Meno: Ren
Priezvisko: Xin'ai
Vek; 2200 [25 ľudských]
Výška: 185'7
Rasa; Anjel
Povaha: Ren je známy umelec, ktorého obrazy sú známe aj mimo Iski. Je verným obhajcom umenia a veľmi oceňuje estetiku a umeleckú zrelosť vo väčšine vecí vrátane architektúry, interiérového dizajnu, mechaniky a dokonca aj rozprávania príbehov. Na rozdiel od Tingyunovej racionality, sa Ren v prvom rade riadi tým, čo považuje za správne. Má dobrú povesť medzi ľuďmi z Iski. Dosť veľa ľudí už berie ako česť s ním rozprávať, čo prináša Renovi dobrý pocit do srdiečka, že sa raz stane významným umelcom. Ren je ohľaduplný k ostatným a prejavuje veľkú empatiu voči ľuďom okolo seba. Bez váhania pristupuje k ľuďom, ak má podozrenie, že majú problémy, a dokonca podá ruku tým, ktorým treba poskytnúť nejaké peniaze. Je príliš ohľaduplný k ostatným až je emocionálne krehký. Ren hovorí, že pomáha druhým urobiť ich šťastnými a myslí si, že vzájomná pomoc, spravodlivosť a spravodlivý hnev sú tiež to, čo poháňa svet. Zdá sa tiež, že je veľmi zanietený pre svoju kariéru a dosť pracuje, aby potešil svojich klientov a ľudí. Je veľmi hádavý typ človeka, a veľa krát sa dokáže hlavne kvôli stresu s človekom pohádať. Zvykne pri hádkach nadávať, a veľa krát povie veci ktoré by inak nepovedal.
Zručnosti: Dalo by sa povedať že patrí medzi svetoznámych umelcov, čiže samozrejme musí vedieť kresliť. Má dosť známe obrazy, i keď jeho meno nie je veľmi známe (čo mu ubíja sebavedomie). Ohľadom umenia sa venuje štýlu impresionizmu, i keď väčšinov strieda štýli, a každý jeho obraz je nakreslený inou technikou (alebo kombinovanou technikou). Tiež sa zaujíma o sochárstvo, presnejšie ho zaujal dosť ¹reliéf, a pár sa už pokúsil vyrobiť ²Hautreliéf. Čo sa týka sochárstva, tiež jeho pozornosť zaujali ³kinetické diela, ktorých má plný ateliér. Tiež medzi jeho obrazmi by sa dala nájsť aj umelecká grafika, ktorej však nemá veľmi veľa. S umením by chcel experimentovať, ale pre bezpečnosť sveta nejaké veci nerobí. Je tiež nadaný vo varení a celkom mu ide šach.
Slabiny; Je slabší čo sa týka lietania, a nelieta ak nemusí. Nejde mu šport, a nevie ani žiadne bojové športy i keď väčšinov v bitkách vyhráva (vyhráva tak že niekoho silno udrie niečím čo má po ruke). Nejde mu šport, ani tanec, a neznáša karty (keďže ich nevie hrať). Tiež je alergický na orechy.
Mágia; Klonovanie
Postavenie; Maliar
Ako využíva mágiu/ ako môže ublížiť; Ren dokáže veci klonovať. Dokáže klonovať aj ľudí, avšak ľudia vydržia maximálne 2 hodiny, zatiaľ čo predmety vydržia niekedy celý deň. Jeho mágia si berie energiu z Rena, čím ju nerád používa. Väčšinov ju využíva k tomu aby naklonoval sám seba, keďže ako umelec nestíha robiť veľa vecí, čím je jeho mágia dokonalá k tomu aby ich stíhal.
