Meno; Nahida
Vek; 7 rokov
Kmeň; voda
Postavenie; Náčelníčka
Minulosť;
Nahida sa narodila ako prvé a jediné dieťa bývalej náčelníčky. Tá však zomrela keď bola Nahida malá, a keďže jej otec bol neznámo kde, nemal sa kto stať náčelníkom. Teda až okrem malej Nahidy. Kvôli nízkemu veku sa ju množstvo ľudí z kmeňa snažilo presvedčiť aby im nechala velenie nad kmeňom. Vten čas mala Nahida často krát úzkosti a stresy do bodu, kedy sa skoro vzdala svojho náčelníctva. Chvíľkami aj nechávala za seba velieť zástupkyňu, až dokým sa nerozhodla že bude viacej samostná a poriadne velieť svojmu kmeňu (I keď väčšina z ľudí v kmeni nevie o jej osobe, a väčšinu vecí ako zhromaždenia rieši cez zástupkyňu..)Povaha; Nahida má nepolapiteľnú a tajnostkárskú osobu. Tiež trpí veľmi nízkym sebavedomím v dôsledku toho, ako sa k nej ostatný ľudia správali. Málo krát sa otvorene potuluje po svojom kmeni, a veľmi nekomunikuje so svojimi ľuďmi. Napriek svojim ťažkým okolnostiam, keď sa rozpráva s ľuďmi, zriedka dáva najavo svoj smútok. Takmer vždy si zachováva jemné a milé vystupovanie, keď hovorí s ostatnými, a ku všetkým sa správa ako k seberovným. Zároveň však priznáva, že jej sociálne zručnosti a chápanie ľudskej interakcie si vyžaduje prácu, a preto má sklony k mierne excentrickej reči a správaniu. Vyznáva tiež záľubu v analógiách a často ich používa, keď sa snaží veci vysvetliť iným. Verí v pomoc ľuďom, aby prišli k odpovediam sami, najmä pokiaľ ide o ťažšie pravdy, namiesto poskytovania všetkých odpovedí. V dôsledku toho je tiež náchylná na obohacovanie svojej reči zmesou analógií a jemných indícií o veciach, ktoré chce, aby sa ostatní naučili. Ako náčelníčka sú však Nahidinými najpozoruhodnejšími črtami jej výnimočná inteligencia, znalosti a plánovanie. Je schopná vytvárať mimoriadne dôkladné, viacvrstvové plány a môže byť dokonca trochu manipulatívna, ak si to situácia vyžaduje. Je tiež schopná robiť plány v núdzi, možno najviac zo všetkého je Nahida zručná v uvedomovaní si, kedy je potrebná jej inteligencia a kedy je potrebná jej láskavosť, alebo oboje.
Niečo o;
•Nahidina škatuľka na hračky- aj keď sa to nelíši od bežnej krabice, táto nádoba má v sebe množstvo experimentálnych replík. Nahida má veľký záujem o populárne hry všetkého druhu. Ich pravidlá sú jednoduché, no zároveň zábavné a hlboké. Či už sú to hádanky alebo bojové hry, fascinácia, ktorú vzbudzujú, môže byť dlhotrvajúca. Hry sú jednoduché, ale nie zjednodušujúce a sú príkladom múdrosti svojich dizajnérov. Dekonštrukcia a pretváranie vecí tiež poskytujú cenné príležitosti na učenie sa. Pocit úspechu z vyrábania hračiek priniesol Nahide krátke uspokojenie, ale čoskoro zistila toto:
Nemohla nájsť súpera pre žiadne hry bojového typu a ako tvorca poznala riešenia všetkých svojich logických hier. Ale skôr, ako sa objaví vhodná osoba, tieto hračky zatiaľ zostanú v bezpečí vo svojej krabici.Vzhľad;
Rodina;
Matka- Rosaline
Otec- [neznámy...]
Súrodenci: ---__________
Meno; Dvalin
Vek; dospelý
Kmeň: vodný
Povaha; ✨v hre✨
Minulosť; Ako mladý drak, bol veľmi zvedavý a často krát zostupoval do dedín alebo kmeňov, aby pozoroval svet a ľudí okolo seba. Ako obrovský a mocný drak jeho prítomnosť často, ale neúmyselne spôsobovala okolo neho zmätok a deštrukciu, čo malo za následok strašné alebo zlomyseľné reakcie ľudí. Dvalin ešte nechápal následky svojho konania, a tak bol zmätený a zranený, veľa krát z toho ako sa ho ľudia snažili odohnať. Jedného dňa, pristál do lesa blízko kmeňa vody, vedľa malého dievčaťa, Nahidy- náčelníčky vodného kmeňa. Narozdiel od väčšiny ľudí, sa ho nebála a nepanikárila. Dvalin, ktorý videl ako k nemu narozdiel od množstva ľudí preukazovala úctu, sa rozhodol zostať po jej boku a spriatelil sa s ňou.
Niečo o;
•Na to že je drakom náčelníčky vody, je v skutočnosti vzdušný drak
•Je dosť veľký drak, čím namiesto toho aby bol v úschovne drakov, sa skôr potuluje po nociach vonku.Schopnosti; Ako bolo spomínané, je to vzdušný drak, čím chrlí niečo ako oheň, len vo vzdušnej podobe.
Vzhlad;