Survival camp RPG

39 4 2
                                    

Meno: Haru

Vek: 19

Pohlavie: On

Orientácia: Haru nad svojou orientáciou ešte nerozmýšľal. Aj keď ma 19, príde si mladý na to aby vedel akú má orientáciu, čím ju teraz veľmi nerieši.

Povaha: Haru bol predtým obyčajný NEET, ktorý nemal až tak veľké sociálne skúsenosti. Tým že málo krát chodil von, netušil o veľa veciach ktoré sa vo svete diali. Nestretávali sa s rodinou a podobne...
Potom čo zase začal chodiť do školy, začal mať nejaké sociálne cítenie. Začal byť viacej energický a hravý.
Dal by sa nazvať aj otravný a v triede má momentálny post ako "Triedny šašo". Aj keď si o ňom učitelia myslia že je ako tak dutý, Haru je vysoko inteligentný. Aj keď svoju inteligentnú stránku často krát dáva na bok, a venuje sa robeniu blbostí.

Niečo o:
Haru... Bol jednoducho iný ako ostatný. Či už sa jedná o jeho zvláštny vzhľad alebo povahu. Nikdy nemal veľa priateľov, čím nemá sociálne cítenie. Nedokáže odhadnúť ako blízko má byť od ostatných, čím keď si nájde priateľa tak je na neho často krát nalepený. Potom čo prišiel na strednú školu, tak jednoducho nemal priateľov, keď už nejaký mal tak ho nechali. To bol dôvod prečo sa z neho stal po skončený základnej NEET. Nepracoval ani neštudoval. Samozrejme, svojim rodičom to nepovedal. Povedal im to že je na internáte, aj keď v skutočnosti býval sám v byte, ktorý si prenajímal za to že kreslil obrázky za peniaze.
Dlhé dni trávil buď pozeraním anime, alebo hraním video hier. Jeho bývalí spolužiaci ho nazývali Otaku, aj keď v skutočnosti Haru nebol rád keď ho tak volali. Najmä kvôli tomu že chodil von, narozdiel od skutočných Otaku. Aj keď iba dvakrát do mesiaca. A to len kvôli tomu aby si kúpil video hry.  Jedného dňa, stretol svoju bývalú spolužiačku, ktorú skoro zrazilo auto. Haru ju zachránil, aj keď doňho auto len popostrčilo. Haru omdlel na šok, čím ho odviezli do nemocnice. Tam za ním prišli jeho rodičia, a neboli veľmi nadšený keď sa dozvedeli o Tom že je NEET. Prinútili ho chodiť ďalej do školy.
•Haru miluje mačky, pár krát už nejaké zobral aj do školy, no vždy mal za to problém
•Kreslí len za peniaze
• Haru chodil pár rokov na judo, keďže to bola len náhrada toho, že chcel chodiť na Jujutsu, ktoré pochytil samozrejme z jedného Anime. Preto bol dosť nadaný v gymnastike.

V čom bol premiant: Fyzika

Čo si zbalil do ruksaku: Pár videohier, viacej kapesnych nožov, alkohol, sladkosti, náhradné oblečenie

Vzhľad: 187 cm, 120 libier

Vzhľad: 187 cm, 120 libier

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Theme song: Bad∞End∞Night

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Theme song: Bad∞End∞Night


Pre SHUTUUUPclovek

PrihláškyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin