✨🐶Dots🐺✨

46 3 4
                                    

Meno: Saka

Postavenie: Alfa

Plameno: Kríženec (-nevie sa čoho-)

Svorka: Deštivá

Povaha: Saka je dosť hyperaktívny pes, ktorý sa snaží čo najviac usmievať. Aj keď sa zdá že sa niekedy správa ako hlupák, vie zachovať chladnú hlavu a nechať nastúpiť svoje 'vražedné' ja, ktoré niekedy prepadáva do zúrivého stavu. Pokial prepadne do tohto stavu, často krát si nieje vedomý presne čo robí, a dokázal by zabiť svojich blízkych. Keď na neho niekto hovorí počas jeho 'zúriveho' stavu, alebo ho vyruší od jeho cielu, tak skoro nikdy dotyčný neodíde bez zranenia.

Niečo o;

·Miluje behanie po daždi

·Rád provokuje svojich blízkych a priateľov

·Raz bol vo vážnešom vzťahu, no nevydržalo to dlho.

·Nevie plávať

·Bol pri tom ako zabily jeho najlepšieho priateľa

·Jeho obľúbeným jedlom sú zajace

·V svorke sa narodil

·Jeho otec bol beta samcom, avšak alfou už sa stať nestihol keďže zomrel

Minulosť: Saka sa narodil v svorke. Jeho otec bol beta a matka bojovník, otec pre neho bol vždy veľký vzor a chcel byť ako on. Avšak v jeho 7 mesiacov zomrel jeho otec, síce to pre Saku bolo veľmi ťažké, necítil až takú veľkú ľútosť. Po smrti otca sa mu matka nestíhala až tak venovať, čím Saka začal byť čo raz neposlusnejší a drzejším. V jednu noc sa rozhodol utiecť z tábora so svojim najlepším kamarátom. Zo začiatku sa nic zvláštne nestalo, a ani ich nikto nehliadal. Po niekoľkých minútach sa zatúlali na územie vlčej svorky, kde natrafili na pár vlkov ktorý boli na hliadke. Vlci na nich samozrejme zaútočili. Saka sa prebudil skoro ráno, kde uvidel svojho kamaráta ležať mŕtveho na zemi. Nikdy si poriadne nepamätal, čo sa stalo počas toho keď ich napadly a je šťastný že si to ani nepamätá. Od vtedy sa stal Saka vážnejším, avšak stále si udržal svoje detské časti.

Družka: nemá

Vzhľad:

Vzhľad:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Rodina

: matka-Charlie- stal sa z nej maznáčik

              Otec- Calio- mŕtvy niekoľko rokov

               Súrodenci- nemá

Vzťah k vlkom: niekedy by sa dalo povedať že neutrálny, niekedy by najdrašej vyvraždil všetky vlčie svorky. /Keď je mimo zýriveho stavu, tak je väčšinov k vlkom pokojný, ale stále jeho hlas a výraz je monotóny/


Pre sipzesmecky1 snáď sa páči uwu

PrihláškyWhere stories live. Discover now