Survivor Dogs

47 3 6
                                    

Meno; Pluto

Vek; 4,5 rokov

Pohlavie; Pes

Postavenie; Samotár

Oriantácia; Nepremýšľal nad tým

Svorka; ---

Povaha; Dalo by sa povedať, že bol Pluto vychovávaný chladným spôsobom a bez lásky o od jeho rodičov. S tým ako vnímal svet, tak ľahko začal nenávidieť všetkých okolo seba a mal ku každému chladný postoj. Odkedy sa však stal samotárom uvedomil si dôležitú vec; musí ovládať aj svoju povahu aby prežil. Aj keď sa na nikoho neviaže alebo sa na nikoho nespolieha (aj keď tu bol jeden pes ktorý bol výnimka...) pôsobí dosť priateľsky. Je dosť dobrý v komunikácii, a je dosť ukecaný, ale dáva si pozor čo môže niekomu povedať a čo nie. Zvonku ho môžu vidieť psi ako dosť usmievajuceho psa- často sa uškŕňa, používa viac než dosť satiry a je dosť škodoradostný. Je dosť arogantný a plný sebaistoty. Sebadôveru dáva vždy na prvé miesto, aby zmiatol pri súboji súpera a dal mu najavo že sa nebojí. Veľmi ľahko ho veci a niekedy aj psi stratia jeho pozornosť alebo unudia a málo čo si udrží jeho plnú pozornosť.

Minulosť; Pluto sa narodil aj do určitej mieri vyrastal v Nebeskej svorke. Aj keď sa síce narodil ako druhý z vrhu, mal o tri roky staršieho brata a dve mladšie sestry. Jeho brat bol vo svorke dosť známy, hlavne kvôli tomu že toho pre svorku veľa spravil a bol ku každej duši lojálny. Jeho rodičia boli samozrejme na svojho najstaršieho syna veľmi hrdý, a každý okolo neho mu tĺkal do hlavy ako je jeho brat skvelí. Kvôli tomu že mu to každý hovoril, zakaždým robil imaginárny súboj, so svojím bratom, či už v maličkosti alebo v každej veci ktorú robil. Cez svoje dni ako omega, patril medzi jedného z najlepších, kvôli tomu že bol skoro vo všetkých smeroch nadaný, či už v boji, plávaní, lovení alebo v behu... Všetko čo stálo za tým že bol taký dobrý, bolo to že každý deň tvrdo trénoval a túžba po väčšom uznaní ako má jeho brat. Aj keď ho síce jeho učiteľ veľa krát chválil, Pluto nikdy nedostal uznanie od najdôležitejších psov vo svojom živote- svojich rodičov. Buď sa venovali jeho staršiemu bratovi, alebo jeho dvom mladším sestrám, nikdy nie práve jemu. Tak tiež sa jeho rodičia postupom času veľmi hádali a z ich vzťahu pomaly vypršala láska. To patrilo aj medzi jeden z dôvodov, prečo začal Pluto okolo seba všetkých psov nenávidieť a na každého sa pozeral cez labky. Keď mu chýbal asi mesiac na dokončenie svojich mesiacov ako omegy, ho jeho brat zobral poprechádzať sa po listnatom lese. Tam však natrafili na rozrureného vlka, na ktorom bolo vidno že už pár dní nejedol. Vlk sa na nich rozhodol zaútočiť.
Kozúšok mal špinavý od krvi, a na zem padali kvapôčky krvi z jeho srsti, ktoré ešte nestihli zaschnúť. Jeho brat a vlk boli mŕtvy. Medzi kríkmi sa krčila jeho mladšia sestra-Sagira, ktorá sa tam vydala len preto že chcela vedieť čo robí Pluto. Pluto jej venoval posledný prázdny pohľad, predtým než opustil svorku, a vydal sa na svoje cesty samotára.

Niečo o:
•Jedna z pozitívnych veci o Plutovi, je to že má príjemný hlas, ktorý sa dobre počúva. Tiež je dobrý vo formulovaní viet.
•Nemá rád daždivé alebo búrkové počasie až natoľko že je niekedy zavretý vo svojej nore celý deň až dokým neprestane pršať. Má rád kľudné a príjemné počasie.
•Jeho otec bol niekedy beta, avšak musel odstúpiť.
•Pluto je často chorý
•Má tvrdý spánok a keď spí nič ho nedokáže zobudiť.
•Pluto žil aj žije monotónym spôsobom života a aj keď bol v množstve veci nadaných, nedávalo mu to iskru do života. Až pri boji v ktorom zomrel vlk a jeho brat, pocítil strach zmiešaný s adrenalínom. Potom čo sa vydal na cesty samotára, dlho hľadal niečo čo by mu zase prinieslo ten pocit. Mal veľa vecí, ktoré ho nachvíľu pobavili, ale nakoniec ho tak či tak začali nudiť. Postupom času zistil že jediné čo mu prináša vzrušenie zo života, je zabíjanie a boj a videnie iskri strachu v očiach iných.
•Pokiaľ nájde niečo zaujímavé, čo ho začne baviť, vydrží mu to najviac na jeden- dve dni. Veci ho dosť rýchlo začnú nudiť, a napokon stratia jeho pozornosť.

PrihláškyWhere stories live. Discover now