Meno: Michael (Mike)
Priezvisko: Wents
Vek; 18
Dátum narodenia: 5.12. 2003
Pohlavie: on
Orientácia: Asexual
Povaha: v hre
Niečo o: ???
Dôvod prihlásenia: Presvedčil ho Pablo.
Stav jazdenia: Michael čo sa týka jazdenia je veľmi nadaný, avšak kvôli tomy že 'nemá rád kone', tak niekedy naschval svoje jazdenie kazí.
Minulosť: v hre
Vzhľad:
M
eno: Pablo
Priezvisko: Lucasmen
Vek; 18 rokov
Dátum narodenia: 16.6. 2003 (Blíženci)
Pohlavie: on
Povaha: Zdá sa, že Pablo neberie nič vážne a takmer vždy má na tvári hravý úsmev. Koná impulzívne, robí a uskutočňuje bezohľadné plány, dostáva sa do priateľských urážok a často sa zaplieta do bitiek. Pablo nachádza maximálnu zábavu v abnormálnych reakciách ostatných na veci. Napriek tomu, že Pablo pôsobí sebavedomo a zlomyseľne, vie, kedy to myslieť vážne, a má prekvapivo chladnú povahu.
Pablo je väčšinu času keď je s dievčatmi koketný a otvorený náklonnosti. No keď mu niekto jeho koketné správenie začne opätovať, Pablo ustúpi a zacne sa danému človeku vyhýbať.Niečo o: miluje čierny čaj. Doteraz sa nikomu nepriznal prečo má jazvu okolo oka. Kamaráti sa s Michaelom, a presvedčil ho aj na to aby sa prihlásil do tábora.
Dôvod prihlásenia: chce sa zlepšiť v jazdený.
Stav jazdenia: premerný
Minulosť: v hre
Vzhľad:
Meno: Tami
Priezvisko: Lawrence
Vek; 15 rokov
Dátum narodenia: 1.6. 2006
Pohlavie: ona
Orientácia: Hetero
Povaha: nerobí si až toľko veľa starostí, je vyrovnaná s tým keď sa jej niečo stane, kamarátska, drzá, nešikovná.
Niečo o: Jej rodina vlastní farmu. Je alergická na mačky.
Dôvod prihlásenia: Keďže od mala jazdí na koňoch, tak sa prihlásila pretože sa chce zlepšiť.
Stav jazdenia: premerný
Minulosť: v minulosti ju šikanovali, pretože je albín. Čím vo svojich siedmich rokov začala chodiť na box a chodí naňho doteraz.
Vzhľad:
Pre MistrSyrrr