Meno: Sandie Zekliov
Pohlavie: Žena
Vek: 19 rokov
Niečo o:
•Sandie sa narodila ako nechcené dieťa. Keďže jej rodičia by boli najračej keby sa nenarodila, alebo sa aspoň narodila ako chlapec. Preto od nej očakávali jedno z najvyšších vzdelaní. Síce bola ohľadom učenia nadaná, to čo jej nešlo bola jej mágia. Aj cez tento fakt sa pokúsila zlepšovať a zlepšovať, čo sa jej matke ale nepáčilo. Mala nervy na celý svet, keďže ako človek na vyššom postavení nemohla prejaviť svoj názor. Nemohla si vybiť zlosť na svojom synovi, keďže sa stane budúcim následníkom šľachtického rodu.
Hnev a všetky emócie ktoré ich matka skrývala dávala najavo Sandie. Aj tá najmänšia chýba niesla veľký krik od jej matky. Mala 13, čím si to až tak neuvedomovala a hľadala v sebe chyby.Dovŕšila vek 14 rokov. Jej matka zúfalo potrebovala povedať svoj názor, no vedela že nemohla keďže by riskovala česť rodu Zekliovcov. Začala teda vyčítať Sandie váhu. Nevyčítala jej že je chudá, ale to že je až priveľmi tlustá. Sandie si to zobrala o srdcu. Mohla napraviť a zdokonaliť ovládanie svojej mágie, no nemohla schudnúť za niekoľko hodín. Prestala jesť a začala viacej cvičiť. Kvôli hladu trpela nesústredením na tréningoch. Postupom času začala držať anorexiu. Niekoľko mesiacov to Sandie utajovala, no keďže mal jej učiteľ podozrenie že s ňou niečo nieje v poriadku poslal ju za liečiteľom. Liečiteľ jej zistil že trpý anorexiou, a aj cez ten fakt že ho všemožne presviedčala aby to nehovoril jej rodičom tak im to povedal. Museli to tajiť, no tak či tak sa to dostalo do sveta keďže to prezradila jedna zo slúžiek. Samozrejme že sa to členovia rodiny snažili všelijako označiť za klamstvo, no keď sa to dostalo do novín tak vedeli že už to nemôžu ďalej tajiť.
Sandie nemohla vychádzať von a musela sedieť v svojej izbe. Sandie sa zhnusilo všetko čo mala okolo seba, a nadovšetkým jedlo a jej rodina. Sandie čím ďalej, tým viacej chudla... Svoju mágiu nevedela síce až tak dobre ovládať svoju mágiu. Neviditeľná by vydržala päť alebo najviac 10 minút. No to jej stačilo k tomu aby utiekla. Rozhodla sa teda utiecť cez okno, no nedopadlo to dobre- zlomila si ruku. Našla ju slúžka. Mala veľký problém u rodičov a boli na ňu prísnejší ako predtým. Keď jej uzdravela ruka, tak sa rozhodla vyskúšať utiecť znova. To sa jej už podarilo. Utiekla do lesa-kde stretla jedného chlapca. Nevedel že pochádza zo šľachtického rodu. Utvorila si s ním kamarátsky vzťah a ponúkol ju že môže bývať uňho. Samozrejme že neodmietla. A ako už ste asi mohli čakať, Sandie sa doňho zamilovala. Jej láska dlho nevydržala, keďže ju našli. Postupom času jej anorexia pomaly prestávala.
Mágia: Neviditeľnosť- nedalo by sa povedať že je v Tom kto vie ako nadaná, no nieje ani zlá. Zatiaľ jej najviac vydržala 45 minút, no priemerná dĺžka koľko môže ostať neviditeľná je 20 minút. Pokiaľ je dlhšie ako 20 minút je viacej unavená a poväčšinou sa jej prejavuje nádcha. Dokáže zneviditeľniť osobu/vec/zviera. Ale v Tom prípade dokáže vydržať iba 5-10 minút
Rodina:
Otec- Fense Zekliov
Matka- Irria Zekliav
Starší brat- RyinPostavenie: Šľachtický rod Zekliovcov- najmladšia dcéra
Orientácia: neznámaPrečo sa prihlásila do selekcie?:
Sandie sa síce prihlásila pretože sa to od nej ako od šľachtičnej čakalo, no ten najväčší dôvod je že chce byť čo najďalej od svojich rodičov.O ktorého člena rodu Victimovcov by chcela postava zabojovať?:
•Kráľ Polaris VictimVzhľad: