Dragarta RPG

40 2 3
                                    


Meno a priezvisko: Martin Moriová

Vek: 17 rokov

Do ktorého dračieho spolku patri: Gianfar

Koľký raz ide na tábor?: Druhý krát

Povaha: Martin by sa dala nazvať ako drastická, keďže sa nebojí niekoho zbiť bez ohľadu na vek alebo pohlavie. Jej bratia mali dosť veľký vplyv na jej povahu, čím niet divu že Martin sa niekedy správa ako chlapec. Rada si robí z ostatných žarty, čím pôsobí arogantným dojmom. Dokáže byť síce niekedy milá... Ale to by potrebovala skutočne priateľstvo, avšak Martin neverí až tak veľa ľuďom, keďže dokonca aj ku svojmu drakovi je chladná.

Niečo o:
•Martin sa narodila do normálnej rodiny. Mala dvoch starších bratov a jedného najmladšieho. Nikdy neprejavovala nejako záujem o drakov. Jej brat vedel veľmi dobre bojovať, čím zakaždým Martin fascinoval, preto mu často krát lozila za chrbtom, čo jej brata veľmi veľa krát štvalo. Pre Martin bolo vážne ťažké aby ju naučil vôbec sebeobranu, na čo jej potom pristúpil. Naučil jej pár vecí, ktoré však prišli Martin veľmi jednoduché, tak chcela aby ju naučil viac. Ten ju však odbil s tým že nemá čas a povedal jej že sa má učiť sama. Martin vtedy samozrejme zahrala urazenú a začala sa svojmu bratovi vyhýbať. Začala trénovať sama tak ako chcel. Často krát trénovala v lese, keďže tam mala aspoň kľud od svojich súrodencov a od ľudí, samozrejme ak sa nepočítali ľudia ktorý sa išli do lesa prejsť... Avšak jedného dňa našla v lese zraneného draka. Martin nevie poriadne o drakov nič, čím nevedela či ho má nechať tak, alebo s ním má niečo robiť. Keďže si nebola istá, samozrejme doňho štúchala konárom. To draka očividne dosť naštvalo a spôsobil jej dosť veľkú ranu na ruke. Rozplakala sa a keďže plač započul jej starší brat vydal sa za ňou. Martin priznáva že jej bratia nikdy neboli kto vie aký inteligentný, samozrejme nevedel ako sa má zachovať keď videl že má jeho sestra celú ruku od krvi. Zovolal ich rodičov, ktorý ju odniesli do doktora. Potom čo sa však vrátila domov, ju nečakalo veľmi milé prekvapenie. Jej rodičia sa rozhodli zraneného dráčika si nechať. Dráčik si ju v rýchlosti obľúbil. Aj keď Martin prítomnosť dráčika iritovala, zakaždým ho dávala svojmu staršiemu bratovi, ktorý však draka nechcel, čím nakoniec pripadol jej.

Vzhľad: Martin je nižšie dievča, s útlou postavou a bledou pokožkou. Má krátke vlasy, s ktorými má viacej podobnosť s chlapcom ako dievčaťom. Ofina jej padá na okraje tváre. Má dosť plochý hrudník na to že je dievča. Najradšej nosí čierne košele alebo svetre. Málo krát na sebe mala sukňu alebo šaty, čím Martin vážne pôsobí dojmom že je chlapec. Na ruke má čierne rukavice, hlavne kvôli tomu aby zakryla jazvu na ruke, ktorú jej spôsobil jej drak. Tak tiež má okrúhle okuliare, ktoré však nenosí až tak často.

Meno draka: Keaya

Vek: 8 rokov

Druh: kráľovský dlhochvost

Ako dlho má puto so svojím jazdcom: 3 roky

Povaha: Keaya je dosť hravý a niekedy dokonca aj otravný. Avšak v niektorých prípadoch dokáže byť dosť elegantný, aj keď viacej pôsobí arogantne. V prípade nebezpečenstva je väčšinou chladný a nebojí sa zaútočiť. Nikdy necítil nejaké výčitky svedomia keď niekoho zranil.

Niečo o:
•Keaya sa narodil dračici, ktorá sa ukrývala v lese spolu s ním. Avšak raz sa pokúsil lietať, to však neskončilo dobre a on si poranil krídlo. Nevedel ako sa môže dostať domov, no našlo ho nejaké dievča. Veľmi sa mu nepáčilo keď doňho dievča šprtalo konárom aby zistili či žije alebo nie, preto by poškrabal na ruke. Nečakal že dievča sa rozplače, čím privolala niekoho iného. Dievča ktoré zranil si však obľúbil natoľko, že za ňou liezol za každým krokom.

Vzhľad: Keaya je dlhý drak, s fialovo modrým odtieňom. Má dve užšie rohy, ktoré sú jemné zahrnuté na konci. Má dlhý a úzky chvost.

Pre Ema_Rain snáď sa páči, pokiaľ budem mať niečo zle tak to opravím :D

PrihláškyWhere stories live. Discover now