Meno: Ren 'Scara' Saito
Klan+ postavenie: vodca klanu Saito
Pohlavie: muž
Vek: 25 rokov
Niečo o:
•no... Byť priateľom Rena by som vám veľmi nedoporučovala. Ikeď sa zdá byť ako normálny muž, rád ubližuje ostatným ľuďom. Často krát o sebe hovorí ako o 'Bohovi'. Keďže robením jedov môže človeku život zobrať a protijedmi mu ho vrátiť. No Ten nebol vždy taký...Jeho matka čakala dieťa s mužom bez schopností. Rodina nesúhlasila aby bol otcom muž bez schopností, tak sa dohodli že keď sa d ieťatko narodí a bude mať mágiu tak až vtedy povolia aby sa stali manželmi. Keď sa Ten narodil, jeho matka sa k nemu správala dosť chladné. Bola pripravená na to že kedykoľvek ho môže vyhodiť z domu aj s jej manželom. Vždy vystrájal a jednoducho sa správal ako normálne dieťa. Potom čo sa stal učňom, začal viacej vnímať ako sa k nemu matka správa a aký má k nemu postoj. Dovŕšil vek 17 rokov. Stále nemal mágiu, tak jeho rodina usúdila že nikdy nebude mať schopnosti. Jeho matka sa nechcela vzdať svojho syna, a snažila sa rodinu presvedčiť o tom že mágiu ešte dosť môže.
Jeho stará mama navrhla že si má vybrať. Buď jej životnú lásku- otca Rena alebo 17 ročného chlapca. Napokon si vybrala svoju lásku. Ren bol z toho ať sklamaný. Začal cítiť nenávisť k ľuďom ktorý vlastnia mágiu. Matka ho poslala k jej vzdialenej rodine, s ktorej polovička členov nemalo mágiu. Boli ku nemu milý- a malý ho radi. No Ren ich až tak veľmi rád nemal. Čakal kedy mu bude 18 aby sa čo najskôršie stal bojovníkom. Keď skončil časť života ako učeň, stal sa z neho bojovník. Začal sa zaujímať o jedy, s čoho mu nakoniec vypukol v hlave nápad či by sa nemohol špecializovať na jedy a protijedy. No to by však musel poznať viac ľudí ktorý by mu v Tom pomáhaly. Rozhodol sa založiť klan, ktorý by sa na to špecializoval. Avšak bol dosť sklamaný keď mu to nechceli prijať.
Napokon to vyskúšal u nového kráľa, ktorý žiadosť o klan prijal.Učeň: nemá
Mágia: bez mágie
Rodina:
Matka- Michen Scara
Otec- Derek Scara
Súrodenci: --Postavenie: bojovník
Orientácia: pansexual
Vzhľad: {PS: Na hlave má klobúk, nie tanier xd}
_G_A_B_R_I_E_L_A_
TheMissOfUchiha₍₍◞( •௰• )◟₎₎