Meno: Columbina [Damselette]Vek: 3,2 roku
Pohlavie: fena
Plemeno: Kríženec
Svorka: Tuláci nočného bresku
Postavenie: Hlavný strážca
Niečo o:
•Napriek svojmu neškodnému vzhľadu je Columbina naznačená ako mimoriadne nebezpečná, pretože Arlecchino s ňou nechcel bojovať, pretože cítil, že niečo nie je v poriadku, a odporúča aby ostatný boli pri nej opatrný, ak sa stretnú.
•Columbina, fena ktorá dokáže vystrašiť aj o niekoľko rokov starších psov, nikdy nebrala vážne svoje postavenie v svorke. Rada spáva pri hrobe ' 8.', alebo inak nazvané Signori ktorá bola zabitá. Dve keď žila sa veľmi nemuseli, vždy ju jej prítomnosť ukľudňovala.
•Damselette si poriadne nepamätá na svojich rodičov, ani na ich vzhľad alebo hlas. Nezobrali v jej živote nejako dôležitú scénu, keďže zomreli keď mala necelé dve mesiace. Jej matka mala zlé svedomie a už dlhšiu dobu mala tušenie že sa niečo stane. Keďže jej matka a jej otec boli napadnutý vlkmi, chceli Columbiny aby utiekla. Avšak ostala stáť namieste. Nebála sa, vedela o Tom že ju vlci nezabijú, aj keď sa mohla mýliť. Doposiaľ necítila žiadne výčitky svedomia, za to že jej rodičia zomreli typický kvôli nej a možno nikdy mať žiadne nebude.
Vlčí ju nechali na pokoji, keďže nestáli o ňu ale o jej matku. Ujal sa o ňu jej príbuzný, iba o dve roky starší od nej. Aj keď čakala že to chvíľu bude tak že budú iba sami dvaja, na jej prekvapenie bolo ich tam viacej. O dosť viacej. Ako to nazval Pierre, skupina jedenástich psov spolu s ňou nieslo meno 'Fatui'. Išlo vlastne o to aby zistili čo najviac o svorkách a ich členov, takže väčšina z nich patrilo ku svorkám. Každý z nich mal titul od 11. do 1., bolo to vlastne očíslovanie podľa toho kto má akú silu. Damselette dostala titul 2., keďže nasledovala hneď po Pierrovi. Aj keď si na ňu veľa z nich sťažovalo, že ten titul dostala len vďaka tomu že je s ním aj rodina, s Pierrom poriadne nijaký vzťah nemala. Bola z nich najmladšia, no väčšina z nich sa Columbiny niekedy bálo. Bolo jej povinnosťou ako členkou Fatuiov stať sa členom jednej z okolitých svoriek. Potom čo sa pridala do svorky, nemala nijaké problémy. Až do kým do jej svorky neprišiel Arlechino, ako zajatca. Dostal od Damselette veľa posmeškov a často krát si ho doberala za to že sa stal zajatcom. Aj keď mu sľúbila že sa nejako vypýta alfy aby ho prepustil keď sa bude musieť stretnúť s Pierrom, doteraz táto chvíľa neprišla, čím si ho ostala doberať aj naďalej.
•Damselette znamená v Čínštine 'Slúžka'.
•Často krát si sťažuje na členov z Fatuiov, hlavne pri osobách ktoré ho nepoznajú, avšak niekedy sa o Tom premene aj pred Arlechinom.
•Jej poriadne jediné hobby je spánok.Rodina:
Matka- Agathe -mŕtvy
Otec- Dottorien
Vzdialený príbuzný- Pierre- žijeVzhľad: Columbina má priemernú výšku. Má modré oči a hnedú srsť ktorá je na nejakých miestach biela.
Meno: Arlecchino [Scaramouche]Vek: 3,5 roku
Pohlavie: pes
Plemeno: jakútska lajka
Svorka:Tuláci nočného bresku
Postavenie: zajatca
Niečo o:
•Scaramouche sa narodil fene. Nemal otca a jediná rodina o ktorej vedel bola jeho matka. Avšak jeho matka ho v niekoľkých mesiacov opustila, čím sa z Arlecchina stal sirota. Pierre ho našiel len náhodou, keďže doňho Scaramouche narazil. Keď sa ho spýtal na to že kde má rodičov, Scara mu povedal že ho opustili. Pierre mu dal ponuku, že sa bude môcť pridať k nemu. Scara bol šteňa, takže veril cudzím aj keď ho matka učila aby nikdy nikomu cudziemu neveril.
Veľa z ostatných psov ktorých tam bolo, boli tiež siroty. Avšak Arlecchino nikdy nebol nikdy nebol spokojný s tým že bola od neho silnejšia, no nikdy sa ju neopovážil vyzvať na súboj, keďže z nej nikdy nemal dobrý pocit.
Zo začiatku bol v istej svorke ako Signora, no po jej smrti mu bolo vyčítané že ju neochránil hlavne od Columbie. Avšak potom čo raz lovil na území inej svorky, pretože si neuvedomoval že je až tak ďaleko, si ho všimol nejaký bojovník, ktorý ho priviedol do svorky. Ako trest za to že lovil na cudzom území bolo to že sa stal zajatcom. Nebolo to preňho až tak zle, až dokým nezistil že v svorke je Damselette, ktorá si ho ustavične doberá kvôli tomu že je zajatec, čo je preňho najväčšie utrpenie.
Veľa krát sa s ňou snažil flirtovať, hovoril jej komplimenty, len preto aby sa prihovorila za to aby ho pustili. Columbina mu však povedala že jedine vtedy keď sa bude mať stretnúť s Pierrom alebo iným Fatuiom. Pár krát sa jej už snažil vyhrožovať, že povie Pierrovi všetky tie veci ktoré naňho hovorila, no skončilo to tak že od nej dostal bitku.
•podobne ako Columbina a ostatný členovia Fatui aj on má dve mená.
•Ma strach a rešpekt pred Damselette, avšak pred Pierrom ktorý je trikrát väčší ako on, ho často krát provokuje a ukazuje mu málo úcty, ako najsilnejšiemu z nich.Rodina:
Matka- Aikawa- živá
Otec- Wang- živýVzhľad: Arlecchino je priemernej výšky s chudobu postavou. Má svetlo modré oči a čierno bielou srsťou.
Pre _G_A_B_R_I_E_L_A_, som vybrala tie najkomplikovanejšie mená xd