Meno: Haru SomajiriVek: 19
Pohlavie: muž
Minulosť: Hneď keď sa narodil, ho matka brala ako to dieťa ktoré sa nemalo nikdy narodiť. Celé detsvo mu dávala najavo, že má radšej jeho brata, aj keď jeho brata mala rada rovnoko ako Haru. Keď mal Haru šesť rokov, jeho matka ich opustila a ostal žiť iba s ocom a bratom. Odvtedy začal Haru prechovávať nenávisiť vôci ženám, aj keď tým len zakrýval to že mu chýba matka. Postupom času prestal nenávdieť ženy, no stále k nim pristupoval poväčšinu chladne. V jeho šestnástich mu zomrel oco, čím musel miesto jeho otca zaujať jeho starší brat.
Povaha: Haru je často krát vydený s bezstarostým úškrnom na tvári. Avšak v skutočni s s bezstarostným úsmevom snaží zakryť všetky svoje rozpaky a starosti. Nikdy nedokáže byť ticho a povie svoj názor, bez ohľadu na to že niekoho urazí aleho naštve. V destve nemal veľa kamarátov, čím si zvykol skôr na introvertné správanie, s tým že málo kedy rozpráva s cudzími ľuďmi
Doplňky:
+tetovanie draka na krku
Vzhľad:
Meno: Wendy Sano
Vek: 16
Pohlavie: žena
Minulosť: Wendy rodičia sa často krát hádali, dokonca aj pri Wendy. Keďže Wendy bola jedináčik a nemala priateľov, bola dosť deprimovaná z toho že sa nemôže nikomu vyrozprávať o jej pocitoch. Keď jej bola desať rokov, a hádky rodičov neprestávali, rozhodla sa utiecť ku svojim starým rodičom. Wendiny rodičia sa z toho dostávali do rozpakov, čím keď Wendy našli, dostala iba nakričané, čo pre ňu bolo ešte horšie ako keď sa hádali jej rodičia, keďže teraz kričali na ňu. O niekoľko rokov na to sa jej rodičia rozviedli a Wendy ostala v opatere matky.
Povaha: Wendy je typ človeka, ktorý sa správa k ostatným ľudom vždy inač. Čím môže byť na niekoho milšia a na niekoho protivnejšia, záleži jej iba na tom že ako jej dotyčný padne do oka.
Doplňky:
Vzhľad: