Meno: Ray ZaliandPrezývka: Spiaci sirota, spachtoš
Vek: 20
Povaha: Ray bol z deckého domova, ktoré ho poznačilo najmä na jeho povahe. V škole počas denných skúšok dosahoval neustále perfektné skóre. Je tiež známy tým, že je vášnivým čitateľom s vysokými intelektuálnymi schopnosťami, tupou skepsou a prefíkanosťou. Napriek svojej vzdialenej dispozícii je Ray schopný dobre komunikovať s ostanými, je verne lojálny.
Jeho opatrovateľky ho často nazývali že je jedno z najmúdrejších detí zo sirotinca, no pre neho to nebral veľmi dôležité, aj keď sa v ňom od vtedy objavila menšia arogantnosť. Pre Raya správanie opatrovateliek, prišlo nehumálne, keďže ho dokázali nahánať v gumákou niekoľko kilometrov, a preto že im dávali často krát zlé tresty a viacej úloh.
Po svojom úteku zo sirotinca, začal zisťovať o svojej rodine. Jemu to len prinášalo starosti, a nedostatok spánku..... Preto je momentálne veľa krát unavený, dakesy znudený a chladný.....
Niečo o: Ray vyrastal v detskom domove, na rodičov si nepamätá. V svojich 13 rokov sa rozhodol utiecť z destkého domova, čo sa mu aj podarilo. Začal pátrať po svojej rodine no keď to pre neho začalo byť unavujúce, tak prišiel do campu.....
Záľuby: spanie, čítanie kníh
Fobia: z myší
Doplňky: pár obväzov na tvári, okolo krku a na ruke.
Vzhľad:
Pre stylinsonxqueen snáď je to v pohode ^^