🏰tajomstvá kráľovského rodu#5🏰

21 2 4
                                    

Meno: Hikaru [Svetlo] Izanagi

Pohlavie: muž

Vek: 20 rokov

Niečo o:
•Hikaru sa narodil v rodine, v ktorej každý člen mal mágiu. Od Hikaru sa očakávalo to isté a že musí ovládať svoju mägiu na 100%. Hikaru tušil že nebude mať žiadnu mágiu, no snažil sa na to nemyslieť. Potom čo sa stal ucňom sa u ňeho stále neprejavovala mágia. Cítil výčitky svedomia, aj keď sa ho rodina snazila rozveseliť že je ešte príliš skoro na to aby mal mágiu.
Prešlo niekoľko mesiacov, a stále sa nič nedialo. Hikaru začal pociťovať strach že nikdy nebude mať mágiu- no hlavne že sklame svoju rodinu. Začal čítať knihy ohľadom mágii a robiť všetko preto aby mal nejakú schopnosť. Viacej trénoval, a tak ďalej... Všetko to bolo márne.
U Hikaru sa neprejavila mágia, a prestával mať podporu od svojej rodiny.
Dovŕšil svoj 17 rok života. Cítil prázdnotu, že má ešte jeden rok a stane sa bojovníkom. Cítil prázdnotu že nikdy nebude mať mágiu. V ten deň ho jeho učiteľ pustil skôr domov, keďže mal narodeniny. Hikaru mu bol vďačný, keďže sa mohol dajako odreagovať. Po príchode domov však ho nečakala oslava narodenín, alebo gratulovanie. Čakala ho hádka rodičov, a musí vam byť jasné o čom bola tá hadka. Hádali sa kvôli tomu že obidvaja vedeli že Hikaru nikdy nebude nať mágiu. Síce sa ho mama snažila zastať, že ešte je šanca že dostane mágiu. Vytvoril sa mu obrovský tlak na hrudi, cítil ako ho niečo ťahá do temnoty. Racej zdrhol do svojej izby a zvalil sa na posteľ. V hlave mu bežala hádka jeho rodicov. Zvyčajne keď sa jeho rodičia hádali necítil sa až tak previnilo.
Bol si vedomý že nikdy nebude mať mágiu- čím sa uchýlil k jedinému možnému riešeniu. A to samovražde. Skúsil sa predávkovať liekmi- čo bolo tak či tak zbytočné lebo to za nedlho vyzvracal. Prestal sa snažiť- a nechal mágiu mágiou. Zmieril sa s tým že nikdy nebude mať mágiu, a bude čierna ovca rodiny. Snažil sa ignorovať tento fakt a venovať sa tréningu- aby sa nejako stal bojovníkom. Prešiel rok, a oslavoval svoje 18 narodediny. Nemal žiadnu chuť do života, svoje učňovské povinosti flákal a nesnesnažil sa ani niečo zmeniť. So svojimi rodičmi sa snažil čo najmänej komunikovať, a bravel že preňho bolo utrpenie keď sa s nimi musel rozpravať.
Nastal deň kedy sa mal stať bojovníkom. Hikaru neprajavoval emócie ohľadom toho dňa, celý deň sa snažil len nevinne usmievať a predstierať nejaký záujem o ten deň.

Jeho rodičia naplánovaný oslavu, aby oslávili tento deň. Od začiatku tam panovala zlá nálada, no nikto neprehovoril ani slovo. Keď v tom jeho strýko začal rozhovor s jeho rodičmi. Spýtal sa Hikaru že akú má schopnosť, keďže nevedel to že sa mu zatiaľ neprejavila. Keď mu povedal že nemá jeho strýko dostal záchvat smiechu, keďže si myslel že je to len vtip. Hikaru cítil v sebe hnev a nenávis vôči svojej rodine. Poprvý krát s akú spustila mágia. No nebolo to také ako čakal. Keďže bol naštvaný, tak to malo vplyv na jeho mágiu- a rozbili sa všetky okná v dome. Jeho rodina tušila že to bol on, keďže nikto iný v rodine nevlastní tú mágiu. Hikaru utiekol z domu, keďže po tejto udalosti by sa nemohol pozrieť svojim rodičom do očí. Po tomto úteku už sa nikdy so svojimi rodičmi nestretol a nemá to ani v pláne...

Mágia- Hyalokinézia- keďže sa mu prejavila dosť neskoro, nevie ju až tak dobre ovládať. Jeho mágia si pomerne robí čo chce a iba niekedy mu ide ovládať.

Postavenie: účastník selekcie

Rodina:
Matka- Amarylis Izanagi
Otec- Daniela Izanagi
Súrodenci --

Prečo sa prihlásil do selekcie:
Hikaru na to nemal presný dôvod, ale chcel sa dajako odreagovať od okolného sveta.

O ktorého člena Victimovcov by chcel zabojovať?:
III. princ Megumi Victim
I. Princezná Amaris Victim

Orientácia: Bisexual

Vzhľad:

Pre TheMissOfUchiha_G_A_B_R_I_E_L_A_。◕‿◕。

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Pre TheMissOfUchiha
_G_A_B_R_I_E_L_A_
。◕‿◕。

PrihláškyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora