Meno: CharliePriezvisko: Klimnton
Pohlavie: on
Orientácia: Hetero
Vek: 18
Postavenie + číslo chaty: obyčajný táborník, chatka číslo 7
Povaha: rád robí problémi a hlavne provokuje svojho brata. Drzý, ľahko sa s dakým kamaráti, ale aj rozháda, vyčíta každú malú vec keď mu niekto dačo urobí. Aj na to ako sa správa je veľmi inteligentný, a v dajakých situáciach, vie ako jeho brat mať chladnú hlavu. Je to klamár, dakedy sa správa ako malý. Aj keď sa správa, tak ako sa správa je milý a rád pomôže ostatným.
Niečo o: Je dobrý v gymnastike, no nevie rýchlo behať, iba v núdzovích situáciach.
Minulosť: s bratom si nikdy nerozumel, vždy bol problémovy a nechcel sa zmeniť. Zo svojim bratom sa vždy hádali aj kvôli blbostiam.
Prečo sa prihlásil na tábor: prihlásili ho rodičia, chcely mať od neho pokoj, štvalo ich ako robí problémy
Vzhľad:
Meno: SebastianPriezvisko: Klimnton
Pohlavie: on
Orientácia: hetero
Vek: 25
Postavenie + chata: průvodce, veľká chata
Povaha: je vezľmi milý, rád pomáha táborníkom, na svojho brata je skôr prísnejší než na ostatných, vie naňho aj nakričať. Pokúša sa dajaké veci vyriešiť aby táborníci nemali problém, no to až tak ľahko nejde. Je inteligentný a dáva to na sebe aj vydieť, nemá rád keď mu niekto klame. Chve skôr aby vychádzal s táborníkmi, ale vie že ho dajaký nemusia mať radi. Dakedy sa nevie rozhodnúť, veľmi mu to trvá, ale len dakedy.
Niečo o: je dobrý v športoch, no ako je v povahe, nevie sa dakedy rozhodnúť, žeči je to správna alebo zlá vec.
Minulosť: jeho rodičia boli prísnejši naňho než na jeho brata Charlieho, vždy ho štval, robil mu neschváli, a dakedy aj on po ňom pokričal. Keď mal 19 odsťahoval sa do vlastného bytu.
Prečo sa prihlásil na tábor: tak ako Charlieho ho prinútili rodičia, naviac sa mu to aj hodilo. Rád pomáha ostatným.
Vzhľad: