25

153 15 1
                                    

Chapter twenty five.

*Zayn's Pov*

Αρχικά για να ξεκαθαριστεί η κατάσταση, στα σκουπίδια την πέταξα επειδή είχα νεύρα. Θα έπρεπε όμως να την πατάξω στο κάδο της ανακύκλωσης, για να μην έβρισκε τα αποφάγια μετά. Αλλά δεν το έκανα γιατί ο κάδος της ανακύκλωσης είναι γεμάτος χαρτιά γαλιά και πλαστικά και δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να χτυπήσει.

Θεέ μου, αυτό το ατύχημα με έχει μαλακώσει. Όχι ότι ποτέ θα πέταγα μια κοπέλα για να χτυπήσει. Αλλά εξαρτάται και η κοπέλα, έχει διαφορά μια επαγγελματίας δολοφόνος με την γλυκιά κοπελίτσα, που υποτίθεται πως είμαι ζευγάρι. Αφού έχω πλυθεί τρείς φορές και έχω λούσει τα μαλλιά μου πέντε. Βγήκα από την μπανιέρα και έκανα σχήματα στον καθρέφτη. Το μεσημέρι είχα κάνει μπάνιο πάλι. Κοίταξα το ρολόι μου 5:20 δεν πρόκειται να ξυπνήσω τόσο εύκολα αάριο.. Σήμερα τέλος πάντων. Ένα χασμουρητό έφυγε από τα χείλη μου και αποφάσισα να πάω να κοιμηθώ. Φόρεσα την γκρι φόρμα και πήγα να ξαπλώσω. Κοιμήθηκε στα δεξιά. Ξεφύσηξα και ξάπλωσα στα αριστερά. Δεν μπορώ στα αριστερά, θέλω να κοιμάμαι στο δεξί πλευρό και να είμαι στην άκρη του κρέβατιου ώστε να κοιτάω προς τα έξω και όχι το κρεβάτι, το οποίο συνήθως - τι συνήθως,πάντα- ήταν άδειο. Ξαπλώνω στο αριστερό πλευρό και δεν βολεύομαι καθόλου. Θέλω να σπάσω κάτι από τα νεύρα μου, νυστάζω ρε γαμώτο και δεν μπορώ να κοιμηθώ!

Γυρίζω απότομα στα δεξιά και ηρεμώ κάπως. Την κοιτάω και είναι με μισάνοιχτο το στόμα και ανασαίνει βαριά. Αργά γυρίζει μπρούμυτα και αγκαλιάζει το μαξιλάρι. Παρατηρώ τα βρεγμένα μαλλιά της και με παίρνει ο ύπνος σχεδόν αμέσως.

*End Zayn's Pov*

"Αφήστε με να χουζουρέψω κι άλλο. Σας παρακαλώ!" θέλω να φωνάξω αλλά δεν μπορώ να ανοίξω το στόμα μου γιατί θα φύγει η νύστα. Ήθελα να σπρώξω τον Zayn να σηκωθεί αλλά σκέφτομαι πως δεν πρέπει να είμαι τόσο εγωίστρια και σηκώνομαι μηχανικά με κλειστά τα μάτια μέχρι την πόρτα, την ανοίγω και πηγαίνω πίσω στο κρεβάτι και ξαπλώνω. Άκουσα την πόρτα να κλείνει και βήματα.

• Καλησπέρα.. (λέει και καταλαβαίνω πως είναι ο αδερφός μου, και πως είναι μεσημέρι)

Έβγαλα έναν ήχο που λογικά προοριζόταν για καλησπέρα και κούνησα το χέρι μου.

• Μια χαρά μωρέ! Να, λίγο κουρασμένος από χτές! (λέει ειρωνικά, έχει όρεξη για κουβέντα. Ανοίγω τα μάτια μου και τον κοιτάω περίεργα και πηγαίνω στην τουαλέτα)

DemonsWhere stories live. Discover now