Meno; Zach Camiri
Vek; 20 rokov
Národ: Temný mág (predstiera že je svetelný)
Povaha; Zach je navonok sebavedomá a očarujúca osoba s citom pre drámu. Niekedy je považovaný za príliš uvoľneného a dokonca lenivého, ale svoju prácu berie vážne. Je prekvapivo populárny medzi ostatnými ľudmi, či už zo strany svetelných mágov alebo temných. Jeho charizma a odhodlanie mu vyslúžili obdiv, rešpekt a priazeň mnohých ľudí - no jeho láska k provokovaniu druhých mu priniesla aj rozhorčenie tých istých ľudí. Zach tiež rád dostáva ľudí do vysoko stresových situácií a spochybňuje ich hodnoty, čo robí svojim nepriateľom aj svojim spojencom. Teší ho, keď vidí zaváhanie v očiach svojich kamarátov, rovnako ako sa teší z toho, že jeho nepriatelia majú strach. Zdá sa, že ho nakopne rozprávanie odvážnych klamstiev a presviedčanie ostatných, aby robili niečo čo ma na starosti on, pokiaľ všetko skončí tak, ako chce, Zach sa nestará o použité metódy. Napriek svojej extroverzii, sa zdá, že zápasí s osamelosťou, aj keď ju dokáže ľahko skryť. I keď by niekto povedal, že je ľahké povedať, ktorý je temný mág a ktorý svetelný, u Zacha väčšinu ľudí nedokáže určiť kto je, keďže má povahu obidvoch národov.
Niečo o;
Zach bol jedným z temných mágov. Presnejšie dovtedy, dokým mu bolo 5 rokov- kedy ho jeho otec počas silnej búrky nechal samého na územi svetelných mágov. Tam ho našiel muž, ktorý si ho zobral k sebe. Mal syna v jeho veku, s ktorým mal dosť dobrý vzťah. Je jedno kým ste, keď to viete skrývať. Jediný kto vedel že bol temný mág, bol jeho adoptívny otec. Vďaka tomu že žil väčšinu života so svetelnými mágmi, stalo sa skoro nemožné rozlíšiť či je temný alebo svetelný. Mnohí ľudia si ešte spred niekoľkých rokov pamätajú dvoch najpútavejších mladých pánov, v jednom meste svetelných mágov. Jedným z nich bol elegantný Diluc, elegantný šermiar, ktorý mal vždy vrúcny úsmev a sebavedomé držanie tela. Druhý bol výstredný Zach. Bol Dilucovým priateľom, podporovateľom a ozvučovacím panelom, ktorý zabezpečil, že hladko prekonal každú výzvu, ktorej čelil. Boli takmer ako dvojičky, bez slova poznali svoje myšlienky a zámery.
...Až do toho osudného dňa, ktorý je teraz hlboko zakorenený v Zachovej pamäti, keď ich otca niekto zavraždil. Na tom mieste sa už Diluc nachádzal. Dovtedy nepovedal Zachovi podrobnostu o jeho smrti, len to že ho zabil temný mág.
Zachovov mysľou prebehli zlovestné myšlienky, no on sa len uškrnul.
Po celú dobu ich otec ležal mŕtvy v kaluži vlastnej krvi. V tú noc povedal Zach všetko o svojej minulosti. Skôr než však stihol Diluc niečo povedať, Zach odišiel a ich cesty sa navždy rozišli. Zach narozdiel od Diluca necítil nenavísť... Necítil nič. Stratil vieru v ľudí. Bola pravda že mu nidky nič Svetelný mágovia nespravili, skôr sa k nemu zachovali lepšie než temný mágovia. Lenže prestal riešiť ľudí či sú svetelný alebo temný. Už preňho boli všetci ľudia rovnaký. Avšak jeden z významných temných mágov, mu dal ponuku že môže robiť špióna. Samozrejme že to prial. Pokiaľ by mu dali svetelný mágovia ponuku skoršie, možno by bol na ich strane... I keď to všetko záleží len na otázke peňazí.Vzhľad: Zach je vysoký mladý muž (185 cm) štíhlej postavy a opálenej pleti. Jeho viditeľné oko je modré s dlhými mihalnicami a druhé oko má žlté. Má tmavomodré vlasy s pramienkami svetlejšej modrej, sprevádzané dlhým prameňom vlasov, ktorý mu siaha cez ľavé rameno a splýva až po pás. Ofina mu zakrýva pravú stranu tváre a takmer zakrýva obyčajnú čiernu pásku cez oči, o ktorej tvrdí, že ju zdedil po svojom dedovi, pirátovi. Neskôr sa však ukázalo, že to bola lož, ktorú povedal, aby si potykal s ľuďmi. Ukázalo sa, že nosí pásku na oči nie preto, že jeho pravé oko inej farby než to druhé, ale skôr preto, že pod ním skrýva jazvu.
Meno; Diluc CamiriVek; 20 rokov
Národ; Svetelný mág
Povaha; Diluc bol kedysi ideálnym mladým mužom, ktorý bol plný šťastia a radosti. Až do dňa kedy mu zomrel otco. Od toho dňa sa stal nezaujatým a pomerne bezcitným človekom. Jeho jediný cieľ je zabiť svojho nevlastného brata, ktorého berie za zradcu. Dokáže urobiť čokoľvek len preto aby sa dostal k svojmu cieľu, bez ohľadu na to čo musí urobiť. Málo ľudí vie jeho skutočné meno, keďže sa vždy predstavuje falošnými menami. Tak tiež z veľkej časti klame o svojej minulosti, alebo o tom čo vie alebo nevie. Napríklad veľmi veľa krát hovorí že nevie bojovať, pre prípad že by sa ho niekto pokúsil zabiť.
Niečo o;
Keď bol Diluc malý, jeho otec adoptoval tajomného mladíka menom Zach, ktorý sa stal Dilucovým bratom. Z väčšieho dôvodu bol aj Zach, ktorý mu ako malému dodával sebavedomie, a mal neustáli úsmev na jeho tvári. Od mala rád šermoval, a je pravda že v tom bol dosť dobrý, a bolo jasné že bude mať sľubnú budúcnosť. Z veľkej časti bol Zach, ktorý mu vo všetkom pomáhal... Aj keď boli ako dvojičky, predsa mal Diluc podozrenie že je Zacg iný... Začal si uvedomovať že nemusí byť svetelný mág. Jeho otec zomrel keď mu bolo 18 rokov. To čo sa stalo v ten deň nikomu nikdy nepovedal. Dokonca klamal aj svojmu nevlastnemu bratovi, že ho zabil temný mág. Ten v dôsledku pocitu viny, povedal všetko o jeho minulosti. V tú chvíľu chytil iný pohľad na svojho brata. Pozeral sa naňho ako na zradcu. Skôr než však stihol niečo povedať, Zach odišiel. Kebyže pôjdu svetelný a temný magovia do vojny, ku komu by sa pridal? Zradil by ich alebo by ostal na ich strane? Dokázal by zabiť jeho otca? Diluc mohol mať sľubnú minulosť, kebyže na to všetko zabudne... On sa však všetkého vzdal, a jediný jeho cieľ, bolo nájsť svojho brata, a získať odpovede na jeho otázky, pri najhoršom ho zavraždiť. Aj to je jediný dôvod prečo sa zaujíma o krádež klenotov- pretože má podozrenie že je v tom jeho brat zapletený.Vzhľad; Diluc je vysoký (185 cm) a štíhly muž s bledou pokožkou, červenými očami a jasne červenými vlasmi, nosený v nízkom cope, ktorý mu siaha do polovice chrbta. Jeho výraz zvyčajne spôsobuje, že pôsobí prísne, podráždene alebo nezaujate.
Pre Vika_dragon88