem-tam pokiaľ mala nejakú ponuku na účinkovanie vo filme v inej provincii, zobrala zo sebou Endry aspoň na týždeň. Endry sa páčil takýto štýl života, a bola s ním spokojná. Jedného večera však neprebehlo všetko podľa jej predstáv- bola doma a robila pár úloh do školy, avšak jej matka sa zastavila v jej a tetinom byte. Nechodila k nim často na návštevu, len pár krát do roka, čím si o tom veľmi veľa nemyslela. V ten deň však zistila že jej teta zomrela pri autonehode.
Niektoré veci by mali nauzaj ostať len vtipom- bolo by to jednoduchšie kebyže ľudia neumierajú na takéto nehody. Zdedila po nej jej byt, keďže jej teta deti nemala, ani nijaký vzťah. Bolo to pre ňu dosť kritické obdobie- asi mesiac pre ňu dosť plakala, no potom už to bolo len občas. Smrťou jej tety prišla aj to že už veľmi nemohla chodiť len tak do divadla. Od asi 16 začala bývať sama, v tetinom byte, aj keď to bolo viacej tak že skackala medzi svojim bytom a bytom jej rodičov. Keďže chcela ostať blízko divadlu, pracovala tam ako osvetľovačka. Síce asi jeden z dôvod prečo ju tam prijali bola jej teta, no ona to až tak veľmi neriešila.
Začala sa priúčať herectvu od ostatných hercov, keďže kvôli tomu že tam chodila už ako malá veľa hercov ju tam poznalo. Netrvalo dlho a raz dostala ponuku že si môže zahrať vedľajšiu postavu a ona to samozrejme prijala. Aj keď jej postava nebola veľmi viditeľná v príbehu a niekto si ju vôbec nemusel všimnúť- dobrá stránka bola že nikto nehovoril o jej zlom výkone. Stále mala plat osvetľovačky, no aspoň sa to o trochu zvýšilo- a začali jej dávať viacej ponuky na nejaké vedľajšie postavy. Samozrejme, nemala vysoký plat ako mali všetci známy herci, ale ako taký na vyžitie bol dostatočný. Dávali jej väčšinov nejaké role v pozadí, ktoré sa na scéne objavili len občas. Ale aj keď to je malí krôčik ku sláve a samozrejme, je tu možnosť že raz bude slávna ako tý významný herci ktorý hrajú hlavné úlohy v divadle- možno dokonca aj slávnejšia... To však je budúcnosť, ktorú nikto nevie určiť.
•V divadle je o Endry vcelku známy fakt že sa podobá na svoju tetu, či už výzorovo ale aj povahovo. Avšak v minulosti tomu tak nebolo. Endry mala v minulosti hnedé vlasy, ktoré si však postupom času dala prefarbiť na blond-aké mala jej teta. Tiež jej oči mali vždy zelenú farbu, no nosí hnedé šošovky. Tak tiež jej správanie je dosť podobné, pri hraní používa podobný štýl ako ona, či už vyjadrovania, prízvuku alebo pohybov. Všetky tieto veci má zo spomienok zo svojho detstva. Veľmi veľa hodín strávila pozorovaním ako jej teta hraje, a jej pohyby sa jej stali po pár mesiacov priam predvídateľné a mala naštudovaní každý jej pohyb. Aj keď si ľudia myslia že sa podobajú za to že sú rodina, nikdy nikto netušil o tom kde sa skrýva pravda a ako dlho Endry pracovala na tom stať sa osobou ako je jej teta. Tiež si kvôli tomu dávala rôzne diéty, a mala obdobie kedy schudla asi 10 kíl za 2 mesiace, čo nebolo až také zdravé pre jej telo a o vlások sa vyhla nejakým vážnym zdravotným problémom.
•Endry má veľmi príjemný hlas, pokiaľ by vedela pracovať s jej hlasom, istotne by dokázala aj dobre spievať. Avšak od mala jej málo kto pochválil hlas- a nikto z jej rodiny nemal v úmysle rozvíjať jej hlas, dokonca ani jej teta o ňom nikdy nič nepovedala. Endry to od mala brala ako znamenie že nemá dobrý hlas- čím svoj hlas nemá rada a berie ho na sebe ako najväčšiu vadu.

Povaha postavy; Endry ako herečka má kontrolu nad svojimi pocitmi- aspoň to dáva pocítiť okolnému svetu. Má trochu falošne milé úsmevy, mierne pasívne agresívnu povahu ktorá sa skrýva pod spŕškou veľavravnej reči, ktorá úhľadne spracováva každú vetu. Občas ma drzú a sarkastickú povahu, ktorú dokáže skryť natoľko že si to niekedy ani človek nevšimne. Má pesimistickú povahu, no formuluje vety natoľko že to znie optimisticky. Je dosť veľký rečník, a je typ človeka ktorý vyhľadáva pozornosť. Vopred si plánuje každý pohyb alebo reakciu ktorú urobí, keď sa blíži nejaká dôležitá udalosť, vopred si naplánuje všetky alternatívne scenáre ktoré sa môžu stať a reakcie na ne. Vie dobre reagovať pri konfliktov, a málo krát zvýši hlas a poväčšinu času reaguje zdvorilo a pokojne, bez ohľadu na to aký titul má človek, a či je starší alebo mladší. Stále si udržiava svoju zdvorilú povahu, a všetky urážky alebo pokiaľ nesúhlasí s názorom človeka skrýva do viet a málo kto to pochopí alebo si toho všimne. Je spoločenský typ človeka a cíti sa komfortnejšie medzi viacerými ľuďmi.

Dôvod prihlásenia postavy: Endry berie svoju tetu ako niekoho úcty hodného- a niekoho koho nauzaj rešpektuje a berie za vzor- no nie v každom prípade. Aj keď jej teta bola pekná žena, nikdy nemala nejaké vážne vzťahy. Preto sa tomu Endry snaží vyvarovať, a v poslednej dobe sa veľa krát snažila si nájsť nejakého priateľa (aj keď veľa krát neúspešne, hlavne z toho dôvodu že nie je ani až tak pripravená na vzťah-kedže pokiaľ nedokáže mať rada samú seba, ťažko bude ľúbiť niekoho iného). Čiže ľahko povedané, dôvod prečo sa Endry prihlásila do selekcie je láska- aj keď by to určite pomohlo jej hereckej kariére, alebo podobným veciam- o to až tak nestojí. Aj keď si nepríde ako vhodným človekom na princeznú alebo kráľovnú- je to príležitosť ktorá sa naskytne len raz za život, tak prečo ju nevyskúšať? Tiež stretne množstvo nových ľudí, na ktorých sa môže inšpirovať keď bude hrať v divadle...

Poznámky k postave: Okolo Endry mám dosť zmiešané pocity- a v podstate ju nechám asi na osud, ako to s ňou dopadne. Vie kedy a ako má ropzrávať- čiže by možno dokázala byť reprezentatívna kráľovná alebo princezná, tak či tak je to dosť falošný a neuprímny človek. Ja osobne by som neťahala Endry do vzťahov, keďže cez jej povahu by to nedopadlo najlepšie, ale možno by to posunulo zápletku...

Vzhľad:

Faceclaim: Bellania (na Instagrame)

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Faceclaim: Bellania (na Instagrame)

1755 slov

Annaeli2 <3

PrihláškyOù les histoires vivent. Découvrez maintenant