1w1 RPG

40 4 0
                                    

Názov témy: Jujutsu kaisen

Meno postavy: Yūji Itadori

Pohlavie: chlapec/muž

Vek: 15

Niečo o: Yuji je stredoškolák s ľahkou dispozíciou. Po smrti svojho starého otca sa zaviaže, že bude pomáhať ostatným, aby mohol zomrieť „obklopený blízkymi“, a dáva zmysel tomu, aby zabezpečil ľuďom okolo seba to, čo považuje za „riadnu smrť“. Náhodným stretnutím s nebezpečným prekliatim duchom požíva jeden z prstov Sukuna, kráľa kliatieb, a stáva sa jeho nádobou.
Jeho prekliata energia má oneskorenie kvôli tomu, že nie je schopný držať krok s jeho rýchlosťou; to znamená, že jeho zásahy boli zasiahnuté dvakrát: jeden z počiatočného fyzického nárazu a druhý z dopadu zakliatej energie. Toto je známe ako „Divergent Fist“; to je nie jesprávna technika prekliatia, pretože teoreticky sa ju môže naučiť ktokoľvek iný (aj keď sa pri nej zobrazuje iba Yuji). Hovorí sa, že sa nakoniec naučí Sukunovu prekliatú techniku. Môže tiež použiť Black Flash, techniku, ktorá vytvára priestorové skreslenie, keď sa používateľ spojí s dopadom prekliatej energie do 0,000001 sekundy od fyzického zásahu. Tento jav spôsobuje, že prekliata sila bliká načierno, čo vedie k silnejšiemu útoku na silu 2,5 normálneho zásahu. V súčasnosti je Yuji schopný použiť Black Flash štyrikrát za sebou a celkovo ho predviedol deväťkrát. Ukazuje sa tiež ako zdatný študent, je to zvedavý človek a seriózny študent. Yuji ukázal, že dokáže v krátkom čase zvládnuť novú zbraň. Yuji je férový človek, ktorý sa skutočne stará nielen o svojich súdruhov, ale o kohokoľvek, koho považuje za ľudí s vlastnou vôľou, napriek tomu, aké hlboké alebo povrchné je jeho spojenie s nimi. Vysoko chváli „hodnotu života“ a za týmto účelom zabezpečí, aby ostatní dostali „riadnu smrť“. Z tohto dôvodu je presvedčený, že je morálne neetické, aby vzal ďalší ľudský život, a snaží sa vyhnúť akejkoľvek možnosti, ako to urobiť, pokiaľ to nie je posledná možnosť.

Aj keď je Yuji zvyčajne zložený, dobromyseľný a priateľský, dá sa rýchlo nahnevať tvárou v tvár čistej zlomyseľnosti, keď na vlastnej koži zažije krutosť, ktorej boli kliatby schopní, najmä Mahitovo neľudské vykorisťovanie Junpei. Yuji sa cítil tak hlboko znechutený, že po prvýkrát v živote pocítil skutočnú túžbu zabíjať.

Jednou z rozhodujúcich čŕt Yujiho je jeho ochota obetovať sa pre ostatných, ktorú vyvolali posledné slová jeho starého otca, aby zomrel obklopený ostatnými. Keď mu a Megumi hrozilo, že ich kliatba zabije, Yuji impulzívne prehltla Sukunin prst, aby kliatbu vyhnala a zachránila ich napriek tomu, že sa v ten deň stretla s Megumi prvýkrát.

Vzhľad:

Vzhľad:

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.
PrihláškyWo Geschichten leben. Entdecke jetzt