Meno a priezvisko: Apollonia Mosca
Vek uchádzačky: 20 rokov
Provincia uchádzačky; Alta
Kasta a práca uchádzačky: 3 kasta- pomáha v rodinnej firme Abeille, ktorá sa špecializuje na navrhovanie domov-jednoduchším slovom na architektúru. Popri tom študuje vysokú školu na fakulte práva.
Rodiná situácia uchádzačky:
---Matka- Bellanitta Mosca- vychodila strednú umeleckú školu, hneď potom sa zamestnala v divadle kde pracovala desať rokov, až dokým sa neoznámila s mladým architektom. Potom čo sa vzali prešla pracovať do jeho firmy, no niekoľko rokov potom čo sa jej narodilo ich spoločné dieťa Ballanitta zomrela na pľúcne ochorenie vo veku tridsiatich ôsmich rokov.
---Otec- Colville Mosca- Architekt, vlastník firmy Abeille.
---Starý otec- Darell Mosca- Architekt, zakladateľ firmy Abeille. Na niekoľko rokov jeho firma skrachovala a znova ju rozbehol o desať rokov jeho syn. Zomrel v sedemdesiatich piatich rokov.
>Jej otec nemal po smrti Ballanitte ďalšiu ženu.
>Nemá žiadnych súrodencov, je jedináčik.Zaújmy uchádzačky: Veľmi ju zaujímajú knihy, jeden z jej najobľúbenejších žánrov sú životopisy alebo detektívne knihy. K jej záľubam patrí športovanie, hlavne rada bicykluje a pomerne každý deň chodí behať. Z veľkej časti sa zaujíma o módu, alebo o kultúrne podujatia ako rôzne divadlá alebo chodí do galerií.
Dôvod prihlásenia: Možnosti stretnúť sa s novými ľudmi, prehliadnuť nové prostredie a získať nové zážitky...
Chcela by uchádzačka niečo vzkázať: ,,Mnoho může síla duše, mnoho víra, mnoho naděje ale všechno zmůže jedině láska."
___Niečo o postave: Nie každý umelec sa dokáže presadiť-preto musí vymýšľať stále niečo nové a nové, aby zaujali svoje publikum. Netrvalo dlho, a medzi ľuďmi sa rozšírilo meno Frelon. Medzi množstvom umelcov sa on dokázal presadiť- a stal sa jedným z najznámejších umelcov tejto doby. A ako? Pretože jeho meno alebo identita nikdy neboli povedanné a jediné čo sa objavilo pod jeho obrazmi, bol podpis mena 'Frelon'. Z nejakého dôvodu, človek má rád riešenie záhad, rôzne zápletky a podobné veci a túha rozluštiť hádanku dodáva do každénného života nevídannú zmenu a trochu radosti. A keď nastúpil na scénu Frelon, bola to pre ľudí nová záhada, každým novým obrazom hľadajú rôzne stopy, ako by sa mohli dostať k pravej identite tohto umelca. Jedna z vecí ktorá hlavne Frelona preslávila, bolo z hlavnej stránky jeho umenie a ako ho spracovával. Frelon kreslí druh pouličného umenia, dokáže sa objaviť lusknutím prstu na hocijakých uliciach, múrov, mostov, po celých provinciách...
Pokiaľ vám to nedošlo, alebo došlo, ten kto sa skrýva pod menom Frelon je Apollonia. Je pre ňu jednoduchšie, skrývať svoju identitu; dokonca pod obrazmi Frelona sa reprezentuje pod mužským rodom, čo pridáva na veci že Apollonia by nikdy nepadla do podozrenia že ona je Frelon a ľudia sa o ňu stále zaujímali.
^. .^
Apollonia sa nenarodila v Alte. Narodila sa v jednom nie až tak veľkom ani známom meste, ktoré bolo viacej na dedinský spôsob života. Jej otec nebol veľa krát doma, vrátil sa neskoro večer kedy už Apollonia dávno spala, čím kontakt v jej detstve so svojim otcom nebol až taký dobrý. Väčšinu času trávila so svojou mamou, vonku na záhrade. Jej matka bola veľká milovníčka kníh, a veľa krát jej rozprávala rozprávky, deje kníh ktoré čítala a rôzne iné veci. Aj keď väčšinu z toho Apollonia nikdy nepočúvala, väčšinu času len behala okolo nej a naháňala motýľov alebo lučnych koníkov. Jej mama bola astmatička, a keď Apollonii bolo šesť rokov jej matka zomrela na pľúcne ochorenie. Jej život sa v krátkom čase otočil o 360 stupňov, a po smrti jej matky už nikdy nestretla viacej svoju rodinu z matkinej strany. Apollonia pripradla pod dozor jej starého otca. Jej starý otec bol prísny muž, a na to že mala vtedy len šesť rokov tak sa k nej správal ako k dospelej. A ona ako malé dieťa bola zo všetkého zmätená a flustrovaná, pretože sa k nej každý správal inak, niekto ako ku dieťaťu a niekto ako k dospelému človeku. Síce jej starý otec bol prísny muž, naučil ju toho veľa ohľadom umenia. Pod jeho dozorom sa naučila kresliť, jej starý otec bol ten človek ktorý ju doprevádzal každý deň do školy a zo školy. To boli časy kedy prosperovala vo všetkých ohľadoch, jej nadanie v kreslení stále rástlo, na svoj vek mala obrazy, ktoré by nedokázal nakresliť ani niekto o päť rokov starší. Ona si uvedomovala svoje nadanie v tejto veci, a už od mala snívala o tom že z nej bude slávna maliarka, jej meno by poznal každý, mala by rôzne galérie... Ako však roky plynuli, prešla základnú a strednú školu, vyhrávala rôzne maliarské súťaže a veľa podobných vecí... Avšak, keď mala 18 jej starý otec zomrel. Počas tohto obdobia začala spomínať viacej na svoju matku, a zisťovala toho o nej viacej. V tom období, trávila prekvapivo množstvo času s jej otcom. Predsa len, jej otec prišiel o ženu, teraz aj o otca, čím ho nemohla nechať tak, aj cez ten fakt že ona prišla o rovnako blízkych ľudí ako on. To si Apollonia uvedomovala veľmi dobre, čím pár mesiacov strávila s ním, až dokým sa nevybrala žiť do inej provincie. Chvíľku si zarábala ako čašníčka, aby mala peniaze na kúpenie nejakého pekného bytu.
Ocitla sa sama v provincii ktorú nepoznala, čím sa tam dosť nudila, keďže tam nemala žiadnych priateľov. V tú noc vznikol prvý obraz Frelona. Bolo to síce urobené z nudy, s nejakými lacnými grafittami a šablonami, no z nejakého dôvodu si to získalo srdce ľudí a dokonca o tom našla články v novinách. Apollonia využila túto šancu, a začala identitu Frelona viacej rozvíjať. Po celej provincii sa začali objavovať obrazy ktoré niesli podpis Frelon. Svoju tajnú identitu postupom času rozvinula natoľko, že má vlastných právnikov alebo bankový účet špeciálny pre jej identitu Frelona. Keď sa začali jej obrazy dražiť a začala zarábať väčšinu z peňazí využila na cestovanie do iných provincií, aby aj tam mohla rozšíriť svoje umenie. Netrvalo dlho a cez asi rok a pár mesiacov, meno Frelon bolo známe v každej provincii, jej obrazy sa začali dražiť za niekoľko miliónov, a ona sa ocitla na vrchole slávy- aj keď tá sláva nikdy nepratrila jej, a patrila jej vymyslenej identite.
•Kedže má Apollonia na konte množstvo peňazí, kúpila väčší byt v centre Alty, v ktorom momentálne býva. Tiež veľa peňazí utráca na oblečenie-síce nemá úchylku nosiť len nejaké drahé značky, nosí to čo sa jej páči a pasuje k jej štýlu oblečenia.
•Apollonia skrýva svoju umeleckú identitu, viacej ako nejaké protivládne tajomstvo. Dáva rôzne falošné stopy, aby ľudia neprišli na to kto je. Nie je tu osoba ktorá by vedela identitu Frelona- Apollonia to dokonca nepovedala ani vlastnému otcovi, a bol dosť skeptický keď rozmýšľal nad dôvodmi ako sa mohla dostať k toľkým peniazom (aj keď mu Apollonia nikdy nepovedala koľko až zarába, to že si dokázala kúpiť byt v centre Alty hovorí za veľa).
•Apollonia študuje právo, aj cez ten fakt že vec s ktorou si teraz zarába nemá žiadnu spojitosť s právom. Kresliť štýlom akým kreslí Frelon nie je kto vie ako dobrý, keďže množstvo ľudí to môže považovať za vandalizmus. Fakulta práva je dokonalá na preštudovanie zákonov, a môže maľovať ruka v ruke so zákonnom, a hľadať úryvky medzi nimi aby to robila čisto legálne. Apollonia má ohľadom svojej tajnej identity viacej ľudí, ktorí majú na starosti aj jej bankový účet a všetky peniaze sa tam dostali bezpečne, alebo ľudí aby jej vybavili niektoré miesta na ktoré môže kresliť bez trestne.
•Miluje mačky a pokiaľ je na mieste kde je málo mačiek, ani ju tam neudržíte. Dokáže prerušiť dôležité veci aby sa pomaznala s mačkou, večne sa stráca kvôli tomu že prenasleduje nejakú mačku, a ocitne sa v ulici ktorú nikdy predtým nevidela. K tomu faktu že sa stráca každú sekundu patrí to že nemá žiadnu orientáciu na mieste v ktorom sa nachádza alebo býva, síce to je aj kvôli jej častému sťahovaniu, dokáže sa stratiť aj vo vlastnom byte.
•Tiež nepovedala pravdu o väčšine vecí ktoré dala do prihlášky do selekcie. Napríklad nikde nespomenula umenie, tiež ohľadom kasty napísala pár vecí ktoré nie sú až tak pravdivé, to že pomáha v otcovej firme nie je momentálne až taká pravda (aj keď sem-tam poddá pomocnú ruku keď jej otec niečo potrebuje). A keby započítala aj svoju identitu Frelona- tak by to jej kastu posunulo o niečo hore (s čím však ona nie je ochotná sa priznať)