Jeho rodná krajina; Iska
Krajina v ktorej teraz žije; Iska
Minulosť; Jedného slnečného dňa, v strede zimy sa narodilo dievča-anjel. Dievča bolo od mala obdivované, svojou múdrosťou a krásou. Zakaždým patrila medzi obľúbené a najmúdrejšie žiačky na škole. Každý jej sľuboval sľubnú budúcnosť. Zatiaľ na opačnom konci krajiny, bol mladý chlapec-anjel. Chlapec bol atletický typ a veľmi dobrý v športe a hlavne v lietaní. Každý mu sľuboval, sľubnú budúcnosť. Len a len náhodou, sa prepojili osudy chlapca a dievčaťa. Dievča a chlapec sa postupom času do seba zamilovali. Ich rodičia však nesúhlasili s týmto vzťahom, kvôli diaľke ktorá bola medzi ich mestami. Obidvaja sa však spikli proti ich rodičom a vybrali sa vlastnou cestou. Presťahovali sa do malého mesta. Tam si našly byt, a dievča otehotnelo... Chlapec sa však stal vojakom, a pri jednej misii zomrel. Pre dievča sa odrazu zrútil celý svet. Nepracovala, čakala dieťa, a jej spriaznená duša už sa k nejnedokázala vrátiť. Odrazu bola jej sľubná budúcnosť v nedohľadne. Dievčati sa narodilo dieťa. I keď sa snažila mu spraviť nejaké detstvo... Nedokázala to. Akonáhle Ren prišiel do školy, bolo to preňho dosť ťažké... Ren bol ako všetci ostatný.... Nidky nebol iný. Ale tak či tak si nevedel nájsť priateľov. Asi štyri roky bol len a len so svojím najlepším priateľom... Jeho najlepší priateľ ho skôr viacej využíval. Jeho najlepší priateľ sa volal Caligari. Caligariho si ostatný spolužiaci doberali, raz bol s nimi kamarát a raz ho ohovárali. Všetok svoj hnev si Caligari míňal na Renovi. Ako dobrý kamarát ho nechal vybiť si na ňom zlosť. Avšak na ďalší rok, sa im vymenili spolužiaci v triede. Caligari a Ren ostali v rovnakej triede. Bez ohľadu na to, ako si boli v minulosti blízky, bez ohľadu na to, aké tajomstvá ktoré by nidky nemali výsť na povrch o sebe vedeli, stali sa cudzími ľuďmi. Ren si našiel svoju skupinu priateľov. Neboli to kto vie aký priatelia, a ani s jedným z nich si nebol veľmi blízky, pretože ak by niečo povedal, vedela by to už celá škola. Odrazu bol zaseknutý niekde kde nechcel byť, a nebol tam žiaden únikový východ. Ren bol od mala nadaný na umenie, a popri študovaní na základnej škole študoval umeleckú školu. Okrem umenia a bol dobrý aj v učení... Vyhrával veľa súťaži, pár krát bol prvý v celej krajine na nejakých súťažiach... Nikdy nebol docenení od svojho okolia. Väčšinov mu každý povedal ,,Nie každý vie kresliť, čím sa nemá vychvaľovať." Medzi tými všetkými ľuďmi, bol len jediný kto ho ocenil. Chlapec ktorý bol s Renom rivalom. Chlapec ktorý žiarlil na Rena za jeho úspech.
Po základnej škole sa vybral na umelecky zameranú strednú školu v inom meste, kde sa stal "školským maliarom." Ren nikdy nebol stredom pozornosti a odrazu sa stal niekým obľúbeným... Keď sa vrátil domov, boli vzťahy v ich meste dosť napäté... A to hlavne s jeho rivalom. Za necelí rok sa dostal Renov rival na level ako bol Ren. Celé prázdniny boli len o tom, kto toho urobí viacej. Na konci prázdnin však Ren zase odišiel do školy. Asi tri roky sa nevrátil domov, keďže jeho matka si našla novú spraznenú dušu a nič iné ho nelákalo sa tam vrátiť. Možno by sa tam ani nevrátil, kebyže ho jeden z priateľov zo základnej, neprinútil prísť na stretnutie ich spolužiakov zo základnej. Na jeho prekvapenie, ten s ktorým v ten deň strávil najviac čas bol jeho rival. Prebehlo množstvo rokov od doby kedy skončila etepa života kedy boli spolužiaci. Bolo zbytočne sa ďalej hádať.
Následne Ren odišiel ďalej študovať a popri študovaní sa venoval maliarstvu. Po tretí krát keď sa stretol so svojím bývalým rivalom, Ren zbankrotoval, tak ho nenapadlo nič iné ako sa presťahovať k nemu, pretože jeho matka sa presťahovala do Jiky a on nemal peniaze si kúpiť byt.
Rodina; Matka- Zaria Bu touru- živý
Nevlastný otec- Zoro Bu touru-živý
Otec- Naye Xin'ai- mŕtvy