Meno: Saliante CorvinVek: 30
Povaha: Saliante je dosť úprimný, šarmantný a znudený človek. Nenávidí svoju rodinu, a už vôbec nie strýka aj keď ho nepozná. Ma rád samotu, a často krát uteká od poviností. Svojmu kráľovstvu často krát veľa vecí zatajuje. Kvôli svojemu postaveniu je dakedy veľmi pyšný, chladný alebo arogantný. Keď už je do dakeho zamilovaný, často krát si z neho robí posmešky.
Minulosť: Saliante bol najstarším synom rodiny Korvínovcov, a čím bol aj korunným princom. Keď mal 14 rokov sa jeho matke narodilo dievčatko, ktorého pomenovali Caliono. Síce z toho Saliante nebol nadšený, príjmol to dobre, a pokúšal sa o ňu starať keď jeho rodičia alebo opatrovateľky nemohli. Keď dovýšil vek 17 rokov, a jeho sestra 3 roky, ich rodičia zobrali na loď...... No žial keď prišli na prístav, Saliante sa svojou sestrou odpojil od svojich rodičov, čím sa im samozrejme stratili. Našla ich opatrovateľka, ktorá im povedala že jeho rodičia boli unesený, a následne zabitý. Saliente musel hneď nastúpiť na trón, čím to vtedy pre neho bolo dosti ťažké.
Niečo o: Patrí do rodiny Corvínovcov/ Korvínovcov. Pod jeho vládnutím vyvolal vojny s ostatnými kráľovstvami.
Rodina: Caliono- sestra
Samuel Korvín- otec(mŕtvy)
Aliana Korvínová- matka (mŕtva)
Matej Korvín- strýko (Živý, ale nemá s nim žiadny kontaktDrak: Počas hry /nemá\
Vzhľad: